Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж15237/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Освітні обрії : наук.-пед. журн..- Івано-Франківськ Osvìtnì obrìï- Титул.
- Зміст.
- Біницька К., Балух М. Здоров'язбережувальні компетентності вчителя початкових класів: зарубіжний досвід. - C. 4-8.
- Дудка Т. Неформальні соціокультурні інкорпорації освітян у фокусі історичних подій першого тридцятиріччя ХІХ століття. - C. 9-12.
- Котик Т. Методологічні засади періодизації становлення і розвитку педагогічних наук та досліджуваних проблем і явищ. - C. 13-17.
- Криштанович М., Криштанович С. Особливості формування професійно-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти у провідних країнах Європи. - C. 18-21.
- Матковський М. Франківська концепція ролі та місця соціальних інститутів у становленні особистості: контекст сучасних викликів. - C. 22-26.
- Равчина Т. Концептуальні засади педагогічної підготовки викладача вищої школи в контексті сучасних освітніх викликів. - C. 27-31.
- Сагач О. Теоретичний аналіз поняття "педагогічні умови" у контексті професійного зростання вчителів. - C. 32-35.
- Цибанюк О. Інноваційний підхід до програмового забезпечення фізичного виховання учнів початкової школи Румунії (2014–2020 роки). - C. 36-40.
- Червінська І. Синергетичний підхід до розвитку соціокультурного простору гірської школи регіону Українських Карпат. - C. 41-46.
- Чумак М. Просвітницькі почини педагогічної еліти в умовах еміграційних таборів (20-ті роки ХХ століття). - C. 47-51.
- Щербак І. Використання карт-перцепцій в аналізі стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи в міжнародному інформаційному просторі. - C. 52-55.
- Земан І. Формування компетентностей учнів базової середньої школи. - C. 56-60.
- Ілійчук Л. Електронний підручник як інноваційний засіб навчання. - C. 61-65.
- Ликтей Л. Розвиток методичної компетентності викладачів гуманітарних дисциплін через дистанційні технології навчання. - C. 66-69.
- Пєчка Л. Наступність у роботі закладу дошкільної освіти і початкової школи в упровадженні здоров'язбережувальних технологій в освітній процес. - C. 70-74.
- Прокопів Л., Сидорук О. Використання інноваційних технологій навчання як ефективної комунікації в освітньому процесі закладу вищої освіти. - C. 75-79.
- Редькіна М. Особливості методики визначення індивідуальної рухової активності студентів та її вплив на психофізичний стан. - C. 80-83.
- Романишин Р. Прийоми обчислення в курсі математики початкової школи. - C. 84-88.
- Якубовська М, Михайлишин Р. Особистісно-орієнтовані технології у виховному процесі: культурологічний аспект. - C. 89-93.
- Kachmar О., Krytsak О. Learning English trough musik in the digital age. - C. 94-97.
- Prokopenko А. Modern aspects of the use of foggy technologies in the educational process of higher educational institutions. - C. 98-101.
- Romanyshyn І. Teacher educator's perceptions of the elt methodology course content sufficiency: action research. - C. 102-110.
- Атрощенко Т., Бобирєва О. Зміст та особливості фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 111-115.
- Кучинська Л. Організація методичної роботи в закладах дошкільної освіти на засадах збереження професійного здоров'я педагогічних працівників. - C. 116-119.
- Лунячек В., Ігнатенко Л. Підвищення кваліфікації працівників системи вищої освіти в умовах глобалізації. - C. 120-126.
- Розлуцька Г., Сокол М. Особливості організації освітнього середовища початкової освіти з урахуванням взаємодії соціальних інститутів. - C. 127-130.
- Hoi N., Zhuk О. World experience in improvement of pedagogical staff development motivation system. - C. 131-135.
- Бей І. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх учителів іноземних мов до проєктного навчання: теоретичний аспект. - C. 136-139.
- Будник О. Підготовка вчителя до розвитку цифрової грамотності учнів Нової української школи. - C. 140-145.
- Галан О. Чинники підготовки майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності в сім'ї як основному агенті соціалізації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 146-149.
- Гончар Л. Моніторинг сформованості культури професійної діяльності майбутніх менеджерів. - C. 150-153.
- Дубковецька І. Розвиток професійної компетентності майбутніх медичних працівників в умовах євроінтеґрування. - C. 154-159.
- Зданевич Л., Цегельник Т. Підготовка майбутніх вихователів до формування позитивних міжособистісних взаємин та навичок спілкування дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. - C. 160-163.
- Лавриш Ю. Індивідуалізація навчання іноземних мов майбутніх інженерів: концептуальні засади. - C. 164-167.
- Латишевська К. Теоретичний контекст формування моральної культури майбутнього вчителя початкових класів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 168-172.
- Мамчур Є. Мотивація як важливий чинник формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови. - C. 173-176.
- Марченков С. Педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності в курсантів військового інституту у процесі фахової підготовки. - C. 177-179.
- Побігун Н. Професійна підготовка майбутніх медичних працівників: духовно-моральний аспект. - C. 180-184.
- Фенцик О. Тенденції методичної підготовки майбутніх учителів початкової школи: мовно-літературна освітня галузь. - C. 185-189.
- Хохлова Т., Ступак Ю., Савченко Г. Зміст та якість базової освіти як суттєвий чинник підготовки фахівців у сучасному технічному закладі вищої освіти. - C. 190-200.
- Цюняк О. Професійна підготовка майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності як наукова проблема. - C. 201-205.
- Ikonnikova М. Some general characteristics of future philologists' professional training at Ukrainian universities. - C. 206-212.
| 2020 | | № 1 (50)
|
|
|
|