Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж14572/2019/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Бізнес Інформ
: наук. журн..- Харків
Bìznes ìnform

  1. Титул, зміст.
  2. Дяченко Т. А. Безвізовий режим з ЄС: виклики та перспективи для національної економіки. - C. 8-13.
  3. Мостепанюк А. В. Сутність, принципи та методи реалізації корпоративної соціальної відповідальності в сучасній ринковій економіці. - C. 13-22.
  4. Абрамов Ф. В. Заходи з попередження маніпулювання суспільними настроями. - C. 22-27.
  5. Степаненко С. В., Сакало О. Є. Господарський менталітет як чинник економічного розвитку України. - C. 28-33.
  6. Квасній О. Р. Теоретичні основи визначення фіскального простору територіальних громад в умовах децентралізації. - C. 34-40.
  7. Пугачевська К. С. Експорт-промоушн у вимірі еволюції глобальних торговельних регуляторів. - C. 41-48.
  8. Євтушенко В. А., Ляшевська В. І., Токар Ю. В. Методологічні основи зовнішньоекономічної діяльності. - C. 49-53.
  9. Кобилянська А. В. Мережеві режими глобального економічного врядування в умовах неоінтеграції: мегарегіональні об’єднання та глобальні мережі створення вартості. - C. 54-60.
  10. Ситник Н. С., Шушкова Ю. В. Концептуальні аспекти реіндустріалізації економіки на основі технологічної модернізації. - C. 61-67.
  11. Кричевська Т. О. Причини вразливості та стійкості конвенційного монетарного режиму – гнучкого інфляційного таргетування. - C. 67-76.
  12. Кифяк В. І., Шелюжак І. Г., Водянка Л. Д. Системний підхід до аналізу міграційних процесів. - C. 77-83.
  13. Середюк Т. Б. Концептуальні основи і стратегічні напрями розвитку дифузії інновацій у секторі ІКТ. - C. 84-92.
  14. Доброскок Ю. Б. Інноваційна стратегія як основа розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства. - C. 93-98.
  15. Корнілова І. М., Оліх Л. А. Стратегічне управління інтелектуальною власністю організації в контексті процесного підходу. - C. 99-107.
  16. Ареф’єва О. В., Побережна З. М. Стратегічне управління інноваційністю бізнес-процесів підприємства на конкурентних ринках. - C. 108-116.
  17. Михайліченко Г. І., Жученко В. Г. Оцінювання інноваційного розвитку туристичних підприємств. - C. 117-122.
  18. Чала Т. Г., Туманова О. В. Основні бар’єри при впровадженні в Україні електронної медичної картки пацієнта. - C. 122-127.
  19. Nashchekina O. M., Tymoshenkov I. V., Nwafor F. N. An Elusive Concept: The Problem of Defining Social Entrepreneurship. - C. 128-139.
  20. Сергієнко О. А., Шапран О. Є., Соснов І. І. Методи і моделі аналізу ефективності систем електронної комерції. - C. 140-149.
  21. Коцюба О. С. Розвиток інструментарію вимірювання ризику при моделюванні невизначеності за допомогою нечітко-множинного підходу. - C. 149-156.
  22. Глухова В. І., Циган Р. М., Харченко Д. М. Модернізація основних засобів гірничо-збагачувальних підприємств України. - C. 157-164.
  23. Рахман М. С., Руденко А. М. Парадигми виробників тютюнового ринку та місце Philip Morris International в Україні. - C. 164-171.
  24. Фурдак М. М. Удосконалення сортової політики як вектор розвитку вітчизняної виноградарсько-виноробної галузі. - C. 172-179.
  25. Гаврись П. О., Гаврись О. М. Актуальні питання впровадження ринку землі та проведення земельної реформи в Україні. - C. 179-186.
  26. Степаненко В. О. Морська транспортна інфраструктура: сутність, класифікація та переваги. - C. 187-194.
  27. Грицуленко С. І., Джигалюк О. І. Український ринок телекомунікаційних послуг у контексті стратегії поведінки його учасників в умовах цифрової трансформації економіки та соціуму. - C. 194-203.
  28. Левченко Р. В., Овчиннікова М. А. Удосконалення методичних підходів до формування оптимального розміру товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі. - C. 204-209.
  29. Архієреєв С. І., Мєшкова В. В. Методика поетапної оцінки конкурентоспроможності торговельного підприємства. - C. 210-221.
  30. Траченко Л. А. Експертне оцінювання якості виконання електромонтажних робіт на підприємствах сфери інжинірингових послуг. - C. 222-228.
  31. Дядін А. С. Управління фінансами підприємства як об’єкт антикризової діяльності. - C. 229-234.
  32. Ситник Г. В., Рибак Р. І. Планування дивідендів на підприємстві. - C. 234-240.
  33. Каленич І. С. Економічна сутність витрат і собівартості продукції. - C. 241-246.
  34. Шликова В. О., Леванда О. М. Розвиток споживчого ринку України в умовах макроекономічної нестабільності. - C. 247-258.
  35. Легомінова С. В., Кочура Т. О. Блокчейн-технологія як результат інноваційних трансформацій в умовах цифровізації економіки країн. - C. 259-264.
  36. Лобода Н. О., Чабанюк О. М., Себестянович І. С. Управлінський облік у структурі облікової діяльності підприємства. - C. 265-270.
  37. Селіщев С. В. Оцінка аудитором діяльності системи внутрішнього контролю суб’єкта господарювання при перевірці дотримання принципу безперервності діяльності. - C. 270-274.
  38. Вавілов В. В. Організація бухгалтерського обліку у фізкультурно-оздоровчих закладах. - C. 275-281.
  39. Аверкин Я. Ф. Облік доходів та фінансових результатів операційної діяльності. - C. 282-289.
  40. Лебідь О. В., Гаркуша В. О. Особливості діяльності офшорних зон та їх роль у системі світових фінансових центрів. - C. 290-296.
  41. Німкович А. І. Формування стратегії розвитку інститутів інфраструктури фондового ринку. - C. 297-302.
  42. Західна О. Р., Сенишин Б. Б. Аналіз поточного та капітального фінансування з місцевих бюджетів. - C. 303-308.
  43. Виниченко Е. Н., Магдич А. С. Обложение НДС операций по возврату основных фондов из уставного капитала предприятия. - C. 309-315.
  44. Рудик Н. В. Фіскальна діджиталізація – інструмент партнерства держави та малого і середнього бізнесу. - C. 316-322.
  45. Левкович О. В., Онишкевич Н. О. Перспективи розвитку медичного страхування в Україні з урахуванням іноземного досвіду. - C. 323-329.
  46. Башинська І. О. Ризикостійкість як критерій безпекоорієнтованого управління промисловим підприємством. - C. 330-336.
  47. Мушникова С. А. Конвергенція як системна основа побудови концепції управління безпекою розвитку промислового підприємства. - C. 336-342.
  48. Мезенцева О. О. Оптимізація процесів менеджменту успіху клієнтів у сегменті B2B. - C. 343-348.
  49. Семенчук Т. Б., Сорокун Ю. С. Інструменти "Ощадливого виробництва" для вдосконалення діяльності транспортного підприємства. - C. 349-354.
  50. Якимчук І. М., Демочані О. Е. Вітчизняний і зарубіжний досвід використання контролінгу в діяльності підприємств. - C. 355-361.
  51. Євтушенко Г. І., Мороз О. О. Управління персоналом на державній службі: європейські стандарти. - C. 362-367.
  52. Геращенко І. М. Людські ресурси як основний чинник конкурентоспроможності та стратегічного планування підприємства. - C. 368-375.
  53. Колещук О. Я. Інтелектуалізація концептуально-стратегічного мислення в управлінні машинобудівними підприємствами з використанням теорії хаосу. - C. 376-381.
  54. Пилипенко А. А. Фінансовий механізм логістизації діяльності корпоративних інтегрованих об’єднань. - C. 382-389.
  55. Таранішин О. О., Калугіна Н. А., Сакун Г. О. Удосконалення роботи веб-сайту для зміцнення іміджу закладу вищої освіти. - C. 390-395.
  56. Кетова Т. Б. Економічна сутність власних торгових марок у торгівлі та їх функції. - C. 396-401.
  57. Коляда С. П. Особистий бренд як прояв лідерства в цифровому суспільстві. - C. 401-406.
  58. Ільченко Н. Б., Войнілович В. Є. Розвиток роздрібних торговельних мереж мас-маркет сегмента індустрії моди в Україні. - C. 407-416.
  59. Севрук І. М. Роль маркетингових комунікаційних технологій у забезпеченні просування експорту. - C. 417-425.
  60. Шталь Т. В., Беліков М. П. Вплив маркетингу на формування конкурентоспроможності фірми. - C. 425-433.
  61. Касьянова Н. В., Жаб’як С. А. Оцінка рекламного контенту в соціальних мережах. - C. 434-439.
2019
№ 11 (502)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського