Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101978/2023/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Трансформаційна економіка
: наук. журн..- Одеса

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алексов С. В., Дідик А. В. Залучення технологій доповненої реальності в освітній процес. - C. 5-9.
  4. Грищенко М. Ю. Виклики сучасності та їх вплив на діяльність готельних підприємств України. - C. 10-14.
  5. Дейнега О. В., Дейнега І. О. Сучасні тренди рекламної діяльності ринково-орієнтованих підприємств. - C. 15-20.
  6. Квасницька Р. С. Сучасні реалії співпраці бюро кредитних історій та банківських установ. - C. 21-27.
  7. Ковальчук С. В. Проблемні аспекти та перспективи розвитку трейд-маркетингу на ринку торгівлі автозапчастинами України. - C. 28-34.
  8. Кучерук Н. І. Вплив рецептурного складу натурального туалетного мила на формування його властивостей. - C. 35-38.
  9. Леськова С. В., Пастущин С. М. Теоретичні основи формування і підтримки іміджу підприємства. - C. 39-43.
  10. Нагорний П. Д., Базюк Д. С. Оцінка фінансового стану як передумова ефективного управління підприємством. - C. 44-49.
  11. Орлов О. О., Рясних Є. Г., Савченко О. В. Формування цін на інноваційну продукцію: проблеми та шляхи вирішення. - C. 50-57.
  12. Осмолян В. А., Домбровська О. М. Правова оцінка торговельно-економічних ситуацій як сучасний підхід для розвитку і покращення власного бізнесу. - C. 58-61.
  13. Сарай Н. І., Годзіра Д. О. Ділова репутація торговельного підприємства у забезпеченні його конкурентоспроможності в макро- та мікросередовищі. - C. 62-66.
  14. Церклевич В. С., Онищук М. І., Шпаковський С. М. Культурні детермінанти еволюції гастрономічних спеціалітетів: до питання формування гастрономічного бренду поділля. - C. 67-75.
  15. Вихідні відомості. - C. 76.
2023
№ 1 (1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського