Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101978/2023/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Трансформаційна економіка : наук. журн..- Одеса- Титул.
- Зміст.
- Алексов С. В., Дідик А. В. Залучення технологій доповненої реальності в освітній процес. - C. 5-9.
- Грищенко М. Ю. Виклики сучасності та їх вплив на діяльність готельних підприємств України. - C. 10-14.
- Дейнега О. В., Дейнега І. О. Сучасні тренди рекламної діяльності ринково-орієнтованих підприємств. - C. 15-20.
- Квасницька Р. С. Сучасні реалії співпраці бюро кредитних історій та банківських установ. - C. 21-27.
- Ковальчук С. В. Проблемні аспекти та перспективи розвитку трейд-маркетингу на ринку торгівлі автозапчастинами України. - C. 28-34.
- Кучерук Н. І. Вплив рецептурного складу натурального туалетного мила на формування його властивостей. - C. 35-38.
- Леськова С. В., Пастущин С. М. Теоретичні основи формування і підтримки іміджу підприємства. - C. 39-43.
- Нагорний П. Д., Базюк Д. С. Оцінка фінансового стану як передумова ефективного управління підприємством. - C. 44-49.
- Орлов О. О., Рясних Є. Г., Савченко О. В. Формування цін на інноваційну продукцію: проблеми та шляхи вирішення. - C. 50-57.
- Осмолян В. А., Домбровська О. М. Правова оцінка торговельно-економічних ситуацій як сучасний підхід для розвитку і покращення власного бізнесу. - C. 58-61.
- Сарай Н. І., Годзіра Д. О. Ділова репутація торговельного підприємства у забезпеченні його конкурентоспроможності в макро- та мікросередовищі. - C. 62-66.
- Церклевич В. С., Онищук М. І., Шпаковський С. М. Культурні детермінанти еволюції гастрономічних спеціалітетів: до питання формування гастрономічного бренду поділля. - C. 67-75.
- Вихідні відомості. - C. 76.
| 2023 | | № 1 (1)
|
|
|
|