Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101900/2021/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Acta Paedagogika Volynieses : наук. журн..- Одеса- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Дошкільна педагогіка
- Алєко О., Авдєєва А. Аналіз сучасних підходів до формування математичної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 3-8.
- Єнгаличева І. Можливості використання ігрової діяльності під час ознайомлення дітей дошкільного віку з літературними творами. - C. 9-14.
- Смолянко Ю., Ігнатенко О. Розвиток Soft skills у дітей старшого дошкільного віку. - C. 15-21.
- Смолянко Ю. Я., Рой А. Педагогічні умови формування комунікативної культури дітей старшого дошкільного вік. - C. 22-27.
Розділ 2. Початкова освіта
- Богданова О. Виявлення педагогічних умов формування компетентності спілкування іноземною мовою у здобувачів вищої освіти. - C. 28-32.
- Бортнюк Т. Підприємницька компетентність майбутнього вчителя початкової школи: компонентна структура. - C. 33-39.
- Захарова Г., Лютвієва Я. Важливість засобів масової комунікації у відображенні педагогічного досвіду (друга половина ХХ століття). - C. 40-45.
- Кінах Н. Критерії та показники сформованості професійно-педагогічного підприємництва вчителя початкової школи. - C. 46-52.
- Левицький О., Трач О. Варіативне управління процесом формування здорового способу життя студентів. - C. 53-58.
- Макарук О. Психологічні засади формування мовно-мовленнєвої компетентності у здобувачів початкової освіти нової української школи. - C. 59-64.
- Плугіна А. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування медіаграмотності в учнів. - C. 65-72.
- Потапчук Т., Біда О., Гундер Л. Аналіз сучасного досвіду застосування нетрадиційних підходів до процесу співацького розвитку молодших школярів. - C. 73-81.
- Прокопів Л. Особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів НУШ у процесі педагогічної практики. - C. 82-88.
- Титаренко Л., Масюк О., Сінопальнікова Н. Шляхи формування проєктивно-моделювального складника методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 89-94.
- Фесенко О., Якимчикас Є. Тенденції реформування нової української школи в контексті запровадження сучасних методів та підходів в освіті. - C. 95-100.
- Хромова В., Бойченко Є. Обґрунтування ролі освітніх інформаційно-комунікаційних технологій для закладів початкової загальної освіти в умовах пандемії коронавірусної інфекції. - C. 101-107.
- Цуранова О., Татаринцева Ю., Бившева Т., Погода О. Методичні рекомендації щодо впровадження технології коучингу в освіті. - C. 108-114.
- Чепурна С. Компаративний аналіз практико-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в європейських країнах. - C. 115-122.
- Черненко Г. Формування професійних компетентностей у майбутніх учителів закладів початкової освіти під час вивчення дисципліни "Методика навчання інтегрованого курсу "Я досліджую світ". - C. 123-129.
Розділ 3. Спеціальна освіта
- Візірякіна О. Войта-терапія – новітній об’єкт у підготовці фізичних терапевтів. - C. 130-135.
- Гусєва Т., Бондаренко Ю. Працетерапія осіб з інвалідністю в умовах реабілітаційної установи. - C. 136-141.
- Добровольська Л., Ануфрієва Н., Добровольська Д. Інтегративний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у полікультурних групах університету. - C. 142-149.
- Заярна І. До питання визначення критеріїв оцінки якості підручника з юридичної англійської мови. - C. 150-155.
- Матвіїв-Лозинська Ю. Особливості викладання іноземних мов для осіб з особливими освітніми потребами. - C. 156-160.
- Осередчук О. Методи та інструменти збору інформації про якість освіти. - C. 161-167.
- Сільвейстр А., Моклюк М. Реалізація міждисциплінарних зв’язків під час вивчення фізики у системі підготовки студентів хімічних і біологічних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 168-174.
- Сур’як М. Трагедія Кассандри в рецепції Есхіла та Лесі Українки. - C. 175-181.
- Тушко К., Ковальська І., Мацьків І. Дидактичні особливості застосування тьюторської технології в сучасній військовій освітній системі України. - C. 182-187.
- Хрик В. Система професійної мотивації та ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців лісового господарства. - C. 188-196.
- Хромова В., Ізмайлова А. Технологія особливостей використання нетрадиційних методів навчання англійської мови у старших класах. - C. 197-201.
- Izmailova A., Яручик В., Сур’як М. Модуси поетичного мовчання в "Лісовій пісні" Лесі Українки. - C. 202-208.
| 2021 | | Вип. 6
|
|
|
|