Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101900/2021/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Acta Paedagogika Volynieses
: наук. журн..- Одеса

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Дошкільна педагогіка

  4. Алєко О., Авдєєва А. Аналіз сучасних підходів до формування математичної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 3-8.
  5. Єнгаличева І. Можливості використання ігрової діяльності під час ознайомлення дітей дошкільного віку з літературними творами. - C. 9-14.
  6. Смолянко Ю., Ігнатенко О. Розвиток Soft skills у дітей старшого дошкільного віку. - C. 15-21.
  7. Смолянко Ю. Я., Рой А. Педагогічні умови формування комунікативної культури дітей старшого дошкільного вік. - C. 22-27.
  8. Розділ 2. Початкова освіта

  9. Богданова О. Виявлення педагогічних умов формування компетентності спілкування іноземною мовою у здобувачів вищої освіти. - C. 28-32.
  10. Бортнюк Т. Підприємницька компетентність майбутнього вчителя початкової школи: компонентна структура. - C. 33-39.
  11. Захарова Г., Лютвієва Я. Важливість засобів масової комунікації у відображенні педагогічного досвіду (друга половина ХХ століття). - C. 40-45.
  12. Кінах Н. Критерії та показники сформованості професійно-педагогічного підприємництва вчителя початкової школи. - C. 46-52.
  13. Левицький О., Трач О. Варіативне управління процесом формування здорового способу життя студентів. - C. 53-58.
  14. Макарук О. Психологічні засади формування мовно-мовленнєвої компетентності у здобувачів початкової освіти нової української школи. - C. 59-64.
  15. Плугіна А. Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування медіаграмотності в учнів. - C. 65-72.
  16. Потапчук Т., Біда О., Гундер Л. Аналіз сучасного досвіду застосування нетрадиційних підходів до процесу співацького розвитку молодших школярів. - C. 73-81.
  17. Прокопів Л. Особливості формування професійної компетентності майбутніх учителів НУШ у процесі педагогічної практики. - C. 82-88.
  18. Титаренко Л., Масюк О., Сінопальнікова Н. Шляхи формування проєктивно-моделювального складника методичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 89-94.
  19. Фесенко О., Якимчикас Є. Тенденції реформування нової української школи в контексті запровадження сучасних методів та підходів в освіті. - C. 95-100.
  20. Хромова В., Бойченко Є. Обґрунтування ролі освітніх інформаційно-комунікаційних технологій для закладів початкової загальної освіти в умовах пандемії коронавірусної інфекції. - C. 101-107.
  21. Цуранова О., Татаринцева Ю., Бившева Т., Погода О. Методичні рекомендації щодо впровадження технології коучингу в освіті. - C. 108-114.
  22. Чепурна С. Компаративний аналіз практико-орієнтованої підготовки майбутнього вчителя початкової школи в європейських країнах. - C. 115-122.
  23. Черненко Г. Формування професійних компетентностей у майбутніх учителів закладів початкової освіти під час вивчення дисципліни "Методика навчання інтегрованого курсу "Я досліджую світ". - C. 123-129.
  24. Розділ 3. Спеціальна освіта

  25. Візірякіна О. Войта-терапія – новітній об’єкт у підготовці фізичних терапевтів. - C. 130-135.
  26. Гусєва Т., Бондаренко Ю. Працетерапія осіб з інвалідністю в умовах реабілітаційної установи. - C. 136-141.
  27. Добровольська Л., Ануфрієва Н., Добровольська Д. Інтегративний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у полікультурних групах університету. - C. 142-149.
  28. Заярна І. До питання визначення критеріїв оцінки якості підручника з юридичної англійської мови. - C. 150-155.
  29. Матвіїв-Лозинська Ю. Особливості викладання іноземних мов для осіб з особливими освітніми потребами. - C. 156-160.
  30. Осередчук О. Методи та інструменти збору інформації про якість освіти. - C. 161-167.
  31. Сільвейстр А., Моклюк М. Реалізація міждисциплінарних зв’язків під час вивчення фізики у системі підготовки студентів хімічних і біологічних спеціальностей педагогічних університетів. - C. 168-174.
  32. Сур’як М. Трагедія Кассандри в рецепції Есхіла та Лесі Українки. - C. 175-181.
  33. Тушко К., Ковальська І., Мацьків І. Дидактичні особливості застосування тьюторської технології в сучасній військовій освітній системі України. - C. 182-187.
  34. Хрик В. Система професійної мотивації та ціннісних орієнтацій майбутніх фахівців лісового господарства. - C. 188-196.
  35. Хромова В., Ізмайлова А. Технологія особливостей використання нетрадиційних методів навчання англійської мови у старших класах. - C. 197-201.
  36. Izmailova A., Яручик В., Сур’як М. Модуси поетичного мовчання в "Лісовій пісні" Лесі Українки. - C. 202-208.
2021
Вип. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського