Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101900/2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Acta Paedagogika Volynieses
: наук. журн..- Одеса

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Дошкільна освіта

  4. Авраменко О., Рябошапка О., Журавко Т. Наступність у роботі закладу дошкільної освіти та сучасної школи. - C. 3-8.
  5. Ємчик О. Особливості організації освітньої діяльності з дітьми в умовах різновікової групи закладу дошкільної освіти. - C. 9-14.
  6. Казачінер О., Бойчук Ю. Ляльки – "моральні путівники" як засіб формування життєвої компетентності дітей дошкільного віку. - C. 15-21.
  7. Незамай М. Формування готовності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до педагогічної взаємодії із сім’ями дітей внутрішньо переміщених осіб. - C. 22-28.
  8. Табака О. Зарубіжна педагогіка про розвиток мовлення дошкільників. - C. 29-34.
  9. Томашевська І. Самоефективність як акмеологічний інваріант професіоналізму фахівців дошкільної освіти. - C. 35-42.
  10. Розділ 2. Початкова освіта

  11. Валуєва І., Сугейко Л. Лінгводидактичні засади використання знань з української мови на уроках англійської мови в початковій школі. - C. 43-47.
  12. Вітюк В. Правописне портфоліо як індикатор індивідуальної траєкторії формування та вдосконалення правописної компетентності майбутніх учителів Нової української школи. - C. 49-56.
  13. Звєкова В. Розвиток інтелектуальної культури молодших школярів. - C. 57-62.
  14. Ільїна О. Використання технології проєктного навчання в Новій українській школі. - C. 63-68.
  15. Іовхімчук Н. Формування культури мовлення учнів початкових класів. - C. 69-75.
  16. Крамаренко А. Застосування технології критичного мислення в процесі вивчення здобувачами початкової освіти курсу "Я досліджую світ". - C. 76-82.
  17. Красовська О., Хом’як О., Веремчук А. Діагностика ціннісно-естетичного компонента професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до навчання інтегрованих курсів "Я досліджую світ" і "Мистецтво" в умовах Нової української школи. - C. 83-91.
  18. Ладиняк Н., Сукаленко Т. Застосування інформаційних і цифрових технологій на заняттях із мовознавчих дисциплін. - C. 92-97.
  19. Ольхова Н. Організація фахової підготовки майбутнього вчителя засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 98-106.
  20. Остапйовська І. Роль медіаосвіти у формуванні культури інформаційної діяльності майбутніх учителів початкової школи. - C. 107-112.
  21. Остапйовський І., Остапйовська Т. Батьківська школа як важливий чинник забезпечення партнерської взаємодії закладу освіти й сім’ї в спадщині В.О. Сухомлинського. - C. 113-119.
  22. Полякова І., Корсікова К. Soft skills: універсальні навички на уроках української мови й читання в початковій школі. - C. 120-125.
  23. Проц М. Розвиток педагогічних технологій: структурно-змістовний аналіз. - C. 126-132.
  24. Раєвська І., Бальоха А. Розвиток дослідницьких умінь майбутніх учителів початкових класів в умовах дистанційного освітнього процесу. - C. 133-138.
  25. Русин Г. Етнопедагогічна складова частина змісту і форм діяльності громадських об’єднань та рухів у Західній Україні наприкінці XVIII – на початку XX століття. - C. 139-150.
  26. Рославець Р., Орлова С. Предметна природнича компетентність – одна з головних рис професійності вчителя. - C. 151-156.
  27. Філатова Л., Дробіна А. Використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 157-165.
  28. Чупрун О. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до організації культурно-дозвіллєвої діяльності у сучасних дослідженнях. - C. 166-171.
  29. Яструб О. Шкільна адаптація першокласників. - C. 172-177.
  30. Розділ 3. Спеціальна освіта

  31. Абільтарова Е. Культура безпеки професійної діяльності майбутніх інженерів з охорони праці: аналіз дефініції. - C. 178-185.
  32. Антіпова Ж., Шурхал Л. Нові підходи у застосуванні оздоровчої гімнастики на заняттях з фізичного виховання зі здобувачами віщої освіти. - C. 186-191.
  33. Бодарєва М. Проблеми і перспективи клінічної логопедії в дзеркалі профільної освіти. - C. 192-198.
  34. Боряк О., Чобанян А. Дослідження сформованості показників психічного здоров’я дошкільників з інтелектуальними порушеннями. - C. 199-204.
  35. Брушневська І. Організація комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами. - C. 205-211.
  36. Вошколуп Г. Чинники формування професійного іміджу сучасного психолога. - C. 212-218.
  37. Єсікова І. Тенденції розвитку інклюзивної освіти під час вивчення хімії в умовах дистанційного навчання в закладах загальної середньої освіти. - C. 219-224.
  38. Остапович Н. Використання відео для навчання майбутніх лікарів медичної та біологічної фізики – потреба сьогодення. - C. 225-232.
  39. Петрикіна А., Омельченко І., Кобильченко В. Порівняльний аналіз особливостей сформованості синергетичного компонента творчої активності підлітків із порушеннями зору й із нормальним зором. - C. 233-240.
  40. Рогожина О. Сексуальна освіта школярів як наукова проблема. - C. 241-247.
  41. Трофаїла Н. Психолого-педагогічні особливості та організація адаптивного фізичного виховання у дітей з патологією слуху. - C. 248-252.
  42. Червінська І., Атаманюк Я., Червінський А. Психолого-педагогічні механізми розвитку обдарованості учнів на уроках географії в умовах гірського середовища. - C. 253-258.
2021
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського