Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101840:Пед.Соц.роб./2020/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий журнал Хортицької національної академії
.- Запоріжжя. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Naukovyi zhurnal Khortytskoi natsionalnoi akademii

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Винарчик М. П. Європейський досвід використання мовного паспорта як інноваційного інструменту фіксування мовних досягнень учнів і студентів. - C. 7-15.
  4. Дудко Я. В. Організаційно-педагогічні засади управління виховною роботою у закладах вищої педагогічної освіти України (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). - C. 15-25.
  5. Павленко А. І. Роль і місце вчення про систематизацію у науковій педагогічній теорії та освітній практиці. - C. 26-36.
  6. Лапшина І. С. Шляхи подолання труднощів організації дистанційного навчання дітей молодшого шкільного віку. - C. 37-47.
  7. Лугінець Н. В., Павлівська І. М., Сафонова О. В., Скиба О. Ю., Шамардіна А. В. Створення безпечного освітнього середовища в закладі середньої освіти з інклюзивним навчанням шляхом запровадження в освітній процес шкільної служби порозуміння. - C. 47-58.
  8. Волкова С. С. Опанування здобувачами вищої освіти здоров’язберігаючими технологіями засобами дисципліни "Загальна теорія здоров’я та основи здорового способу життя". - C. 59-68.
  9. Давидова С. В. Значення методу проєктів для професійного становлення фахівців образотворчого мистецтва: історичний ракурс та сьогодення. - C. 69-79.
  10. Дерев'янко Н. В. Компетентнісний підхід до проєктування освітньо-професійної програми з медіа дизайну. - C. 79-88.
  11. Кетлер-Митницька Т. С. Психолого-педагогічні умови формування інтернальності як чинника готовності до особистісно-професійного саморозвитку майбутніх психологів. - C. 88-98.
  12. Коробченко А. А., Пюрко В. Є. Види готовності фахівців з фізичної терапії та ерготерапії до використання здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. - C. 98-109.
  13. Нічуговська Л. І., Ніколенко Л. М. Розвиток інклюзивно орієнтованих компетентностей майбутніх педагогів спеціальної освіти в умовах магістратури. - C. 109-118.
  14. Шапочка К. А., Бурклє Н Особливості підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища. - C. 118-128.
  15. Жадленко І. О. Особливості формування моторних і мовленнєвих ритмічних процесів у дітей старшого дошкільного віку із заїканням засобами логоритмічних вправ. - C. 129-139.
  16. Нечипоренко В. В. Системно-інституційна діяльність закладу вищої освіти щодо реалізації національних пріоритетів кадрового забезпечення інклюзивної загальноосвітньої практики. - C. 140-152.
  17. Козарик О. С. Процесуально-технологічні складові соціалізації сучасної особистості з позиції суб’єктно-вчинкового підходу. - C. 153-164.
  18. Нечипоренко К. С. Емпіричне дослідження самооцінки у соціально-депривованих підлітків з обмеженням життєдіяльності в умовах інтернатного закладу. - C. 164-173.
2020
Вип. 2 (3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського