Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101840:Пед.Соц.роб./2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий журнал Хортицької національної академії
.- Запоріжжя. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Naukovyi zhurnal Khortytskoi natsionalnoi akademii

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антибура Ю. П. Науково-методичне забезпечення шкільної історичної освіти в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття): історіографія навчальних видань. - C. 7-15.
  4. Дергач М. А. Особливості розвитку вітчизняної теорії та практики використання театрального мистецтва в навчально-виховній роботі з дітьми в першій третині ХХ ст. - C. 15-29.
  5. Павленко А. І. Роль і місце біографічного методу у методології педагогіки. - C. 30-39.
  6. Платаш Л. Б. Становлення державно-громадських механізмів розвитку інклюзивної освіти в Україні (1990-2020 рр.). - C. 40-54.
  7. Андрєєв А. М., Тихонська Н. І. Міський конкурс творчих робіт з удосконалення фізичного демонстраційного експерименту як форма залучення учнівської молоді доінноваційної діяльності. - C. 55-64.
  8. Бессараб А. О., Пономаренко О. В. Способи формування мотивації школярів до дистанційного навчання: огляд зарубіжного та українського досвіду. - C. 64-74.
  9. Kalizhanova A., Pisareva T. The peculiarities of using TED Talks materials in ESL classrooms. - C. 74-80.
  10. Корольова Л. М. Сучасні форми, методи й засоби підготовки майбутнього вчителя нової української школи до розвитку креативних здібностей молодших школярів. - C. 80-87.
  11. Маврін В. В. Психологічні засади становлення дитини як суб’єкта життєтворчості в освітньому просторі нової української школи. - C. 88-100.
  12. Борисов В. В., Лупінович С. М. Дослідження взаємозв’язку рівнів рефлексійності з показниками самоактуалізації майбутніх вчителів початкових класів у закладі вищої освіти. - C. 101-111.
  13. Гевко І. В. Застосування цифрових інформаційних ресурсів в дистанційному навчанні. - C. 111-119.
  14. Дьоміна В. В. Проблема формування медіаграмотності майбутніх перекладачів. - C. 119-126.
  15. Казаннікова О. В. Використання технології воркшопу у процесі практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності. - C. 126-136.
  16. Марків В. М., Онищенко І. В. Формування мотивації до професійної діяльності в майбутніх учителів початкової школи засобами технології BYOD. - C. 137-146.
  17. Червоненко К. С. Зміст та форми практичної підготовки майбутніх соціальних працівників до організації волонтерської діяльності учнівської молоді. - C. 147-154.
  18. Бочков П. М. Корекційно-педагогічна тактика подолання порушень рівноваги у дошкільників. - C. 155-163.
  19. Найдьонова Г. О., Зацепіна Т. В. Особливості гендерної ідентичності у підлітків із розладами аутистичного спектра. - C. 163-171.
  20. Кротенко В. І., Найдьонова Г.O. Метафора як метод консультативної роботи психологів та соціальних педагогів з батьками. - C. 172-180.
  21. Мосаєв Ю. В. Проблеми становлення екологічної соціальної роботи в Україні. - C. 180-189.
2020
Вип. 1 (2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського