Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2023/60<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Заслужена А. А., Сабітова А. П., Донченко В. М. Організаційно-управлінські основи процесу віртуальної інтернаціоналізації. - C. 11-15.
- Костюкевич О. М. Становлення сучасної системи освіти Індонезії. - C. 16-20.
- Цокур О. С. Морально-етичні аспекти виховання дітей в українській селянській сім’ї (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 21-24.
- Шинкарук О. В. Академічна доброчесність: міжнародні етичні принципи в освіті і науці. - C. 25-29.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Аретеменко Ю. О., Пономаренко О. О., Шульженко Ю. М., Кожемяченко Н. В. Освітні YouTube-канали носіїв мови як ефективний контент для вивчення практичного курсу, історії та лінгвокраїнознавства англійської. - C. 30-37.
- Білянська І. П., Куравська Н. Ю. Особливості оволодіння вимовою учнями у процесі формування англомовної фонетичної компетентності. - C. 38-42.
- Гаврилюк Н. М., Яблочнікова В. О. Огляд сучасних онлайн-методик викладання англійської студентам в умовах дистанційного навчання. - C. 43-45.
- Ren Wei Methodical ensuring the process of forming the artistic skills of younger school students in the process of music education in out-of-school education institutions. - C. 46-49.
- Кириченко Т. О., Рідель Т. М. Глобалізація та сучасні аспекти викладання англійської мови в Україні. - C. 50-53.
- Кічук Н. В. Освітні інновації: конструктивність SMART-комплексів у контексті розв'язання проблематики вищої педагогічної школи. - C. 54-57.
- Леонтієва С. Л., Петрикова О. П. Експериментальна робота з формування педагогічної саморефлексії майбутніх викладачів вокалу на заняттях сольного співу. - C. 58-61.
- Лу Цзе Інтеркультурна комунікація та її значення в сучасному світі. - C. 62-66.
- Рудюк Т. В. Теоретико-методичні аспекти національно-патріотичного виховання на уроках української мови. - C. 67-70.
- Трускавецька І. Я. Використання сучасних освітніх онлайн-платформ у професійній підготовці майбутніх учителів біології та основ здоров'я. - C. 71-75.
Розділ 3. Теорія і методика професійної освіти
- Бадер С. О., Починкова М. М. Методологічні підходи формування критичного мислення майбутніх фахівців. - C. 76-82.
- Бодрова І. О. Формування професійного самовизначення майбутнього соціального працівника: теоретико-методичні засади. - C. 83-87.
- Борисенко К. Ю. Методологічні засади підготовки майбутніх вихователів ЗДО до розвитку емоційного інтелекту старших дошкільників. - C. 88-94.
- Геращенко Т. Г. Розвиток філософської науки в університетах Європи: ретроспективний аналіз. - C. 95-99.
- Деяк Ю. М., Деяк М. Ю., Іщенко Т. М. Формування знань фахової англомовної лексики студентів-економістів. - C. 100-102.
- Дорогін О. В. Теоретичні засади формування здоров'язбережувальної компетентності вихованців ДЮСШ. - C. 103-106.
- Єфремова О. В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх дитячих стоматологів з урахуванням ситуативно-комунікативних моделей професійної взаємодії як предмет педагогічних досліджень. - C. 107-111.
- Кучерак І. В. Інклюзивне навчання у професійній освіті: концептуальні засади, досвід та перспективи. - C. 112-116.
- Линенко А. Ф. Концептуальні засади діалогового підходу в контексті фортепіанної підготовки майбутніх фахівців музичного мистецтва. - C. 117-120.
- Morentsova A. V., Nazarenko I. M. Practical components of students' professional training for enhancing future employability. - C. 121-125.
- Пивоварова Г. С. Культурні цінності майбутніх вчителів початкових класів: теоретичний аспект. - C. 126-130.
- Прусак В. Ф., Рузяк Т. І., Чорнописька О. І. Естетичне виховання майбутніх дизайнерів як засіб розвитку професійної культури: інтегративний підхід. - C. 131-135.
- Рябошапка О. В. Підготовка майбутніх вчителів до застосування інноваційних технологій у процесі навчання математики молодших школярів. - C. 136-139.
- Самойленко О. А., Ступак О. П., Юзик М. А. Можливості та виклики штучного інтелекту для закладів вищої освіти України. - C. 140-143.
- Терзі А. А. Сутність та компонентна структура композиційної компетентності майбутніх викладачів хореографії. - C. 144-149.
- Харченко І. І., Усик Л. М. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери у ЗВО. - C. 150-153.
- Чкана Я. О., Герасименко В. О., Пономаренко В. Є. Роль інформатичних дисциплін у розвитку критичного мислення майбутніх учителів математики. - C. 154-157.
- Яновський А. О., Яновська Л. Г. Теорія і практика застосування інноваційних та інтерактивних технологій навчання під час вивчення анімаційної графіки. - C. 158-162.
Розділ 4. Соціальна педагогіка
- Гук О. В., Ревть А. Б. Особливості сімейного виховання та його роль в процесі соціалізації дитини. - C. 163-166.
- Курило В. С., Караман О. Л., Степаненко В. І. Критичне мислення і протидія маніпулятивному впливу в контексті безпеки особистості в інформаційно-психологічному вимірі війни. - C. 167-172.
- Паскаль О. В. Підготовка майбутніх фахівців соціономічної сфери до використання соціальних мереж в професійній діяльності. - C. 173-177.
Розділ 5. Теорія і методика професійної освіти
- Слодиницька Ю. Р., Гудима Г. Б. Інноваційні підходи до управління освітою: роль цифрових технологій та інформаційного суспільства. - C. 178-183.
Розділ 6. Теорія і методика виховання
- Бабенко І. В. Методика навчання учнів молодшого шкільного віку у гуртках туристсько-краєзнавчого напряму позашкільної освіти. - C. 184-186.
- Глінчук Ю. О. Підготовка майбутніх педагогів до профілактики інформаційного насильства. - C. 187-190.
- Шинкаренко В. В. Сучасні підходи до формування патріотизму у старшокласників закладів загальної середньої освіти. - C. 191-194.
Розділ 7. Дошкільна педагогіка
- Кудрявцева О. А., Папук А. О. Сучасні підходи до розвитку пам'яті дітей дошкільного віку. - C. 195-199.
- Шкарупа Є. О. Формування ключових компетентностей дитини дошкільного віку в умовах гурткової роботи. - C. 200-205.
Розділ 8. Теорія навчання
- Смирнова І. М., Кононенко А. Г. Використання хмарних інструментів в процесі викладання освітньої компоненти "Фізика". - C. 206-209.
Розділ 9. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Алексєєнко О. П. Кіберспорт: переваги та недоліки при використанні кіберспорту як методу для вивчення англійської мови. - C. 210-213.
- Бєлова В. В. Понятійно-термінологічний апарат та моделі дистанційного навчання в умовах цифрового освітнього середовища. - C. 214-218.
- Бохонько Є. О., Шелевер О. В., Дерека К. О. Цифрова трансформація Освіти 4.0: викладання та навчання в епоху цифрових технологій. - C. 219-222.
- Бурдун В. В. Формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх викладачів закладів професійної освіти: теоретичний аспект. - C. 223-227.
- Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Морозов А. В., Чижмотря О. В., Чижмотря О. Г. Добір цифрових засобів навчання майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 228-236.
- Гарна С. Ю., Ковальова Т. Г., Щербатюк В. С. Ефективні цифрові інструменти в роботі вчителя-філолога. - C. 237-242.
- Konotopets V. Ye. Digitalisation as a method of presenting educational information in the process of Japanese language teaching for higher education students. - C. 243-247.
- Кузьмін Д. В., Леміш Н. О. Роль адаптивного навчання в умовах розвитку технологій Індустрії 4.0. - C. 248-255.
- Степаненко О. І., Кохан О. М., Михайлова Н. О. Можливості для інновацій: віртуальне інформаційне середовище як засіб підвищення якості освіти. - C. 256-259.
- Ступак О. П., Люльчак С. Ю., Возна З. О. Змішане навчання як форма організації педагогічної взаємодії у ЗВО у сучасних умовах. - C. 260-265.
| 2023 | | Вип. 60
|
|
|
|