Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2023/55(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Ван Янься, Цюнцюн Чень, Лей Кунь Зміст шкільної музичної освіти в Китайській Народній Республіці: цілі, компоненти, міждисциплінарні зв'язки. - C. 9-13.
- Гапчук Я. А. Феноменологія поняття Е-навчання. - C. 14-17.
- Дзін Лань Цілісність управлінського контексту організаційної культури (з досвіду університетів провінції Сичуань). - C. 18-21.
- Єпіхіна М. А. Партнерська взаємодія вчителя початкових класів: системно-структурний аналіз. - C. 22-25.
- Зайченко Н. І. Компаративно-педагогічні студії Лоренсо Лузуріаги в 1920-х роках. - C. 26-30.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Аль-Амморі А. Н., Іщенко Р. М., Ісаєнко Г. Л. Міжпредметні зв'язки дисциплін математичної підготовки з дисциплінами циклу професійної підготовки фахівців з інформаційної безпеки. - C. 31-36.
- Антонюк Н. А., Савчук С. В., Пушкар Н. С. Організація освітньої діяльності в умовах змішаного навчання для майбутніх вчителів початкових класів. - C. 37-40.
- Бoндap A. Я. Аналіз концепту професійно орієнтованої дискурсивної компетенції у контексті підготовки авіаційних фахівців. - C. 41-44.
- Буховець Б. О., Долинский Б. Т., Дишель Г. О. Ефективність застосування методів фізкультурно-спортивної реабілітації в корекції рухових порушень дітей дошкільного віку з ДЦП. - C. 45-48.
- Varianytsia L. О. Analysis of the recommendations for the use of mobile applications in technology lessons in elementary school in the conditions of distance learning. - C. 49-56.
- Васенко В. В., Красюк Л. В., Ковтун Н. І. Соціальна компетентність – одна із ключових компетнентностей здобувачів початкової освіти. - C. 57-63.
- Григорова Т. А., Славко Г. В., Бриль Т. С. Вплив методу навчально-ігрового проектування на вибір професійної діяльності. - C. 64-70.
- Громик Л. І., Сопіна О. А., Сіренко Р. Р. Тестові технології оцінювання ключових і предметних компетентностей здобувачів освіти. - C. 71-75.
- Демиденко М. О., Захарова І. Ю., Карпюк І. Ю. Інноваційні оздоровчі технології у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп. - C. 76-81.
- Джим В. Ю., Мулик В. В., Канунова Л. В. Вплив занять важкою атлетикою на прояв спеціальної фізичної підготовленності школярів 9-11 класів. - C. 82-86.
Розділ 3. Корекційна педагогіка
- Докучина Т. О. Формування мотивації досягнення успіху в учнів з інтелектуальними порушеннями як чинника соціальної компетентності. - C. 87-90.
- Звєкова В. К. Умови успішного формування та розвитку діалогічного мовлення дітей з особливими освітніми потребами. - C. 91-95.
Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти
- Авдєєнко Ю. І. Альтернативні методи викладання української мови як іноземної в умовах дистанційної форми навчання. - C. 96-99.
- Бартків О. С., Дурманенко Є. А., Дурманенко О. Л. Інформальна освіта у процесі професійної підготовки майбутніх педагогів. - C. 100-104.
- Бахтіярова Х. Ш. Коучінг в освітньому контексті підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 105-108.
- Бондар Г. О. Зміст іншомовної підготовки студентів немовних спеціальностей у ЗВО з позиції акмеології. - C. 109-112.
- Бондарчук А. Я. Методи розвитку звукорежисерських навичок майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 113-116.
- Brednyova V. P., Prokhorets I. M., Mikhaylenko E. V., Smychkovska O. M. Graphic education and prospects of its improvement for junior students of architectural and art direction. - C. 117-123.
- Будянська В. А. Формування вмінь ділового спілкування майбутніх керівників закладів освіти. - C. 124-128.
- Вишківська В. Б., Кондратенко Л. І., Мирошниченко В. М. Особливості професійно-педагогічної підготовки в умовах становлення інноваційної освітньої парадигми. - C. 129-133.
- Hontarenko I. S., Zaharova H. V. Experience of using the zoom platform for organization foreign language distance learning at university. - C. 134-137.
- Гребінь-Крушельницька Н. Ю. Самоосвіта особистості як необхідна складова професійної самореалізації в майбутній діяльності. - C. 138-141.
- Григор'єва Т. І., Михайловська О. В., Кулак В. О. Формування основ креативного письма студентів мовних спеціальностей з використанням автентичних літературних творів. - C. 142-149.
- Демиденко М. О., Карпюк І. Ю. Використання інноваційних оздоровчих технологій у фізичному вихованні студентів спеціальних медичних груп із сколіотичною хворобою. - C. 150-153.
- Dmitriieva N. S. Contents of pedagogical support for the formation of the innovation-oriented personality of the future teacher of physical culture. - C. 154-160.
- Долженко М. В., Волобуєва П. С., Герченова І. В., Грицкевич П. С. Використання метакогнітивних навичок під час навчання діловій іноземній мові студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 161-165.
- Жук В. А., Кириллова М. Д., Хромченко О. В. Психолого-педагогічні та організаційні методи активізації пізнавального інтересу студентів-філологів до вивчення іноземної мови в умовах воєнного стану. - C. 166-169.
Розділ 5. Теорія і методика управління освітою
- Pohorielova T. Yu. Implementation of the qualimetry principles on the example of the implementation of the management model of the process of future managers' professional responsibility development. - C. 170-173.
- Фельцан І. М. Академічна мобільність як складова стратегії підтримки міжкультурної комунікації у Європі. - C. 174-178.
Розділ 6. Теорія і методика виховання
- Малик В. М. Спілкування та комунікація: співставлення понять. - C. 179-187.
- Нечерда В. Б. Розвиток асертивності учнів старших класів у контексті формування успішної особистості: до проблеми дослідження. - C. 188-192.
- Шинкаренко В. В. Національна свідомість як складова патріотичного виховання старшокласників закладах загальної середньої освіти. - C. 193-196.
Розділ 7. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Boyko G. I. Virtual Learning Environment (VLE) on the Ukrainian language as a foreign language for students of the 4th course of technical high schools. - C. 197-202.
- Davydovych M. S., Levkivska K. V., Yeni I. S. Strategies for providing effective feedback and building rapport with students in an online setting. - C. 203-206.
- Клокар Н. І., Клокар О. О., Шапошников К. С. Контент-маркетинг у підвищенні кваліфікації педагогів в умовах відкритої освіти. - C. 207-214.
| 2023 | | Вип. 55(1)
|
|
|
|