![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/52(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Воровка М. І., Онипченко О. І., Кожевникова А. В. Розвиток гендерної культури студентства у закладах вищої освіти України у 60 роки – на початку 90-х років ХХ століття: суспільно-історичний контекст. - C. 9-14.
- Гайденко К. А. Співпраця учених-дефектологів з родинами дітей з особливостями розвитку: історико-педагогічний аспект. - C. 15-20.
- Заслужена А. А., Сабітова А. П., Донченко В. М. Віртуальна інтернаціоналізація як особлива форма всебічної інтернаціоналізації. - C. 21-25.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Аксьонова О. П., Півненко Ю. В., Шорш С. Л. Модель здоров’яцентрованої дидактичної системи з фізичного виховання дітей 4-7 років. - C. 26-30.
- Бешлей О. В., Батринчук З. Р. Створення креативного навчального середовища для розвитку критичного мислення студентів. - C. 31-34.
- Драч Т. Л. Результати опитування батьків дітей молодшого шкільного віку щодо занять повітряною акробатикою та пілонним спортом. - C. 35-39.
- Єременко Т. Є., Валентюк Н. О., Колмогорова І. В. Рефлексивність як базова складова компетентності лектора. - C. 40-45.
- Кампов Н. В. Ефективні методи формування діалогічних умінь учнів на уроках української мови в умовах компетентнісного навчання. - C. 46-54.
- Маринченко І. В., Циганок Н. М. Упровадження цифрових технологій у підготовку майбутніх учителів інформатики та педагогів професійного навчання. - C. 55-58.
Розділ 3. Корекційна педагогіка
- Бойко С. П. Своєрідність соціальної адаптації для дітей з психофізичними порушеннями. - C. 59-63.
- Замша А. В., Адамюк Н. Б., Дробот О. А. Сучасні тенденції освітніх запитів глухих біженців з України. - C. 64-69.
- Коргун Л. М., Дудра О. В. Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі дошкільної освіти. - C. 70-75.
Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти
- Бартків О. С., Дурманенко Є. А., Дурманенко О. Л. Інноваційні технології професійної підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання. - C. 76-80.
- Береза Р. П., Герус О. П., Годованський О. О. Інтерактивне навчання як основа ефективної підготовки сучасного військовослужбовця. - C. 81-86.
- Васянович Г. П., Логвиненко В. М. Філософсько-методологічні засади підготовки майбутніх фахівців соціальної роботи в умовах війни. - C. 87-90.
- Врубель Г. Ф. Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 91-94.
- Давиденко О. Б. Методи індивідуального підходу до студентів в умовах воєнного стану. - C. 95-98.
- Демянчук М. Р. Формування професійно значущих якостей майбутніх бакалаврів сестринської справи у процесі вивчення дисципліни "Хвороби цивілізації". - C. 99-102.
- Dmitriieva N. S. Ways of organizing the process of forming the innovation-oriented personality of the future teacher of physical culture. - C. 103-106.
- Довбенко С. Ю. Реалізація дистанційної форми навчання в умовах війни з досвіду шкіл України. - C. 107-111.
- Долінін Г. С. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масової роботи в умовах профільного навчання. - C. 112-115.
- Доценко Н. А. Організаційно-педагогічні умови вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах компетентнісно орієнтованого навчального середовища. - C. 116-120.
- Ковтун О. В., Кокарєва А. М., Ладогубець Н. В. Виклики щодо забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного стану: первинна реакція української університетської спільноти. - C. 121-127.
- Кононенко А. Г., Житомирська Т. М., Смирнова І. М. Особистісно орієнтований підхід до організації освітньої діяльності засобами дистанційних технологій. - C. 128-132.
- Королюк О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів математики у Великій Британії. - C. 133-138.
- Левченко Я. С., Семененко І. Є. Деякі особливості проблеми диференційованого оцінювання в системі дистанційного навчання. - C. 139-143.
- Макогончук Н. В., Дияк В. В. Особливості та вимоги до соціально-економічної підготовки фахівців Державної прикордонної служби України. - C. 144-149.
Розділ 5. Дошкільна педагогіка
- Васильєва С. А. Дослідження якості освітнього процесу дітей раннього та дошкільного віку у процесі їх фізичного розвитку. - C. 150-154.
- Ковшар О. В. Педагогічні умови формування медіакультури майбутніх педагогів-вихователів. - C. 155-159.
Розділ 6. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Лимар Л. В. Онлайн-платформа університета як засіб оптимізації навчального процесу у медичних ЗВО (на прикладі платформи LIKAR НМУ імені О.О. Богомольця). - C. 160-164.
- Маринченко Є. О., Толмачов В. С. Залучення здобувачів вищої освіти до проєктно-дослідницької діяльності у ЗВО. - C. 165-171.
- Мосієнко Г. М., Тарасенко А. І., Бохонько Є. О. Цифрові інструменти для підвищення ефективності дистанційного навчання в умовах сьогодення. - C. 172-176.
- Стець Г. В., Кишакевич С. В. Дистанційна форма навчання в музично-педагогічній освіті. - C. 177-180.
| 2022 | | Вип. 52(1)
|
|
|
|