Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/52(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Воровка М. І., Онипченко О. І., Кожевникова А. В. Розвиток гендерної культури студентства у закладах вищої освіти України у 60 роки – на початку 90-х років ХХ століття: суспільно-історичний контекст. - C. 9-14.
  5. Гайденко К. А. Співпраця учених-дефектологів з родинами дітей з особливостями розвитку: історико-педагогічний аспект. - C. 15-20.
  6. Заслужена А. А., Сабітова А. П., Донченко В. М. Віртуальна інтернаціоналізація як особлива форма всебічної інтернаціоналізації. - C. 21-25.
  7. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  8. Аксьонова О. П., Півненко Ю. В., Шорш С. Л. Модель здоров’яцентрованої дидактичної системи з фізичного виховання дітей 4-7 років. - C. 26-30.
  9. Бешлей О. В., Батринчук З. Р. Створення креативного навчального середовища для розвитку критичного мислення студентів. - C. 31-34.
  10. Драч Т. Л. Результати опитування батьків дітей молодшого шкільного віку щодо занять повітряною акробатикою та пілонним спортом. - C. 35-39.
  11. Єременко Т. Є., Валентюк Н. О., Колмогорова І. В. Рефлексивність як базова складова компетентності лектора. - C. 40-45.
  12. Кампов Н. В. Ефективні методи формування діалогічних умінь учнів на уроках української мови в умовах компетентнісного навчання. - C. 46-54.
  13. Маринченко І. В., Циганок Н. М. Упровадження цифрових технологій у підготовку майбутніх учителів інформатики та педагогів професійного навчання. - C. 55-58.
  14. Розділ 3. Корекційна педагогіка

  15. Бойко С. П. Своєрідність соціальної адаптації для дітей з психофізичними порушеннями. - C. 59-63.
  16. Замша А. В., Адамюк Н. Б., Дробот О. А. Сучасні тенденції освітніх запитів глухих біженців з України. - C. 64-69.
  17. Коргун Л. М., Дудра О. В. Соціально-психологічна адаптація дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі дошкільної освіти. - C. 70-75.
  18. Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти

  19. Бартків О. С., Дурманенко Є. А., Дурманенко О. Л. Інноваційні технології професійної підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання. - C. 76-80.
  20. Береза Р. П., Герус О. П., Годованський О. О. Інтерактивне навчання як основа ефективної підготовки сучасного військовослужбовця. - C. 81-86.
  21. Васянович Г. П., Логвиненко В. М. Філософсько-методологічні засади підготовки майбутніх фахівців соціальної роботи в умовах війни. - C. 87-90.
  22. Врубель Г. Ф. Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 91-94.
  23. Давиденко О. Б. Методи індивідуального підходу до студентів в умовах воєнного стану. - C. 95-98.
  24. Демянчук М. Р. Формування професійно значущих якостей майбутніх бакалаврів сестринської справи у процесі вивчення дисципліни "Хвороби цивілізації". - C. 99-102.
  25. Dmitriieva N. S. Ways of organizing the process of forming the innovation-oriented personality of the future teacher of physical culture. - C. 103-106.
  26. Довбенко С. Ю. Реалізація дистанційної форми навчання в умовах війни з досвіду шкіл України. - C. 107-111.
  27. Долінін Г. С. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивно-масової роботи в умовах профільного навчання. - C. 112-115.
  28. Доценко Н. А. Організаційно-педагогічні умови вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах компетентнісно орієнтованого навчального середовища. - C. 116-120.
  29. Ковтун О. В., Кокарєва А. М., Ладогубець Н. В. Виклики щодо забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного стану: первинна реакція української університетської спільноти. - C. 121-127.
  30. Кононенко А. Г., Житомирська Т. М., Смирнова І. М. Особистісно орієнтований підхід до організації освітньої діяльності засобами дистанційних технологій. - C. 128-132.
  31. Королюк О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів математики у Великій Британії. - C. 133-138.
  32. Левченко Я. С., Семененко І. Є. Деякі особливості проблеми диференційованого оцінювання в системі дистанційного навчання. - C. 139-143.
  33. Макогончук Н. В., Дияк В. В. Особливості та вимоги до соціально-економічної підготовки фахівців Державної прикордонної служби України. - C. 144-149.
  34. Розділ 5. Дошкільна педагогіка

  35. Васильєва С. А. Дослідження якості освітнього процесу дітей раннього та дошкільного віку у процесі їх фізичного розвитку. - C. 150-154.
  36. Ковшар О. В. Педагогічні умови формування медіакультури майбутніх педагогів-вихователів. - C. 155-159.
  37. Розділ 6. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  38. Лимар Л. В. Онлайн-платформа університета як засіб оптимізації навчального процесу у медичних ЗВО (на прикладі платформи LIKAR НМУ імені О.О. Богомольця). - C. 160-164.
  39. Маринченко Є. О., Толмачов В. С. Залучення здобувачів вищої освіти до проєктно-дослідницької діяльності у ЗВО. - C. 165-171.
  40. Мосієнко Г. М., Тарасенко А. І., Бохонько Є. О. Цифрові інструменти для підвищення ефективності дистанційного навчання в умовах сьогодення. - C. 172-176.
  41. Стець Г. В., Кишакевич С. В. Дистанційна форма навчання в музично-педагогічній освіті. - C. 177-180.
2022
Вип. 52(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського