Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/42<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Гудовсек О. А. Формування здорового способу життя молодших школярів засобами народної педагогіки. - C. 9-13.
  5. Зайченко Н. І. Організаційні умови професійного навчання "соціальних візитерів" у Чилі в 1920-х роках. - C. 14-18.
  6. Корнієнко Є. Г., Гордєєва О. В., Корнієнко В. І. Проблема передозування інформацією дітей і підлітків. - C. 19-23.
  7. Паненкова Ю. В. Психодидактичний підхід до створення розвивального освітнього середовища для обдарованих дітей. - C. 24-28.
  8. Rahimova Manzila Agarahim Principles of out-of-class and out-of-school educational work in the moral education of young schoolchildren. - C. 29-33.
  9. Строченко Н. І., Пилипенко Н. М. Особливості навчальної мотивації студентів економічних спеціальностей в умовах реформування вищої освіти. - C. 34-41.
  10. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  11. Бардус І. О., Заволока Є. Е. Готовність до колективної професійної діяльності бакалавра з інженерії програмного забезпечення. - C. 42-45.
  12. Бондарчук О. Ю., Семенюк Т. П. Шляхи формування комунікативної компетентності вчителя німецької мови. - C. 46-49.
  13. Григор’єва Т. Ю., Кирдан Т. В. Формування основ лінгвосоціокультурної компетентності студентів немовних спеціальностей на матеріалі газетних статей. - C. 50-55.
  14. Задорожна Т. П. Психолого-педагогічні умови формування автономної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення іноземних мов. - C. 56-59.
  15. Заярна І. С. Особливості використання подкаст-технології для формування лексичних навичок у студентів-правників. - C. 60-63.
  16. Іваніга О. В. Організація самостійної роботи студентів немовних факультетів в умовах дистанційного навчання. - C. 64-67.
  17. Isliamova K. S. Historical aspects and modern perspectives of methodology of English language teaching. - C. 68-74.
  18. Конотоп О. С. Важливість оволодіння англомовною навчально-стратегічною компетентністю в письмі майбутніми вчителями початкової школи. - C. 75-78.
  19. Марушко Л. П., Анічкіна О. В. Стан сформованості практичних умінь і навичок проведення хімічного експерименту в майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 79-83.
  20. Мірошніченко О. С. Словотвірний компонент у мовному навчанні іноземних студентів медичного профілю. - C. 84-88.
  21. Паршукова Л. М., Паршуков С. В. Методика застосування інфографіки в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти за стандартами Нової української школи. - C. 89-93.
  22. Сластьон В. М., Горобець В. П. Особливості концертної діяльності Українського народного хору імені Станіслава Павлюченка. - C. 94-97.
  23. Тарчинська Ю. Г. Музично-практична підготовка в контексті проблеми стилю. - C. 98-102.
  24. Розділ 3. Корекційна педагогіка

  25. Дробот О. А., Замша А. В. Стратегії освітньої підготовки майбутніх перекладачів національних жестових мов. - C. 103-107.
  26. Лященко В. М. Система підвищення кваліфікації педагогів Харківської області з питань інклюзивної освіти й навчання учнів з особливими освітніми потребами. - C. 108-111.
  27. Тубичко Ю. О. Шляхи збагачення лексики дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 112-116.
  28. Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти

  29. Балануца О. О. Формування рефлексивної компетентності майбутнього дипломата у професійній підготовці. - C. 117-120.
  30. Бигар Г. П. Роль інформаційних технологій у вихованні учнів початкової школи. - C. 121-125.
  31. Буцяк В. І., Турко Н. Є. Інноваційність як вимога сучасної мистецької освіти (з досвіду роботи викладачів Інституту мистецтв (музично-педагогічна освіта) Рівненського державного гуманітарного університету). - C. 126-129.
  32. Вербицька Х. І., Кузьо Л. І. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх правоохоронців за допомогою методу тематичних онлайн-дебатів. - C. 130-134.
  33. Глух Н. І. Формування акмеологічного простору засобами квест-технологій як інструмент підвищення якості професійно-технічної освіти. - C. 135-140.
  34. Дерека К. О., Квятковська А. О. Особливості навчання іноземної мови у закладах фахової передвищої освіти. - C. 141-145.
  35. Дияк В. В. Зарубіжний досвід професійної підготовки прикордонників у контексті формування соціально-економічної компетентності. - C. 146-149.
  36. Запольська Ю. А., Слабко В. М. Педагогічні умови реалізації дистанційної форми навчання у формуванні професійної іншомовної компетентності студентів природничих спеціальностей. - C. 150-155.
  37. Цянь Кай Формування гуманістичної культури студентів засобами художньо-творчої діяльності. - C. 156-159.
  38. Лисюк С. Р. Проблема набуття методичних компонентів здобувачами з особливими освітніми потребами в галузі мистецької освіти. - C. 160-163.
  39. Назар Я. В., Суворов В. О. Особливості методики навчання естрадно-джазової імпровізації майбутніх учителів музичного мистецтва на заняттях з баяна-акордеона. - C. 164-167.
  40. Просяна Д. І. Наукометрична складова в розвитку інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх науково-педагогічних працівників. - C. 168-172.
  41. Соломаха А. В., Лобода О. В. Передумови використання соціальних мереж як інструменту навчання іноземних мов студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 173-177.
  42. Степанюк І. В., Дудай М. І., Бовканюк П. О. Роль концертмейстера-баяніста (акордеоніста) на занятті з народного танцю в закладах вищої освіти. - C. 178-182.
  43. Тернопільська В. І. Формування етичної компетентності майбутніх фахівців у позааудиторній діяльності. - C. 183-186.
  44. Хіміч В. Л., Демченко Н. В. Аналіз дефініцій понять "фізична культура" та "основи здоров’я" в контексті підготовки бакалаврів у закладах вищої освіти. - C. 187-190.
  45. Розділ 5. Соціальна педагогіка

  46. Прожога І. В., Гайтан Ю. Є., Краснюк Н. О., Никитчук К. С., Перкова О. О. Розвиток емпатії як чинник співпереживання у майбутніх соціальних працівників. - C. 191-198.
  47. Розділ 6. Теорія і методика управління освітою

  48. Бачинська І. А. Організація та проведення інституційного аудиту в закладі загальної середньої освіти. - C. 199-203.
  49. Горіховський М. В., Оганесян В. С., Гаймер С. А., Юрков С. І., Олійник Л. В. Особливості підготовки фахових молодших бакалаврів під час карантинних заходів у зв’язку із пандемією COVID-19. - C. 204-207.
  50. Чорнойван Г. П. Тенденції розвитку дослідників у контексті інтеграції в Європейський дослідницький простір. - C. 208-212.
  51. Розділ 7. Теорія і методика виховання

  52. Бровко К. А. Гейміфікація як засіб активізації пізнавального інтересу студентів до вивчення іноземної мови. - C. 213-217.
  53. Яремчук Я. Л. Гра на слух як основа формування вмінь імпровізації у майбутніх викладачів баяна – акордеона. - C. 218-222.
  54. Розділ 8. Теорія навчання

  55. Атаманчук В. П., Атаманчук П. С. STEM-інтеграційні освітні інновації у формуванні природничо-наукової грамотності індивіда. - C. 223-229.
  56. Новий вид наукових послуг. - C. 230.
2021
Вип. 42
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського