Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/41(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Москаленко М. П., Міронець Л. П., Торяник В. М. Лабораторні дослідження як засіб реалізації предметних компетентностей під час вивчення теми "Рослини" із курсу навчальної дисципліни "Біологія" у 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 7-11.
- Небеленчук І. О. Флюктуація поезії ХХІ століття крізь призму сучасного світобачення. - C. 12-17.
- Паршукова Л. М., Безноско І. С. Розроблення інноваційних дидактичних матеріалів із інформатики за вимогами Нової української школи. - C. 18-22.
- Пономаренко В. В., Васкевич О. Є. Педагогічний компонент у навчанні студентів напряму "Дизайн". - C. 23-27.
- Починок Є. А., Рева О. О. Педагогічні умови формування екологічної культури у молодших школярів. - C. 28-33.
- Роміцина Л. В. Винахідницькі задачі в навчанні математики: доцільність та практичне застосування. - C. 34-37.
- Смагіна Т. М., Шуневич О. М. Дизайн навчального заняття в базовій Новій українській школі. - C. 38-43.
- Степаненко О. К. Активізація пізнавальної активності учнів на уроках української та зарубіжної літератури засобами мультимедійних технологій. - C. 44-48.
Розділ 2. Теорія і методика професійної освіти
- Константинова Т. М., Турлак Л. П., Тихонова І. Ю. Використання кейс-технологій у навчанні морської англійської мови на основі компетентнісного підходу. - C. 49-54.
- Курило О. Ю. Психолого-педагогічні умови формування готовності майбутніх інженерів-педагогів харчової галузі до творчої професійної діяльності. - C. 55-59.
- Matviiv-Lozynska Yu. O., Shutka Ya. V. The flipped classroom method application at the theory and practice of translation lessons in higher educational establishment. - C. 60-63.
- Мельник Н. І. Лідерство та відповідальність як базові навички 21-го століття у структурі професійної компетентності педагога дошкільної освіти. - C. 64-67.
- Мороз О. Л. Дидактичні положення концепції неперервної іншомовної професійно орієнтованої підготовки. - C. 68-71.
- Некислих К. М. Тенденції удосконалення математичного складника вищої аграрної освіти. - C. 72-76.
- Поліщук Н. В. Формування фахових компетентностей педагогів професійного навчання і фахівців сфери обслуговування під час вивчення освітнього компонента "Основи проєктування та моделювання" з урахуванням вимог сучасного суспільства. - C. 77-82.
- Поршнева К. С. До проблеми застосування дистанційної освіти та е-освіти у сучасних умовах. - C. 83-87.
- Таng Zhong Structural components of emotional stability in music-performance activities of children’s music school students. - C. 88-91.
- Юник І. Д. Стадійність брендингу науково-педагогічного працівника вишу. - C. 92-97.
Розділ 3. Дошкільна педагогіка
- Лісовська Т. А. Художньо-продуктивне образотворення як складник естетичного розвитку дітей передшкільного та молодшого шкільного віку. - C. 98-102.
- Нікіренкова А. Ю. Формування зв’язного мовлення у дітей як провідна проблема сучасної дошкільної освіти. - C. 103-106.
- Пономаренко Т. О., Євченко Я. Б. Формуваня основ сенсорно-пізнавальної компетентності дітей раннього віку. - C. 107-111.
- Тарабасова Л. Г., Фесенко О. С., Купрієнко В. І., Міхіна Н. О. Освіта дітей з особливими потребами. Теоретико-методологічне дослідження. - C. 112-115.
- Черепаня Н. І., Русин Н. М. Значення і роль рухливих ігор у розвитку рухової активності дітей дошкільного віку. - C. 116-120.
Розділ 4. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Конопляник Л. М. Роль цифрових інструментів під час організації дистанційного навчання фахової іноземної мови в умовах пандемії. - C. 121-127.
- Медведєва М. О., Колмакова В. О., Коровнік І. С. Візуалізація навчального матеріалу: аналіз сучасних онлайн-сервісів. - C. 128-132.
- Неборачко О. В. Сучасні технології формування креативної особистості майбутнього вчителя іноземної мови в умовах змішаного навчання. - C. 133-137.
- Руденко Н. М., Широков Д. Л. Застосування е-ресурсів у процесі створення коміксів на уроках математики в початковій школі. - C. 138-143.
- Sereda Kh. V. Web technology as tool to implement ІСT to management of research and development in institutions of NAES of Ukraine. - C. 144-146.
- Скасків Г. М. Цифровий інструментарій учителя інформатики. - C. 147-150.
- Новий вид наукових послуг. - C. 151.
| 2021 | | Вип. 41(2)
|
|
|
|