Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/41(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Бринь Л. І. Громадські віросповідні організації України як суб’єкти неформальної педагогічної освіти. - C. 7-12.
  5. Зайченко Н. І. Теоретичне підґрунтя концепції про виховання душі в іспанській педагогіці на межі ХІХ–ХХ століть. - C. 13-17.
  6. Зеленська Л. Д., Костенко О. В. Підходи до формування в дітей дошкільного віку трудових навичок і уявлень про професії: історико-педагогічний аспект. - C. 18-23.
  7. Кравцова Н. Г. Соціально-педагогічні чинники формування дидактичних ідей Джона Дьюї. - C. 24-29.
  8. Фізеші О. Й. Організація початкової освіти в Закарпатті (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). - C. 30-35.
  9. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  10. Білянська І. П., Куравська Н. Ю. Методика роботи з аудіокнигами художніх творів на заняттях англійської мови в закладі вищої освіти. - C. 36-40.
  11. Крапчатова Я. А., Гайдученко А. Г., Миронова І. М. Використання аудіоматеріалів для само- і взаємоконтролю рівня володіння англомовною компетентністю в аудіюванні у майбутніх філологів. - C. 41-44.
  12. Кухарчук І. О., Корчова О. М. Формування культурологічної компетентності в учнів 9-х класів засобами національно-прецедентних текстів. - C. 45-48.
  13. Лавриш Ю. Е., Буга С. Ю., Лакійчук О. В. Формування вмінь мовної медіації у цифровому навчальному середовищі у технічних університетах. - C. 49-53.
  14. Lakiychuk O. V., Medkova O. N. Formation of speech competence in English language in students of technical specialty. - C. 54-57.
  15. Лефтерова О. М. Роль латини у формуванні мовної компетенції при підготовці фахівців у галузі точних наук. - C. 58-62.
  16. Лі Хуйфан Науково-педагогічні підходи до організації процесу розвитку музикальності у молодших школярів. - C. 63-67.
  17. Мороз О. А., Тарапата Є. В. Особистісно зорієнтований підхід до вивчення фразеології української мови у школі. - C. 68-72.
  18. Розділ 3. Корекційна педагогіка

  19. Соколова Г. Б., Колбіна Л. А. Особливості соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі. - C. 73-79.
  20. Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти

  21. Байбекова Л. О., Шастало В. О. Формування професійної компетентності майбутніх філологів у контексті дистанційної освіти. - C. 80-83.
  22. Білявська Т. М. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи (фразеологічний рівень). - C. 84-87.
  23. Блажко А. С. Форми організації навчання майбутніх офіцерів з водіння бойових машин. - C. 88-91.
  24. Вознюк О. М., Лехіцький Т. В. Формування професійної культури майбутніх фахівців крізь аспекти навчання хмарними технологіями. - C. 92-95.
  25. Воровка М. І., Онипченко О. І. Функціональний взаємозв’язок рольових, дидактичних та ділових ігор. - C. 96-100.
  26. Gritsenko O. E. Overall characteristic of methods and methods of choreographic training. - C. 101-103.
  27. Жуковська І. О. Інтерактивна лекція як сучасна форма навчання в закладах фахової передвищої освіти. - C. 104-107.
  28. Kanova L. P. Foreign language training as a component of professional training of Ukrainian officers. - C. 108-112.
  29. Канчуга М. К., Миколайчук В. В. Стратегії та методи проведення практичних занять під час підготовки майбутніх офіцерів. - C. 113-116.
  30. Колеснік М. А. Актуальні проблеми сучасної студентської молоді: необхідність взаємодії учасників освітнього процесу. - C. 117-121.
  31. Розділ 5. Соціальна педагогіка

  32. Крупник З. І. Проблема формування навичок здорового способу життя серед вихованців Центрів соціально-психологічної реабілітації дітей. - C. 122-125.
  33. Розділ 6. Теорія і методика управління освітою

  34. Жабенко О. В. Професійний розвиток управлінського персоналу вищої ланки університетів в Україні: неузгодженості правового регулювання. - C. 126-130.
  35. Спиридонова Є. О. Специфіка та особливості підвищення рівня правової компетентності бакалаврів технічних спеціальностей в умовах коледжу. - C. 131-134.
  36. Розділ 7. Теорія і методика виховання

  37. Паненкова Ю. В. До проблеми морального становлення дитячої особистості. - C. 135-139.
  38. Новий вид наукових послуг. - C. 140.
2021
Вип. 41(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського