Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/35<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Зонов Б. С. Роль педагогічного коучингу у формуванні соціальної культури саморозвитку та самовдосконалення. - C. 9-11.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Байдак Л. І. Досягнення комп’ютерної лінгводидактики у викладанні іноземних мов. - C. 12-16.
- Гунько І. В., Волошина О. В. Практичне застосування ділової гри при вивченні іноземної мови в умовах навчально-науково-виробничого комплексу "Всеукраїнський науково-навчальний консорціум". - C. 17-21.
- Іванова В. В., Потапенко О. Б., Коржак В. М. Здоров’язберігаючі технології як педагогічна інновація в розвитку сучасної шкільної освіти. - C. 22-26.
- Кміть О. В. Формувальне оцінювання в іншомовній освіті молодших школярів. - C. 27-33.
- Maksymovych G. O., Shulga T. V., Yurchenko S. O. Language competence as an underlying factor of flight safety culture. - C. 34-39.
- Науменко С. С. Педагогічний вимір поняття обдарованості у КНР. - C. 40-44.
- Сидоренко Т. М., Петькун С. М., Новак О. М. Дистанційна освіта: проблеми та перспективи. - C. 45-48.
- Шоробура І. М. Професійна підготовка фахівців за дуальною формою здобуття освіти. - C. 49-52.
Розділ 3. Корекційна педагогіка
- Савченко Ю. В. Інклюзивна освіта в Україні: досвід, проблеми, перспективи. - C. 53-57.
- Халилова Айсель-Али-кызы Инклюзивное образование, его природа и проблемы развития. - C. 58-62.
Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти
- Білосевич І. А., Омельчук О. В., Олексюк М. П., Ємець О. П. Мотивація вивчення освітніх компонентів "Безпека життєдіяльності" й "Основи охорони праці" в закладах вищої освіти. - C. 63-68.
- Богатирьова Г. А. Культурологічний складник підготовки фахівців сфери туризму та гостинності в умовах полікультурності. - C. 69-73.
- Букатова О. М., Федорова О. В., Яренчук Л. Г. Перспективи розвитку матеріально-технічного забезпечення технологічної освіти. - C. 74-78.
- Гурін Р. С., Дроздова К. В., Богатов А. О. До питання формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 79-83.
- Демянчук М. Р., Баб’як О. В., Палапа В. В. Загальна характеристика методологічних, організаційних, методичних аспектів використання симуляційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи в медичних коледжах. - C. 84-87.
- Зайцева І. В., Гринюк С. П. Стратегії і тактики свідомої психологічної протидії пандемічній тривозі слухачів вищої школи України, ЄС та світу. - C. 88-91.
- Камінська М. М. Особливості формування професійної культури майбутніх диригентів хору. - C. 92-95.
- Козак Є. П., Зубрицький Б. Д., Денисовець А. П. Здоров’язберігаюче освітнє середовище в умовах дистанційного формату професійної підготовки вчителя фізичної культури. - C. 96-100.
- Козяр М. М., Островська Н. Д., Бопко І. З. Підготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв’язання конфліктних ситуацій. - C. 101-104.
- Колечинцева Т. С. Формування інтересу до фізики у здобувачів вищої освіти вищих морських навчальних закладів. - C. 105-109.
- Кузьменко Д. О. Професійна саморегуляція здобувачів вищої освіти юридичних спеціальностей у процесі бакалаврської підготовки. - C. 110-112.
- Набатов С. М. Критерії порівняльної характеристики професійної підготовки майбутніх фахівців театрального мистецтва в Україні та США. - C. 113-119.
- Petrenko V. O., Mykhailova L. Z. Intensification of educational interaction in distance learning format at higher education establishments. - C. 120-124.
- Саган О. В., Раєвська І. М., Блах В. С. Ментальні карти як метод покращення якості навчальних результатів здобувачів освіти. - C. 125-128.
- Соїна І. Ю., Петруcенко Н. Ю., Максимова К. В. Організаційно-педагогічні принципи формування культури здоров’я майбутніх фітнес-тренерів. - C. 129-132.
- Чайка О. В. Організація позааудиторної роботи з іноземної мови для студентів різних спеціальностей. - C. 133-137.
- Чучмій І. І., Каричковська С. П. Підготовка бакалаврів аграрного профілю в європейських країнах. - C. 138-141.
- Шевченко Ю. В., Биконя О. П. Шляхи підвищення мотивації до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 142-146.
- Юник І. Д. Специфіка презентації бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти в інтернет-просторі. - C. 147-151.
- Юрков А. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх психологів до професійної діяльності у Збройних силах України. - C. 152-156.
Розділ 5. Соціальна педагогіка
- Гальчун Н. П. Теоретичне осмислення поняття міжкультурної компетентності в сучасних наукових дослідженнях. - C. 157-163.
- Євтушина М. П., Богданова І. М. Дослідження концепції інтуїції як однієї з професійно значущих якостей майбутніх соціальних працівників в умовах фахової підготовки. - C. 164-167.
Розділ 6. Теорія і методика управління освітою
- Волкова С. Г., Фонарюк О. В., Кравченко Т. В. Підвищення професійної кваліфікації педагогічних працівників в умовах модернізації освіти. - C. 168-174.
- Соцька О. П., Борисюк І. Ю., Діомідова Н. Ю. Проблеми діагностики психологічної безпеки освітнього середовища. - C. 175-180.
Розділ 7. Дошкільна педагогіка
- Пєхарєва С. В., Яценко В. В., Бойко Т. О. Психолого-педагогічний супровід самостійної діяльності дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти. - C. 181-185.
Розділ 8. Теорія навчання
- Шоловій М.-Т. І. Інтегроване навчання в початковій школі: теоретичний аспект. - C. 186-189.
Роздід 9. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Вікторова Л. В., Кочарян А. Б., Боринський В. М. Застосування чат-ботів для визначення лексичного компонента іншомовної мовленнєвої здібності дорослих. - C. 190-195.
- Романюк Е. В., Зубрицька С. В. Поєднання інтерактивних і традиційних технологій навчання у викладанні спеціальних дисциплін. - C. 196-199.
- Новий вид наукових послуг. - C. 201.
| 2021 | | Вип. 35
|
|
|
|