Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/35<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Зонов Б. С. Роль педагогічного коучингу у формуванні соціальної культури саморозвитку та самовдосконалення. - C. 9-11.
  5. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  6. Байдак Л. І. Досягнення комп’ютерної лінгводидактики у викладанні іноземних мов. - C. 12-16.
  7. Гунько І. В., Волошина О. В. Практичне застосування ділової гри при вивченні іноземної мови в умовах навчально-науково-виробничого комплексу "Всеукраїнський науково-навчальний консорціум". - C. 17-21.
  8. Іванова В. В., Потапенко О. Б., Коржак В. М. Здоров’язберігаючі технології як педагогічна інновація в розвитку сучасної шкільної освіти. - C. 22-26.
  9. Кміть О. В. Формувальне оцінювання в іншомовній освіті молодших школярів. - C. 27-33.
  10. Maksymovych G. O., Shulga T. V., Yurchenko S. O. Language competence as an underlying factor of flight safety culture. - C. 34-39.
  11. Науменко С. С. Педагогічний вимір поняття обдарованості у КНР. - C. 40-44.
  12. Сидоренко Т. М., Петькун С. М., Новак О. М. Дистанційна освіта: проблеми та перспективи. - C. 45-48.
  13. Шоробура І. М. Професійна підготовка фахівців за дуальною формою здобуття освіти. - C. 49-52.
  14. Розділ 3. Корекційна педагогіка

  15. Савченко Ю. В. Інклюзивна освіта в Україні: досвід, проблеми, перспективи. - C. 53-57.
  16. Халилова Айсель-Али-кызы Инклюзивное образование, его природа и проблемы развития. - C. 58-62.
  17. Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти

  18. Білосевич І. А., Омельчук О. В., Олексюк М. П., Ємець О. П. Мотивація вивчення освітніх компонентів "Безпека життєдіяльності" й "Основи охорони праці" в закладах вищої освіти. - C. 63-68.
  19. Богатирьова Г. А. Культурологічний складник підготовки фахівців сфери туризму та гостинності в умовах полікультурності. - C. 69-73.
  20. Букатова О. М., Федорова О. В., Яренчук Л. Г. Перспективи розвитку матеріально-технічного забезпечення технологічної освіти. - C. 74-78.
  21. Гурін Р. С., Дроздова К. В., Богатов А. О. До питання формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 79-83.
  22. Демянчук М. Р., Баб’як О. В., Палапа В. В. Загальна характеристика методологічних, організаційних, методичних аспектів використання симуляційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх бакалаврів сестринської справи в медичних коледжах. - C. 84-87.
  23. Зайцева І. В., Гринюк С. П. Стратегії і тактики свідомої психологічної протидії пандемічній тривозі слухачів вищої школи України, ЄС та світу. - C. 88-91.
  24. Камінська М. М. Особливості формування професійної культури майбутніх диригентів хору. - C. 92-95.
  25. Козак Є. П., Зубрицький Б. Д., Денисовець А. П. Здоров’язберігаюче освітнє середовище в умовах дистанційного формату професійної підготовки вчителя фізичної культури. - C. 96-100.
  26. Козяр М. М., Островська Н. Д., Бопко І. З. Підготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв’язання конфліктних ситуацій. - C. 101-104.
  27. Колечинцева Т. С. Формування інтересу до фізики у здобувачів вищої освіти вищих морських навчальних закладів. - C. 105-109.
  28. Кузьменко Д. О. Професійна саморегуляція здобувачів вищої освіти юридичних спеціальностей у процесі бакалаврської підготовки. - C. 110-112.
  29. Набатов С. М. Критерії порівняльної характеристики професійної підготовки майбутніх фахівців театрального мистецтва в Україні та США. - C. 113-119.
  30. Petrenko V. O., Mykhailova L. Z. Intensification of educational interaction in distance learning format at higher education establishments. - C. 120-124.
  31. Саган О. В., Раєвська І. М., Блах В. С. Ментальні карти як метод покращення якості навчальних результатів здобувачів освіти. - C. 125-128.
  32. Соїна І. Ю., Петруcенко Н. Ю., Максимова К. В. Організаційно-педагогічні принципи формування культури здоров’я майбутніх фітнес-тренерів. - C. 129-132.
  33. Чайка О. В. Організація позааудиторної роботи з іноземної мови для студентів різних спеціальностей. - C. 133-137.
  34. Чучмій І. І., Каричковська С. П. Підготовка бакалаврів аграрного профілю в європейських країнах. - C. 138-141.
  35. Шевченко Ю. В., Биконя О. П. Шляхи підвищення мотивації до вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 142-146.
  36. Юник І. Д. Специфіка презентації бренду науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти в інтернет-просторі. - C. 147-151.
  37. Юрков А. В. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх психологів до професійної діяльності у Збройних силах України. - C. 152-156.
  38. Розділ 5. Соціальна педагогіка

  39. Гальчун Н. П. Теоретичне осмислення поняття міжкультурної компетентності в сучасних наукових дослідженнях. - C. 157-163.
  40. Євтушина М. П., Богданова І. М. Дослідження концепції інтуїції як однієї з професійно значущих якостей майбутніх соціальних працівників в умовах фахової підготовки. - C. 164-167.
  41. Розділ 6. Теорія і методика управління освітою

  42. Волкова С. Г., Фонарюк О. В., Кравченко Т. В. Підвищення професійної кваліфікації педагогічних працівників в умовах модернізації освіти. - C. 168-174.
  43. Соцька О. П., Борисюк І. Ю., Діомідова Н. Ю. Проблеми діагностики психологічної безпеки освітнього середовища. - C. 175-180.
  44. Розділ 7. Дошкільна педагогіка

  45. Пєхарєва С. В., Яценко В. В., Бойко Т. О. Психолого-педагогічний супровід самостійної діяльності дітей дошкільного віку в закладах дошкільної освіти. - C. 181-185.
  46. Розділ 8. Теорія навчання

  47. Шоловій М.-Т. І. Інтегроване навчання в початковій школі: теоретичний аспект. - C. 186-189.
  48. Роздід 9. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  49. Вікторова Л. В., Кочарян А. Б., Боринський В. М. Застосування чат-ботів для визначення лексичного компонента іншомовної мовленнєвої здібності дорослих. - C. 190-195.
  50. Романюк Е. В., Зубрицька С. В. Поєднання інтерактивних і традиційних технологій навчання у викладанні спеціальних дисциплін. - C. 196-199.
  51. Новий вид наукових послуг. - C. 201.
2021
Вип. 35
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського