Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/34(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 7. Теорія і методика професійної освіти

  4. Абільтарова Е. Н. Чинники формування культури безпеки професійної діяльності у майбутніх інженерів з охорони праці. - C. 9-13.
  5. Бабишена М. І. Концептуальні засади формування компетенцій професійного спілкування майбутніх суднових офіцерів у процесі вивчення української мови в іноземних групах навчання. - C. 14-19.
  6. Бачинська Г. В., Тишковець М. П. Самостійна робота студентів педагогічних ЗВО у процесі вивчення дисципліни "Вступ до мовознавства". - C. 20-23.
  7. Бохан Ю. В., Форостовська Т. О. Використання освітнього мобільного сервісу Socrative під час дистанційного навчання майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 24-27.
  8. Бусько М. Б. Самостійна робота як один із методів засвоєння знань та навичок іммігрантами в Канаді. - C. 28-31.
  9. Велущак М. Я. Мультимодальні методи навчання англійської мови студентів економічних спеціальностей у вищих навчальних закладах. - C. 32-36.
  10. Габенко I. M. Дослідження перспектив реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувача вищої освіти. - C. 37-40.
  11. Hurin R. S., Yatsii O. M., Mamatova Z. R. Tendences of forming the future physical education teachers’ subjectivity. - C. 41-45.
  12. Даниленко О. Б., Дуков Д. Ф. Дидактичні особливості використання тренажерних технологій у підготовці майбутніх судноводіїв до використання ресурсів навігаційного містка. - C. 46-49.
  13. Дмитрищук Н. В., Линенко А. Ф. Специфіка професійної комунікативної діяльності судноводіїв у контексті формування комунікативної самоефективності курсантів морського ЗВО. - C. 50-54.
  14. Задорожна-Княгницька Л. В. Деонтологічний тренінг у системі професійної підготовки вчителя Нової української школи. - C. 55-60.
  15. Квітка А. С. Методичні рекомендації науково-педагогічним працівникам щодо формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 61-65.
  16. Климович Ю. Ю. Формування soft-skills як компонента професійної компетентності студентів-філологів у контексті онлайн-освіти. - C. 66-70.
  17. Козловський Ю. М., Білик О. С. Інтеграція знань із використанням mind map у закладах вищої технічної освіти. - C. 71-74.
  18. Колбіна Л. А., Паскаль О. В. Підготовка студентської молоді до сімейного життя. - C. 75-79.
  19. Кудрявцева О. А. Сучасні підходи до формування готовності майбутніх вихователів до інновацій у розвитку розумових здібностей дошкільників. - C. 80-86.
  20. Малик Т. В., Грицик Г. О., Малик Л. Б. Англійська мова за професійним спрямуванням як важлива складова частина професійного становлення студентів технічних спеціальностей. - C. 87-92.
  21. Мариківська Г. А. Національно-патріотичне виховання майбутніх поліцейських на заняттях з української мови професійного спрямування. - C. 93-97.
  22. Мельничук І. М. Потенційні можливості праксеологічного підходу в оцінюванні освітніх досягнень студентів закладів вищої освіти. - C. 98-102.
  23. Oryshchyn I. S. Formation of students’ sociocultural competence during a foreign language learning. - C. 103-106.
  24. Ocheretna O. Yu., Gonchrenko M. Н. TED Talk technologies and the method of "simulation" in marine law specialists’ ESL classroom of higher educational institutions. - C. 107-110.
  25. Проворова Є. М. Формування музичного мислення майбутнього вчителя музики у процесі вокальної підготовки. - C. 111-115.
  26. Савченко Н. В. Теоретичні аспекти психолого-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти. - C. 116-120.
  27. Торбенко І. О. Теоретичні аспекти визначення поняття самопрезентації майбутніх викладачів філологічних спеціальностей. - C. 121-124.
  28. Федірчик Т. Д., Нікула Н. В., Бражанюк А. О. Формування особистісно-творчого компонента професійної культури студентів в освітньому просторі університету. - C. 125-130.
  29. Фуркало В. С., Фуркало В. І. Сучасні підходи до формування професійних компетентностей при організації та проведенні практичних занять із філософії. - C. 131-135.
  30. Чубрей О. С., Данілова О. М., Ємчук Т. В., Ячнюк М. О. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів географії. - C. 136-140.
  31. Шемчук В. А., Бутенко К. В., Лещінський О. В., Храпач Г. С., Шемчук Ю. С. Конструювання педагогічної моделі формування готовності майбутніх офіцерів інституцій сектору безпеки і оборони України до виконання завдань за призначенням в умовах водного середовища. - C. 141-146.
  32. Ює Ху Стан дизайнерської підготовленості майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 147-151.
  33. Розділ 8. Теорія і методика управління освітою

  34. Паламарчук О. Ф. Оцінювання якості викладання та навчання як складника освітньої діяльності у вищій освіті. - C. 152-155.
  35. Чопик Р. В., Закаляк Н. Р., Грибок Н. М. Значущість професійних компетентностей викладача для студентів закладу вищої освіти. - C. 156-161.
  36. Яковенко О. І. Аналіз актуальних напрямів розвитку науково-педагогічних працівників ЗВО. - C. 162-165.
  37. Розділ 9. Теорія і методика виховання

  38. Бабкіна М. І. Взаємодія компонентів громадянського виховання в процесі навчання іноземної мови. - C. 166-170.
  39. Осіпенко Н. С. "Військово-польовий арт" як засіб патріотичного виховання студентів-філологів. - C. 171-176.
  40. Пінігіна Ю. Г. Взаємодія сім’ї і школи у процесі виховання цінності батьківської любові у старшокласників. - C. 177-180.
  41. Прохорова Л. А., Гришко С. В., Непша О. В., Зав’ялова Т. В. Педагогічні умови формування екологічної культури майбутніх учителів географії під час вивчення дисциплін професійного циклу. - C. 181-186.
  42. Розділ 10. Теорія навчання

  43. Antonivska M. O., Sarnovska N. I. Language identity of the nation as a factor of the modern society culture formation. - C. 187-191.
  44. Мартинюк Т. А. Теоретичні аспекти інтеграції соціокультурної анімації у роботу з молоддю з інвалідністю. - C. 192-196.
2021
Вип. 34(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського