Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/27<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Батрун І. В. Ідеї В. О. Сухомлинського про формування громадянина-патріота у практиці закладів освіти ХХІ ст.. - C. 9-13.
  4. Бурлаченко Н. В. Проблемний підхід до організації навчання на заняттях з української мови та літератури в закладах вищої освіти. - C. 14-17.
  5. Дічек Н. П. Державна політика в галузі середньої загальної освіти в діяльності Міністерства освіти і науки України (2005–2007 рр.): погляд із сьогодення. - C. 18-23.
  6. Загородня А. А. Утілення ідей профільного навчання старшокласників як основна тенденція розвитку шкільної освіти у 2000-і рр.. - C. 24-26.
  7. Зайченко Н. І. Місія релігійного виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 27-30.
  8. Січкар А. Д., Дем'яненко В. І. Трансформація ідей про дитячу гру у спадщині українських педагогів (перша третина XX століття). - C. 31-35.
  9. Федурко-Попик Ю. С. Дискусія між прихильниками та противниками класицизму в гімназійній освіті Східної Галичини в контексті сучасних мовно-освітніх завдань. - C. 36-40.
  10. Фесенко О. С. Особливості імплементації принципу наступності між дошкільною і початковою освітою в контексті реформи "Нова українська школа". - C. 41-44.
  11. Шинкар Т. Ю. Керівництво методичною роботою в дитячих садках України у 30-тих роках ХХ століття. - C. 45-48.
  12. Yahupov V. V., Yerhidzei K. V. Experimental testing of the pedagogical modelling of the professional military orientation of the secondary education institutions of a military profile students. - C. 49-55.
  13. Борщов С. М., Іванченко Л. П., Мельник І. М. Процес формування професійних знань, умінь, навичок і мотивації у ході самостійних занять фізичним вихованням і спортом студентів вишу. - C. 56-59.
  14. Вайнагій Т. М. Сутність і зміст навчання англомовного професійно орієнтованого говоріння майбутніх лікарів. - C. 60-64.
  15. Ван Хайлун Дослідження стану сформованості готовності студентів до творчо-інтерпретаційної діяльності. - C. 65-68.
  16. Любчич Р. І., Хоменко О. С., Зонов О. В., Абраменко О. О., Большаков О. О. Розроблення бойової системи службово-прикладного рукопашного бою майбутніх офіцерів. - C. 69-73.
  17. Роміцина Л. В. Діяльнісний підхід до навчання учнів математики: розвиток мислення, спрямованого на майбутнє. - C. 74-77.
  18. Рудюк Т. В. Місце родинної лексики в життєвому циклі сім'ї (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 78-81.
  19. Рязанцева Д. В. Реалізація компетентнісного підходу у процесі самостійної роботи іноземних студентів у вивченні текстів за професійним спрямуванням. - C. 82-85.
  20. Стежко С. О., Марченко Г. В., Кондратенко Н. Ю. Лінгводидактичні основи формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології. - C. 86-93.
  21. Степаненко О. К. До питань становлення та тенденцій розвитку методики навчання зарубіжної літератури. - C. 94-97.
  22. Khasmammadova T. Effective strategies for improving reading comprehension in teaching English. - C. 98-102.
  23. Ярних Т. Г., Рухмакова О. А., Чушенко В. М., Левачкова Ю. В. Роль експерименту в підвищенні професійної підготовки майбутніх фахівців фармації. - C. 103-105.
  24. Дроздова К. В., Башавець Н. А. Лікувальна фізична культура у комплексі терапії ювенільного остеохондрозу. - C. 106-111.
  25. Яковенко І. О., Чорна В. В. Особливості проведення логопедичного масажу для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 112-115.
  26. Артемьєва І. С., Петухова Т. А. Теоретичний підхід до формування конкурентоздатності як фактору успішності первинної виробничої адаптації молодих фахівців за умов сучасного ринку праці. - C. 116-123.
  27. Віцукаєва К. М., Леонова В. І. Розвиток професійної майстерності майбутніх соціальних працівників. - C. 124-127.
  28. Горохівська Т. М. До проблеми моделювання розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів технічних закладів вищої освіти. - C. 128-133.
  29. Левко М. І., Щерба О. В. Значення технологій дистанційного навчання у розвитку в майбутніх офіцерів вищих військових навчальних закладів позитивної мотивації до вивчення іноземної мови. - C. 134-137.
  30. Попова Л. М. Формування готовності майбутніх учителів до іншомовної комунікації за умов змішаного навчання в початковій школі. - C. 138-142.
  31. Прокопенко І. А. Реалізація системи підготовки майбутніх учителів до здійснення фасилітаційної взаємодії з учнями. - C. 143-148.
  32. Резван О. О., Кір'янова О. В. Самоосвітня компетентність як результат свідомого підвищення кваліфікації викладача вищої школи. - C. 149-152.
  33. Салтикова Т. О. Особливості організації дистанційної освіти у професійній підготовці вчителів у Франції. - C. 153-158.
  34. Семенова О. Ю. Характеристика андрагогічної моделі організації професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. - C. 159-163.
  35. Снітовська О. Й., Царик Г. М. Методика викладання дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням (медична англійська)" (на базі художніх творів А. Крісті) за допомогою інтернет-ресурсу. - C. 164-171.
  36. Сологуб В. Д. Дистанційне навчання у класі гітари. - C. 172-175.
  37. Тушко К. Ю., Потапчук Н. Д., Топольницька Г. Ю. Технологія реалізації системи підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 176-179.
  38. Чучаліна Ю. М. Бізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентів. - C. 180-185.
  39. Гакман А. В., Галан Я. П., Кошура А. В. Теоретичні засади патріотичного виховання в системі олімпійської освіти підростаючого покоління. - C. 186-189.
  40. Лемко Г. І. Сім'я як фактор виховання ціннісних орієнтацій у спадщині М. Стельмаховича. - C. 190-193.
  41. Кузнєцова А. С., Коваленко А. Є. Інформаційні технології як засіб інтенсифікації вивчення англійської мови. - C. 194-196.
  42. Новий вид наукових послуг. - C. 197.
2020
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського