Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/27<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Батрун І. В. Ідеї В. О. Сухомлинського про формування громадянина-патріота у практиці закладів освіти ХХІ ст.. - C. 9-13.
- Бурлаченко Н. В. Проблемний підхід до організації навчання на заняттях з української мови та літератури в закладах вищої освіти. - C. 14-17.
- Дічек Н. П. Державна політика в галузі середньої загальної освіти в діяльності Міністерства освіти і науки України (2005–2007 рр.): погляд із сьогодення. - C. 18-23.
- Загородня А. А. Утілення ідей профільного навчання старшокласників як основна тенденція розвитку шкільної освіти у 2000-і рр.. - C. 24-26.
- Зайченко Н. І. Місія релігійного виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 27-30.
- Січкар А. Д., Дем'яненко В. І. Трансформація ідей про дитячу гру у спадщині українських педагогів (перша третина XX століття). - C. 31-35.
- Федурко-Попик Ю. С. Дискусія між прихильниками та противниками класицизму в гімназійній освіті Східної Галичини в контексті сучасних мовно-освітніх завдань. - C. 36-40.
- Фесенко О. С. Особливості імплементації принципу наступності між дошкільною і початковою освітою в контексті реформи "Нова українська школа". - C. 41-44.
- Шинкар Т. Ю. Керівництво методичною роботою в дитячих садках України у 30-тих роках ХХ століття. - C. 45-48.
- Yahupov V. V., Yerhidzei K. V. Experimental testing of the pedagogical modelling of the professional military orientation of the secondary education institutions of a military profile students. - C. 49-55.
- Борщов С. М., Іванченко Л. П., Мельник І. М. Процес формування професійних знань, умінь, навичок і мотивації у ході самостійних занять фізичним вихованням і спортом студентів вишу. - C. 56-59.
- Вайнагій Т. М. Сутність і зміст навчання англомовного професійно орієнтованого говоріння майбутніх лікарів. - C. 60-64.
- Ван Хайлун Дослідження стану сформованості готовності студентів до творчо-інтерпретаційної діяльності. - C. 65-68.
- Любчич Р. І., Хоменко О. С., Зонов О. В., Абраменко О. О., Большаков О. О. Розроблення бойової системи службово-прикладного рукопашного бою майбутніх офіцерів. - C. 69-73.
- Роміцина Л. В. Діяльнісний підхід до навчання учнів математики: розвиток мислення, спрямованого на майбутнє. - C. 74-77.
- Рудюк Т. В. Місце родинної лексики в життєвому циклі сім'ї (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 78-81.
- Рязанцева Д. В. Реалізація компетентнісного підходу у процесі самостійної роботи іноземних студентів у вивченні текстів за професійним спрямуванням. - C. 82-85.
- Стежко С. О., Марченко Г. В., Кондратенко Н. Ю. Лінгводидактичні основи формування комунікативної компетентності майбутніх журналістів на засадах лінгвокультурології. - C. 86-93.
- Степаненко О. К. До питань становлення та тенденцій розвитку методики навчання зарубіжної літератури. - C. 94-97.
- Khasmammadova T. Effective strategies for improving reading comprehension in teaching English. - C. 98-102.
- Ярних Т. Г., Рухмакова О. А., Чушенко В. М., Левачкова Ю. В. Роль експерименту в підвищенні професійної підготовки майбутніх фахівців фармації. - C. 103-105.
- Дроздова К. В., Башавець Н. А. Лікувальна фізична культура у комплексі терапії ювенільного остеохондрозу. - C. 106-111.
- Яковенко І. О., Чорна В. В. Особливості проведення логопедичного масажу для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 112-115.
- Артемьєва І. С., Петухова Т. А. Теоретичний підхід до формування конкурентоздатності як фактору успішності первинної виробничої адаптації молодих фахівців за умов сучасного ринку праці. - C. 116-123.
- Віцукаєва К. М., Леонова В. І. Розвиток професійної майстерності майбутніх соціальних працівників. - C. 124-127.
- Горохівська Т. М. До проблеми моделювання розвитку професійно-педагогічної компетентності викладачів технічних закладів вищої освіти. - C. 128-133.
- Левко М. І., Щерба О. В. Значення технологій дистанційного навчання у розвитку в майбутніх офіцерів вищих військових навчальних закладів позитивної мотивації до вивчення іноземної мови. - C. 134-137.
- Попова Л. М. Формування готовності майбутніх учителів до іншомовної комунікації за умов змішаного навчання в початковій школі. - C. 138-142.
- Прокопенко І. А. Реалізація системи підготовки майбутніх учителів до здійснення фасилітаційної взаємодії з учнями. - C. 143-148.
- Резван О. О., Кір'янова О. В. Самоосвітня компетентність як результат свідомого підвищення кваліфікації викладача вищої школи. - C. 149-152.
- Салтикова Т. О. Особливості організації дистанційної освіти у професійній підготовці вчителів у Франції. - C. 153-158.
- Семенова О. Ю. Характеристика андрагогічної моделі організації професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти. - C. 159-163.
- Снітовська О. Й., Царик Г. М. Методика викладання дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням (медична англійська)" (на базі художніх творів А. Крісті) за допомогою інтернет-ресурсу. - C. 164-171.
- Сологуб В. Д. Дистанційне навчання у класі гітари. - C. 172-175.
- Тушко К. Ю., Потапчук Н. Д., Топольницька Г. Ю. Технологія реалізації системи підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 176-179.
- Чучаліна Ю. М. Бізнес-центр як ефективна форма виховання економічної культури студентів. - C. 180-185.
- Гакман А. В., Галан Я. П., Кошура А. В. Теоретичні засади патріотичного виховання в системі олімпійської освіти підростаючого покоління. - C. 186-189.
- Лемко Г. І. Сім'я як фактор виховання ціннісних орієнтацій у спадщині М. Стельмаховича. - C. 190-193.
- Кузнєцова А. С., Коваленко А. Є. Інформаційні технології як засіб інтенсифікації вивчення англійської мови. - C. 194-196.
- Новий вид наукових послуг. - C. 197.
| 2020 | | Вип. 27
|
|
|
|