![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/22(4)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Байдюк М. Ю., Маланій В. І., Кузнецова Н. М., Тодераш В. Д. Педагогічні умови і вимоги до організації режиму рухової активності молодших школярів у навчальний та позанавчальний час. - C. 11-15.
- Гауряк О. Д., Доцюк Л. Г., Турченяк С. А. Теоретико-практичні ідеї та погляди Г. Ващенка на виховання волі і характеру засобами фізичного виховання. - C. 16-20.
- Кошура А. В., Бамбурак В. Б., Горюк П. І., Молдован А. Д. Формування потреби в уроках фізичної культури для учнів молодшого шкільного віку. - C. 21-24.
- Ярмак О. М., Благій О. Л., Мороз О. О. Факторна структура фізичного стану дівчат 18-19 років в процесі фізичного виховання. - C. 25-29.
- Ніколайчук О. П., Дарійчук С. В. Спортивна діяльність школярів (кінець ХІХ – перша половина ХХ століття) як тематичний напрям енциклопедії фізичного виховання та спорту Румунії. - C. 30-33.
- Турчик І. Х. Шкільне фізичне виховання та спорт у США (кінець ХІХ ст.). - C. 34-37.
- Цибанюк О. О., Вілігорський О. М. Ґенеза розвитку системи фізичного виховання Румунії: реформування нормативно-правової бази (1948–1957 рр.). - C. 38-42.
- Горюк П. І., Молдован А. Д., Кошура А. В. Компетентнісний підхід як основа професійної підготовки тренера. - C. 43-46.
- Доцюк Л. Г., Лістау К. О. Особливості корекції фізичного стану дітей з порушенням розумового розвитку. - C. 47-50.
- Мальцева О. Б., Ревес М. В., Мелега К. П., Гомонай М. В. Ефективність нетрадиційних методик як складника здоров’язбережувальних технологій у гастроентерології. - C. 51-54.
- Mindrescu V., Moldovan E. Study regarding the verbal – non verbal communication between coaches – athletes within the performance sport domain. - C. 55-60.
- Прекурат О. Т., Петричук П. А., Первухіна С. М. Моделювання тренувального процесу кваліфікованих волейболістів у річному макроциклі в умовах закладу вищої освіти. - C. 61-64.
- Слухенська Р. В., Назимок Є. В., Іванушко Я. Г., Ломакіна Ю. В. Теоретичні основи сучасного освітнього процесу у ВДНЗ України. - C. 65-68.
- Сороколіт Н. С. Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання. - C. 69-73.
- Темерівська Т. Г. Використання ситуативних навчально-пізнавальних завдань у процесі підготовки ерготерапевтів. - C. 74-78.
- Ханікянц О. В., Римар О. В., Конестяпін В. Г. Удосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибків. - C. 79-83.
- Григоренко A. И. Развитие мелкой моторики у детей с особыми образовательными потребностями (из опыта работы ресурсного центра инклюзивного образования в Республике Молдова). - C. 84-89.
- Кулик Н. А., Заяц С. В., Гученко Г. Б. Вивчення мотивації жінок зрілого віку до занять аквааеробікою. - C. 90-94.
- Iacob M.-R., Abăla’ei B. A., Puni A.-R., Hagiu B.-A. Basketball game a way of adapting and socially integrating students with intellectual disabilities. - C. 95-100.
- Мосейчук Ю. Ю., Ярмак О. М., Мужичок В. О. Використання засобів футболу в рекреаційній діяльності підлітків. - C. 101-104.
- Путятіна Г. М., Гауряк О. Д., Канівець Т. В. Вплив уроків фізичної культури із застосуванням оздоровчих технологій на рівень знань з оздоровчої фізичної культури та фізичну підготовленість дітей молодшого шкільного віку. - C. 105-109.
- Байцурак І., Козік Н. М., Стратійчук Н. А. Навчання майбутніх фахівців спеціальності "Фізична культура і спорт" корекції порушених функціональних станів у процесі викладання спортивної фізіології. - C. 110-113.
- Беспалова О. О., Лянной М. О., Бугаєнко Т. В., Авраменко Н. Б. Показники, критерії та рівні сформованості готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності. - C. 114-119.
- Беспалова О. О., Лянной Ю. О., Бугаєнко Т. В., Лянна О. В. Готовність майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності за мотиваційно-ціннісним компонентом. - C. 120-125.
- Гладощук О. Г. Позанавчальна діяльність студентської молоді як умова формування фізкультурно-оздоровчої компетентності. - C. 126-130.
- Дідух В. В. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до взаємодії з учасниками освітнього процесу як актуальна проблема професійно-педагогічної освіти. - C. 131-134.
- Катеринюк Х. М., Шульга А. В. Самореалізація особистості вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема. - C. 135-139.
- Кожокар М. В., Галан Я. П., Палагнюк Т. В., Васкан І. Г. Зміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти України. - C. 140-143.
- Корольова М. В. Організація системи підготовки менеджерів у сфері фізичної культури та спорту. - C. 144-149.
- Мосейчук Ю. Ю., Курнишев Ю. А. Педагогічні умови адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в закладах загальної середньої освіти. - C. 150-153.
- Осадець М. М. Психологічні аспекти відбору та підготовки студентів початкових курсів до професійного футболу. - C. 154-158.
- Палічук Ю. І., Слобожанінов П. А., Ківерник О. В. Застосування здоров’язбережувальних технологій під час формування культури здоров’я майбутніх лікарів. - C. 159-162.
- Скрипка І. М., Солоненко Є. В. Визначення рівня професійної готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання й спорту до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 163-168.
- Федірчик Т. Д., Бражанюк А. О. Професійна культура майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів: сутнісно-компонентний аналіз. - C. 169-171.
- Чебан В. І., Чебан Л. Г. Роль і місце музичного терапевта в мультидисциплінарній команді реабілітації. - C. 172-177.
- Чорбэ Константин Концепция содержания высшего физкультурного образования. - C. 178-187.
- Shuper V. O., Shuper S. V., Husak V. V., Temerivska T. G., Rykova Y. O. Innovative technologies in the advancement of higher medical education. - C. 188-191.
- Тівелік М. В., Гакман А. В., Медвідь А. М. Теоретико-методологічні засади різновидів фітнесу для осіб похилого віку. - C. 192-195.
- Shevchuk K. D., Byhar H. P., Pits I. I. The impact of Waldorf pedagogy on salutogenic approach to primary schoolchidren’s teaching. - C. 196-200.
- Нікула Н. В. Управління інноваційною діяльністю закладів загальної середньої освіти в контексті впровадження концепції "Нова українська школа". - C. 201-205.
- Ажиппо О. Ю., Мосейчук Ю. Ю., Курнишев Ю. А., Боднар І. Р. Педагогічні умови формування духовно-ціннісних орієнтацій старшокласників у процесі занять фізичною культурою. - C. 206-210.
- Богданюк А. М., Киселиця О. М., Гуліна Л. В. Шляхи підвищення рівня знань молодого покоління українців про народні традиції фізичного виховання. - C. 211-214.
- Гермаківська К. С., Ячнюк М. Ю., Ячнюк І. О., Букорос Н. М. Спортивно-оздоровчий туризм у системі фізичної культури студентської молоді. - C. 215-218.
- Єремія Я. І. Особливості залучення до систематичної рухової активності учнів старших класів. - C. 219-222.
- Зорій Я. Б., Киселиця О. М. Професійне виховання студентів в умовах інтеграції навчальної та позанавчальної діяльності. - C. 223-226.
- Iacob M.-R., Abăla’ei B. A., Puni A.-R., Hagiu B.-A. Study on technical-tactical training in a basketball team under 18. - C. 227-231.
- Мусієнко О. В., Максим’як В. М., Максим’як Я. О. Визначення активності меридіанів тіла під час виконання статичної вправи хатха-йоги. - C. 232-236.
- Шутак Н. Д., Ячнюк М. Ю., Ячнюк Ю. Б., Городинський С. І. Фізичне виховання школярів 12–15 років на основі використання засобів аеробіки. - C. 237-240.
- Балацька Л. В., Клюс О. А. Теоретичне дослідження еволюції основних кількісних характеристик ігор олімпіад та зимових Олімпійських ігор. - C. 241-246.
- Наконечний І. Ю., Циба Ю. Г. Основна проблематика менеджменту спортивних організацій в Україні. - C. 247-251.
- Новий вид наукових послуг. - C. 252.
| 2020 | | Вип. 22(4)
|
|
|
|