Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/22(4)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Байдюк М. Ю., Маланій В. І., Кузнецова Н. М., Тодераш В. Д. Педагогічні умови і вимоги до організації режиму рухової активності молодших школярів у навчальний та позанавчальний час. - C. 11-15.
  4. Гауряк О. Д., Доцюк Л. Г., Турченяк С. А. Теоретико-практичні ідеї та погляди Г. Ващенка на виховання волі і характеру засобами фізичного виховання. - C. 16-20.
  5. Кошура А. В., Бамбурак В. Б., Горюк П. І., Молдован А. Д. Формування потреби в уроках фізичної культури для учнів молодшого шкільного віку. - C. 21-24.
  6. Ярмак О. М., Благій О. Л., Мороз О. О. Факторна структура фізичного стану дівчат 18-19 років в процесі фізичного виховання. - C. 25-29.
  7. Ніколайчук О. П., Дарійчук С. В. Спортивна діяльність школярів (кінець ХІХ – перша половина ХХ століття) як тематичний напрям енциклопедії фізичного виховання та спорту Румунії. - C. 30-33.
  8. Турчик І. Х. Шкільне фізичне виховання та спорт у США (кінець ХІХ ст.). - C. 34-37.
  9. Цибанюк О. О., Вілігорський О. М. Ґенеза розвитку системи фізичного виховання Румунії: реформування нормативно-правової бази (1948–1957 рр.). - C. 38-42.
  10. Горюк П. І., Молдован А. Д., Кошура А. В. Компетентнісний підхід як основа професійної підготовки тренера. - C. 43-46.
  11. Доцюк Л. Г., Лістау К. О. Особливості корекції фізичного стану дітей з порушенням розумового розвитку. - C. 47-50.
  12. Мальцева О. Б., Ревес М. В., Мелега К. П., Гомонай М. В. Ефективність нетрадиційних методик як складника здоров’язбережувальних технологій у гастроентерології. - C. 51-54.
  13. Mindrescu V., Moldovan E. Study regarding the verbal – non verbal communication between coaches – athletes within the performance sport domain. - C. 55-60.
  14. Прекурат О. Т., Петричук П. А., Первухіна С. М. Моделювання тренувального процесу кваліфікованих волейболістів у річному макроциклі в умовах закладу вищої освіти. - C. 61-64.
  15. Слухенська Р. В., Назимок Є. В., Іванушко Я. Г., Ломакіна Ю. В. Теоретичні основи сучасного освітнього процесу у ВДНЗ України. - C. 65-68.
  16. Сороколіт Н. С. Порівняльний аналіз думки вчителів фізичної культури й учителів початкових класів щодо впровадження ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання. - C. 69-73.
  17. Темерівська Т. Г. Використання ситуативних навчально-пізнавальних завдань у процесі підготовки ерготерапевтів. - C. 74-78.
  18. Ханікянц О. В., Римар О. В., Конестяпін В. Г. Удосконалення швидкісно-силової підготовки учнів середнього шкільного віку з пріоритетним використанням засобів легкоатлетичних стрибків. - C. 79-83.
  19. Григоренко A. И. Развитие мелкой моторики у детей с особыми образовательными потребностями (из опыта работы ресурсного центра инклюзивного образования в Республике Молдова). - C. 84-89.
  20. Кулик Н. А., Заяц С. В., Гученко Г. Б. Вивчення мотивації жінок зрілого віку до занять аквааеробікою. - C. 90-94.
  21. Iacob M.-R., Abăla’ei B. A., Puni A.-R., Hagiu B.-A. Basketball game a way of adapting and socially integrating students with intellectual disabilities. - C. 95-100.
  22. Мосейчук Ю. Ю., Ярмак О. М., Мужичок В. О. Використання засобів футболу в рекреаційній діяльності підлітків. - C. 101-104.
  23. Путятіна Г. М., Гауряк О. Д., Канівець Т. В. Вплив уроків фізичної культури із застосуванням оздоровчих технологій на рівень знань з оздоровчої фізичної культури та фізичну підготовленість дітей молодшого шкільного віку. - C. 105-109.
  24. Байцурак І., Козік Н. М., Стратійчук Н. А. Навчання майбутніх фахівців спеціальності "Фізична культура і спорт" корекції порушених функціональних станів у процесі викладання спортивної фізіології. - C. 110-113.
  25. Беспалова О. О., Лянной М. О., Бугаєнко Т. В., Авраменко Н. Б. Показники, критерії та рівні сформованості готовності майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності. - C. 114-119.
  26. Беспалова О. О., Лянной Ю. О., Бугаєнко Т. В., Лянна О. В. Готовність майбутніх бакалаврів з фізичної терапії, ерготерапії до застосування фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності за мотиваційно-ціннісним компонентом. - C. 120-125.
  27. Гладощук О. Г. Позанавчальна діяльність студентської молоді як умова формування фізкультурно-оздоровчої компетентності. - C. 126-130.
  28. Дідух В. В. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до взаємодії з учасниками освітнього процесу як актуальна проблема професійно-педагогічної освіти. - C. 131-134.
  29. Катеринюк Х. М., Шульга А. В. Самореалізація особистості вчителя початкової школи як психолого-педагогічна проблема. - C. 135-139.
  30. Кожокар М. В., Галан Я. П., Палагнюк Т. В., Васкан І. Г. Зміст і форми дуальної освіти у професійній підготовці студентської молоді в закладах вищої освіти України. - C. 140-143.
  31. Корольова М. В. Організація системи підготовки менеджерів у сфері фізичної культури та спорту. - C. 144-149.
  32. Мосейчук Ю. Ю., Курнишев Ю. А. Педагогічні умови адаптації майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності в закладах загальної середньої освіти. - C. 150-153.
  33. Осадець М. М. Психологічні аспекти відбору та підготовки студентів початкових курсів до професійного футболу. - C. 154-158.
  34. Палічук Ю. І., Слобожанінов П. А., Ківерник О. В. Застосування здоров’язбережувальних технологій під час формування культури здоров’я майбутніх лікарів. - C. 159-162.
  35. Скрипка І. М., Солоненко Є. В. Визначення рівня професійної готовності майбутніх фахівців з фізичного виховання й спорту до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання. - C. 163-168.
  36. Федірчик Т. Д., Бражанюк А. О. Професійна культура майбутніх фізичних терапевтів та ерготерапевтів: сутнісно-компонентний аналіз. - C. 169-171.
  37. Чебан В. І., Чебан Л. Г. Роль і місце музичного терапевта в мультидисциплінарній команді реабілітації. - C. 172-177.
  38. Чорбэ Константин Концепция содержания высшего физкультурного образования. - C. 178-187.
  39. Shuper V. O., Shuper S. V., Husak V. V., Temerivska T. G., Rykova Y. O. Innovative technologies in the advancement of higher medical education. - C. 188-191.
  40. Тівелік М. В., Гакман А. В., Медвідь А. М. Теоретико-методологічні засади різновидів фітнесу для осіб похилого віку. - C. 192-195.
  41. Shevchuk K. D., Byhar H. P., Pits I. I. The impact of Waldorf pedagogy on salutogenic approach to primary schoolchidren’s teaching. - C. 196-200.
  42. Нікула Н. В. Управління інноваційною діяльністю закладів загальної середньої освіти в контексті впровадження концепції "Нова українська школа". - C. 201-205.
  43. Ажиппо О. Ю., Мосейчук Ю. Ю., Курнишев Ю. А., Боднар І. Р. Педагогічні умови формування духовно-ціннісних орієнтацій старшокласників у процесі занять фізичною культурою. - C. 206-210.
  44. Богданюк А. М., Киселиця О. М., Гуліна Л. В. Шляхи підвищення рівня знань молодого покоління українців про народні традиції фізичного виховання. - C. 211-214.
  45. Гермаківська К. С., Ячнюк М. Ю., Ячнюк І. О., Букорос Н. М. Спортивно-оздоровчий туризм у системі фізичної культури студентської молоді. - C. 215-218.
  46. Єремія Я. І. Особливості залучення до систематичної рухової активності учнів старших класів. - C. 219-222.
  47. Зорій Я. Б., Киселиця О. М. Професійне виховання студентів в умовах інтеграції навчальної та позанавчальної діяльності. - C. 223-226.
  48. Iacob M.-R., Abăla’ei B. A., Puni A.-R., Hagiu B.-A. Study on technical-tactical training in a basketball team under 18. - C. 227-231.
  49. Мусієнко О. В., Максим’як В. М., Максим’як Я. О. Визначення активності меридіанів тіла під час виконання статичної вправи хатха-йоги. - C. 232-236.
  50. Шутак Н. Д., Ячнюк М. Ю., Ячнюк Ю. Б., Городинський С. І. Фізичне виховання школярів 12–15 років на основі використання засобів аеробіки. - C. 237-240.
  51. Балацька Л. В., Клюс О. А. Теоретичне дослідження еволюції основних кількісних характеристик ігор олімпіад та зимових Олімпійських ігор. - C. 241-246.
  52. Наконечний І. Ю., Циба Ю. Г. Основна проблематика менеджменту спортивних організацій в Україні. - C. 247-251.
  53. Новий вид наукових послуг. - C. 252.
2020
Вип. 22(4)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського