Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/22(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Кравчук Л. В. Шкільна навчальна література з іноземних мов другої половини ХХ ст.. - C. 9-12.
- Лисюк С. Р. Наукові підходи до розвитку музичної освіти дітей молодшого шкільного віку в Україні. - C. 13-16.
- Лялюк Г. М. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у контексті особистісної парадигми виховання дітей-сиріт. - C. 17-21.
- Май Вень Визначення поняття професійної компетентності майбутнього викладача музики у працях китайських та українських науковців. - C. 22-24.
- Нагрибельний Я. А. Розвиток системи морської освіти в Україні. - C. 25-29.
- Kurinnyi O. V., Cherkasova T. A., Ihnatieva O. L. The efficiency of module-rating system functioning in a higher educational establishment. - C. 30-33.
- Мисліцька Н. А. Підвищення мотивації до вивчення фізики на основі використання історичного компоненту засобами інформаційного освітнього середовища. - C. 34-37.
- Петренко С. В., Назаренко Н. М. Переваги та недоліки використання комп’ютерного тестування навчальних досягнень з іноземної мови. - C. 38-41.
- Підлужна І. А., Мокрій Я. О. Роль рефлексії у навчанні перекладу. - C. 42-46.
- Плаксіна О. Ф. Музична терапія як один із засобів оздоровчої рекреації здобувачів вищої освіти. - C. 47-49.
- Прокопчук М. М., Золотова О. Основні підходи до викладаня англійської мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти. - C. 50-54.
- Проскуркіна Я. І. Особливості навчання української мови іноземних студентів на англомовних програмах. - C. 55-58.
- Розлуцька Г. М., Мулеса О. Ю., Кіндюх Т. С., Біланич Є. В. Використання сервісу Classtime в основній школі для контролю успішності учнів з математики. - C. 59-62.
- Кіщук В. М. Неперервність професійної підготовки майбутніх фармацевтів у системі "коледж – академія": переваги та перспективи. - C. 63-66.
- Кобук О. А., Смокович Т. В. Сутність теорії і методики музичної освіти. - C. 67-70.
- Kopochynska Yu. V. Research of the structure of professional identity of future professionals in physical therapy, ergotherapy. - C. 71-75.
- Костів С. Ф. Методика розвитку психофізичної витривалості майбутніх професіоналів військового управління на етапі оперативно-тактичного рівня підготовки. - C. 76-82.
- Кочубей Т. Д., Саврій Ю. Ф. Педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до формування основ етнокультури в дітей старшого дошкільного віку. - C. 83-86.
- Кришталь Т. М., Панімаш Ю. В., Горбаченко Ю. М. Особливості застосування інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби цивільного захисту. - C. 87-90.
- Кучерак І. В. Цифровізація та її вплив на освітній простір у контексті формування ключових компетентностей. - C. 91-94.
- Кушпіт У. В. Розвиток професійної іншомовної компетентності вчителя фізики: методика та практика інтегративного підходу. - C. 95-99.
- Липчанко-Ковачик О. В., Кончович К. Т., Мартин Н. В. До проблеми лінгвістичної обдарованості бакалаврів-філологів. - C. 100-103.
- Маковійчук О. В. Формування педагогічної майстерності майбутнього вчителя початкової школи засобами інноваційних технологій. - C. 104-107.
- Маланюк Н. М. Фактори впливу на професійну підготовку майбутніх фахівців залізничного транспорту. - C. 108-111.
- Малоіван М. В. Мікроблогінг як один із засобів інтенсифікації вмінь письма при навчанні англійської мови студентів-філологів. - C. 112-115.
- Мельничук І. М. Інноваційні підходи до підготовки майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей. - C. 116-119.
- Мичка-Левченко Ю. З. Організаційно-педагогічні засади використання інтерактивних мультимедійних засобів навчання. - C. 120-123.
- Мірошник С. О. Особливості вивчення іспанської мови як другої іноземної для студентів, що вивчали англійську. - C. 124-126.
- Нагаєв В. М., Бакум М. В., Мітяшкіна Т. Ю., Семенцов В. В. Моделювання процесу управління навчально-творчою діяльністю студентів в умовах професійної підготовки інженерів аграрного профілю. - C. 127-133.
- Ноздрова О. П., Бартєнєва І. О. Шляхи формування читацької компетентності учнів у системі підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 134-140.
- Олійник Н. Ю. Ділова гра як ефективна модель пізнавальної діяльності студентів при вивченні економічних дисциплін. - C. 141-144.
- Підгірний О. В. Методичний аспект упровадження інтерактивно-тренінгових форм навчання майбутніх учителів у закладах вищої освіти. - C. 145-148.
- Гончаренко О. В. Гендерна компетентність соціального працівника як складник його професійної компетентності. - C. 149-152.
- Сергієнко Т. М., Самойлова Ю. І., Денисюк Ю. І. Толерантність як соціально-педагогічний інструмент вирішення конфліктних ситуацій. - C. 153-156.
- Рябокінь Р. М., Рябокінь М. В. Навчальний зміст військово-патріотичного виховання на основі досвіду НСОУ – Пласт. - C. 157-161.
- Миськова Н. М. Використання інтерактивних вправ у взаємодії з дошкільниками. - C. 162-165.
- Новак О. М. Обґрунтування технологій формування інклюзивної компетентності у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 166-170.
- Бунчук О. В., Єрмак Ю. І. Формування культури науково-дослідної діяльності учнів старшої школи через написання наукових робіт в МАН. - C. 171-174.
- Вірста С. Є., Констанкевич Л. Г., Радкевич М. М. Використання сервісу Learningapps.org для створення інтерактивних вправ. - C. 175-179.
- Гоу Кванденг, Полякова Г. А. Тенденції та проблеми розвитку цифрового освітнього середовища в університетах Китаю. - C. 180-185.
- Довгополова Г. Г., Максименко Т. М. Використання інноваційних технологій під час навчання студентів іноземної мови як педагогічна проблема. - C. 186-189.
- Доценко Н. А. Технологія професійної підготовки бакалаврів з агроінженерії в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 190-195.
- Новий вид наукових послуг. - C. 196.
| 2020 | | Вип. 22(2)
|
|
|
|