Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/11(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Козлова Л. Б. Толерантність як важливий аспект у вихованні сучасної студентської молоді. - C. 9-11.
- Лялюк Г. М. Теоретико-методологічне обґрунтування опікунсько-виховної діяльності як соціально-педагогічного явища. - C. 12-18.
- Недорубко С. А., Очередько Л. В. Використання інноваційних технологій навчання в системі фізичного виховання студентів. - C. 19-22.
- Рашина І. О. Розвиток та особливості функціонування педагогічних закладів на Поділлі (початок ХХ століття). - C. 23-26.
- Романчук О. В., Проценко У. М. Аналіз основних дефініцій професійної підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту. - C. 27-31.
- Ivanova I. V. Cognitive and procedural aspects of foreign language coursebook modelling in terms of culturological approach. - C. 32-35.
- Ішутіна О. Є., Сиротенко О. В. Інтерактивні методи навчання як засіб розвитку комунікативних умінь молодших школярів. - C. 36-39.
- Кисельова І. І. Метод проектів як технологія особистісно орієнтованого підходу на заняттях англійської мови зі студентами нелінгвістичних спеціальностей. - C. 40-43.
- Кісіль Л. М. Передумови запобігання інтерференції в процесі навчання української мови студентів -іноземців. - C. 44-47.
- Корницька Ю. А. Креативне письмо в курсі іноземної мови для студентів немовних спеціальностей. - C. 48-50.
- Коршевнюк Т. В. Детермінанти розвитку змісту шкільної біологічної освіти в українському хронотопі. - C. 51-58.
- Кузьміна Л. В. Самостійна діяльність студентів у процесі формування комунікативних навичок. - C. 59-62.
- Нігаметзянова К. Р. Використання технології кооперативного навчання на заняттях з іноземної мови професійного спілкування. - C. 63-66.
- Кравець Р. Е. Імідж майбутнього політолога як компонент його професійної культури. - C. 67-70.
- Красильник Ю. С. Психолого-педагогічні засади патріотичного виховання майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного про філю. - C. 71-74.
- Крекотень О. В., Байдак Л. І. Інтеграція паралінгвістичних засобів у вербальне іншомовне спілкування студентів. - C. 75-79.
- Криворучко І. Я. Значення стратегічних комунікацій у діяльності органів управління державної прикордонної служби. - C. 80-82.
- Кримчак Л. Ю. Система дуальної освіти як умова якісної під готовки конкурентоспроможних професіоналів до ринку праці в Україні. - C. 83-86.
- Криштанович С. В. Інноваційні методи навчання як основа формування пізнавальної активності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту. - C. 87-89.
- Крохмаль А. М., Моштаг Є. С. Полікультурна освіта як складник розвитку про фесійного самовдосконалення майбутніх перекладачів на заняттях із лексикології. - C. 90-93.
- Курінна Л. В. Компонентно-структурний аналіз соціокультурної компетентності майбутніх соціальних працівників. - C. 94-98.
- Малик Ю. І., Чередніченко Г. А. Експериментальне дослідження визначення рівня сформованості комунікативної культури майбутніх управлінців. - C. 99-102.
- Марціхів Х. Р. Методичні рекомендації щодо використання прогресивних ідей сша у професійній підготовці журналістів в умовах університетської освіти України. - C. 103-106.
- Менейлюк О. І., Лукашенко Л. Е. Створення ефективної методики викладання навчальних дисциплін. - C. 107-112.
- Пастернацький В. В., Кущ М. Ю. Програма розвитку рухових здібностей студенток засобами оздоровчої аеробіки. - C. 113-117.
- Пилявець М. С. Особливості міжнародної співпраці закладів професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі Вищого художнього професійно -технічного училища № 5 міста Вінниці. - C. 118-121.
- Погорелова О. О. Вплив занять спортивною гімнастикою на функціональний стан юних спортсменок. - C. 122-126.
- Покась Л. А., Цимбаленко Я. С. Використання елементів сугестопедії у профільному навчанні з географії та економіки. - C. 127-133.
- Поночовна-Рисак Т. М., Величко І. Г. Проектна методика навчання професійного спілкування в процесі вивчення іноземних мов майбутніми фахівцями готельно -ресторанної справи. - C. 134-137.
- Постова С. А. Аналіз сформованості інформаційного та операційно-діяльнісного критеріїв готовності майбутніх учителів інформатики до розвитку творчого мислення старшокласників у позанавчальній діяльності: результати педагогічного експерименту. - C. 138-143.
- Гончар І. Г. Психолого-педагогічний супровід дітей з інвалідністю в умовах інклюзивної освіти. - C. 144-148.
- Степаненко В. І. Театральні технології у профілактиці поведінкових девіацій обдарованих учнів. - C. 149-152.
- Тодорцева Ю. В., Ковальчук Т. О. Специфіка соціально-педагогічної роботи зі студентськими сім’ями. - C. 153-157.
- Божко Н. М. Сучасні проблеми педагогічного спілкування з іноземними студентами за умовнового мовного та культурного оточення. - C. 158-161.
- Галацин К. О. Методичний аспект формування комунікативної культури студентів вищих технічних навчальних закладів у позааудиторній роботі. - C. 162-165.
- Матвіїв-Лозинська Ю. О. Компонентна характеристика полікультурної вихованості майбутніх фахівців гуманітарного профілю. - C. 166-169.
- Стрельбіцька О. О. Українська народна казка в початковій школі: до проблеми вивчення. - C. 170-173.
- Журба О. В. Кейс-метод як засіб реалізації технологічного поля компетентнісного уроку. - C. 174-177.
- Ієвлєв О. М. Гуманізація змісту освіти і навчання як чинник підготовки майбутнього викладача з високим рівнем професійно-педагогічної мобільності в умовах магістратури. - C. 178-181.
- Rudnytska T. H., Slobodianiuk A. A., Podolianchuk K. V. Students’ attitude to the academic integrity principles adherence in higher education institutions. - C. 182-185.
- Свистунова Т. М., Свистунов О. Ю. Особливості впливу інформаційних технологій на формування інформаційно -комунікаційної культури учнів базової школи. - C. 186-190.
- Ямшинська Н. В., Невкіпілова О. Я. Освітній процес у контексті ідей конструктивізму. - C. 191-195.
- Новий вид наукових послуг. - C. 196.
| 2019 | | Вип. 11(2)
|
|
|
|