Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2018/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Горпініч Т. І. Cтановлення системи американської медичної освіти в межах колоніального та післяколоніального періоду. - C. 9-12.
- Kichula M. Ya. Retrospective analysis of Poland quality of education development (from 1980 up to 2000 years). - C. 13-16.
- Козловський Ю. М. Методологічні засади оптимізації науково-педагогічної діяльності у технічному закладі вищої освіти. - C. 17-20.
- Krsek O. Ye. National minority language education and bilingualism in the USA. - C. 21-24.
- Олексієнко Р. В. Гуманітарна культура у системі норвезької університетської освіти. - C. 25-28.
- Пліско Є. Ю. Створення спеціалізованих установ соціального виховання для неповнолітніх правопорушників в Україні у 20–30 рр. ХХ ст.. - C. 29-32.
- Шевчук М. М. Актуалізація досвіду відомих педагогів на сучасному етапі розвитку ПНПУ імені В. Г. Короленка. - C. 33-35.
- Єрко Г. І., Луцюк Ю. А. Дидактичні особливості впровадження бінарних уроків із предмета "Я у світі" в початковій школі: практичний аспект. - C. 36-40.
- Заболотний В. Ф., Осика А. С., Левченко І. В. Формування універсальних навчальних дій в учнів початкової школи під час виконання навчально-дослідницьких проектів. - C. 41-44.
- Кашина Г. С. Андрагогічна модель змішаного навчання вчителів технологій у системі післядипломної освіти. - C. 45-50.
- Reznychenko N. M., Lysenko V. S., Yegorova O. M. Formation of teachers’ readiness of the Kriyvyi Rih State Commercial-Economic Technical School to innovative activity in the conditions of educational reformation. - C. 51-53.
- Силюга Л. П., Понзель І. І. Задачі з казковими сюжетами як засіб формування математичних знань учнів початкових класів. - C. 54-57.
- Школа Е. Н. Применение здоровьесберегающих технологий на занятиях физического воспитания студентов. - C. 58-61.
- Бабенко Т. В. Розвиток соціально-професійної мобільності фахівця в освітньому середовищі вищого закладу освіти. - C. 62-65.
- Басістий П. В., Карабін О. Й. Проектна діяльність як інструмент формування професійного саморозвитку майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 66-69.
- Борохвіна Т. Г. Ретроспективний аналіз розвитку інклюзивної освіти в Україні. - C. 70-73.
- Брославська Г. М. Формування інструментальних компетентностей майбутніх учителів математики та фізики: методологічні підходи, принципи, функції. - C. 74-78.
- Гириловська І. В. Модель моніторингу якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників. - C. 79-82.
- Добролюбова Н. В. Формування готовності до навчання постановочних дій майбутніх педагогів-хореографів. - C. 83-86.
- Капінус О. С. Потенціал інтерактивних технологій у формуванні професійної суб’єктності майбутніх офіцерів Збройних сил України. - C. 87-91.
- Кожушкіна Т. Л. Історичні аспекти розвитку культури міжособистісної взаємодії. - C. 92-95.
- Король Я. І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів до використання засобів радіаційно-хімічного захисту в екстремальних ситуаціях. - C. 96-99.
- Кошук О. Б. Умови формування професійної компетентності майбутніх інженерів із механізації сільського господарства. - C. 100-105.
- Кравчишина О. О. Медіаосвіта майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: сучасний стан дослідженості проблеми. - C. 106-109.
- Леу С. О. Сучасні стандарти ПОН: досвід Великої Британії. - C. 110-115.
- Митцева О. С. Педагогічні умови формування професійного іміджу майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу: теоретичний аспект. - C. 116-119.
- Педорич А. В. Профорієнтаційна робота педагога як механізм формування свідомого професійного вибору. - C. 120-124.
- Ребуха Л. З. Забезпечення фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників засобами інноваційних технологій. - C. 125-128.
- Таймасов Ю. С. Сучасні теорія і практика здоров’язберігаючої освіти. - C. 129-132.
- Ткаченко Н. М. Генезис уявлень про імідж в історії людства. - C. 133-137.
- Толочко С. В. Розвиток мовно-комунікативної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 138-143.
- Федюк Г. З. Організаційно-педагогічні умови розвитку педагогічної майстерності вчителів природничих предметів. - C. 144-148.
- Біличенко Г. В. Інтерактивна гра як умова соціально-педагогічного супроводу розвитку комунікативної культури молодших школярів у загальноосвітніх школах-інтернатах. - C. 149-152.
- Острянко Т. С. Напрями соціально-педагогічної роботи з батьками, які виховують дитину з розладами аутичного спектра в умовах домашнього середовища. - C. 153-156.
- Мартинець Л. А. Загальна характеристика освітнього законодавства щодо неперервності професійного розвитку вчителя. - C. 157-160.
- Алєко О. А. Способи формування логіко-математичної компетентності дітей старшого дошкільного віку. - C. 161-164.
- Богомолова Н. М. Полікультурність регіону як умова формування рис громадянськості у старшокласників. - C. 165-169.
- Полякова О. М., Пономаренко Л. І. Форум-театр як технологія соціокультурної діяльності: етапи становлення в Україні. - C. 170-173.
- Антонюк Д. С. Методика використання програмно-імітаційних комплексів як засобів формування економічних компетентностей студентів технічних спеціальностей. - C. 174-177.
| 2018 | | Вип. 5
|
|
|
|