Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2018/4(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коренева І. М. Педагогічна система підготовки майбутніх учителів біології до реалізації функцій освіти для сталого розвитку. - C. 7-12.
  4. Король Я. І. Система підготовки майбутніх офіцерів до використання засобів радіаційно-хімічного захисту в екстремальних ситуаціях. - C. 13-16.
  5. Кримчак Л. Ю. Значення педагогіки успіху в підготовці майбутніх соціальних працівників. - C. 17-20.
  6. Криштанович М. Ф. Зміст і сутність структури професійно-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти. - C. 21-24.
  7. Kulikovska I. S. Vocal-choral work of the teacher of modern school. - C. 25-31.
  8. Левківський А. М. Змістовий компонент професійно-педагогічної підготовки вчителів фізики в контексті рейтингового оцінювання навчальних досягнень старшокласників. - C. 32-35.
  9. Малинівська Л. І., Васильєва Р. Ю., Семенець Л. М. Психолого-педагогічні аспекти формування готовності до професійної діяльності фахівців з охорони праці та цивільного захисту. - C. 36-38.
  10. Маятіна Н. В. Організація та методика проведення експериментального дослідження стосовно перевірки ефективності впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх техніків-технологів із технології харчування до професійної самореалізації. - C. 39-43.
  11. Ноздрова О. П. Підготовка майбутніх вчителів до роботи в дитячих оздоровчих таборах. - C. 44-48.
  12. Рідкодубська Г. А. Критерії та рівні готовності до професійної мобільності майбутніх працівників соціальної сфери. - C. 49-52.
  13. Сапогов М. В. Смарт-навчання як технологічна інновація у професійній підготовці магістрів. - C. 53-56.
  14. Semenchenko T. O. Comparative enquiry of Australian and Ukrainian professional standards for teachers. - C. 57-60.
  15. Смірнов С. В. Ефекти педагогічної та андрагогічної теорій в системі професійної підготовки майбутніх офіцерів запасу. - C. 61-65.
  16. Таймасов Ю. С. Здоровий спосіб життя як вияв самозбереження фахівців служби цивільного захисту. - C. 66-69.
  17. Тітова О. А. Методологічні підходи до розвитку творчого потенціалу майбутніх агроінженерів. - C. 70-73.
  18. Толстова О. В. Особистісний компонент готовності майбутніх учителів до гуманітаризації математичної освіти учнів. - C. 74-82.
  19. Феденько C. М. Роль виробничої практики з організаційно-економічних дисциплін у підготовці фахівців із вищою фармацевтичною освітою. - C. 78-82.
  20. Шевченко В. М. Нелінійній підхід як один із методологічних орієнтирів до формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх фахівців обліку та оподаткування в процесі професійної підготовки. - C. 83-85.
  21. Шукатка О. В. Методи формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження в майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей на засадах міждисциплінарної інтеграції. - C. 87-90.
  22. Шароватова О. П. Формування культури безпеки неповнолітніх правопорушників як складова частина їх соціально-педагогічного супроводу. - C. 91-94.
  23. Власенко О. М. Дозвіллєва діяльність як фактор самореалізації студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти. - C. 95-97.
  24. Кабацька О. В. Вплив родини на професійне становлення студентів. - C. 98-100.
  25. Кондратова М. В. Мотивація як необхідна умова формування ціннісного ставлення до праці в майбутніх будівельників. - C. 101-105.
  26. Левицька А. А. Педагогічні умови патріотичного виховання майбутніх офіцерів-прикордонників на основі військових традицій. - C. 106-109.
  27. Ткачук С. М., Раковець С. В. Український музичний фольклор як засіб виховання культури поведінки молодших школярів. - C. 110-112.
  28. Шахрай В. М. Наукові ідеї про цінність життя в контексті їх використання у вихованні підлітків. - C. 113-117.
  29. Васильєва С. А. Формування соціально-доцільної поведінки дітей старшого дошкільного віку в предметно-перетворювальній діяльності з об’єктами природи: методичний аспект. - C. 118-122.
  30. Гончаренко О. В., Конопельцева О. Г. Використання ігор під час викладання іноземної мови аудиторії дорослих (від традиційних ігор до мультмедійних). - C. 123-126.
  31. Дєньгаєва С. В. Технологія використання кроссенсу в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 127-130.
  32. Карплюк С. О. Структурно-функціональна модель інформаційно-аналітичної web-орієнтованої системи управління освітнім процесом фізико-математичних факультетів закладів вищої освіти. - C. 131-134.
2018
Вип. 4(2)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського