Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101524/2021/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Львівський філологічний часопис
: наук. журн.: зб. наук. пр..- Львів

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Борбенчук І. М., Забродська А. В. Мовностилістична специфіка ідіостилю Е. Ґілберт та її відтворення у романі "Eat, Pray, Love". - C. 5-10.
  4. Босенко О. В., Чуланова Г. В. Використання фольклорних елементів як засобу сугестії у рекламних слоганах. - C. 11-18.
  5. Гайденко Ю. О., Сергеєва О. О., Тищенко М. А. Особливості функціонування скорочених слів у газетних текстах. - C. 19-24.
  6. Гончарова О. О., Ковальчук І. В. Структурно-семантичні особливості слоганів пісенного конкурсу Євробачення. - C. 25-32.
  7. Дерій М. А. Втілення міфологічних мотивів у пригодницькому романі Джека Лондона "Серця трьох". - C. 33-36.
  8. Iegorova A. V. From the dawn of narrative studies to the "narrative turn". - C. 37-43.
  9. Казимір І. С. Контекстуальні синоніми як засоби оцінки в газетному інтернет-дискурсі. - C. 44-49.
  10. Karaban V., Verba L., Karaban A. Usage of filler and "empty" words in English and Ukrainian. - C. 50-55.
  11. Кирильчук О. М. Герой-медіатор в системі контрдискурсивних практик українського романтизму. - C. 56-63.
  12. Комлик Н. Ю. Звужений ряд сурядних словосполучень: формально-граматичні та семантичні чинники лімітативності. - C. 64-70.
  13. Kryknitska I. O. Ted Talk as an object of rhetoric research. - C. 71-76.
  14. Макарук Л. Л. Структурно-семантичні особливості сучасних англомовних лексем у корпусі мультимодальних рекламних текстів. - C. 77-83.
  15. Mashchenko A.-M. A. Einfluss der expansion auf das funktionieren der phraseologismen in werbetexten. - C. 84-90.
  16. Мізін К. І. Причини неадекватного відтворення обсценної лексики в німецько-українських перекладах. - C. 91-96.
  17. Никитюк С. І. Історія виникнення та критерії відбору англійських урбанонімів, космонімів та власних імен. - C. 97-101.
  18. Петрова Озель Л. П., Скразловська І. А. Антропоніми як лінгвокультурне явище (на матеріалі української і турецької мов). - C. 102-108.
  19. Пожар А. Б. Мовленнєві акти експресивів у міжнародно-правовому дискурсі: типи, структура і функції. - C. 109-114.
  20. Присяжнюк Л. Ф. Віртуальні стани свідомості в образно-наративному просторі сучасної англомовної транскультурної прози. - C. 115-119.
  21. Ruda A. V. The translating peculiarities of English publicist texts into the Ukrainian language. - C. 120-124.
  22. Страшко І. В. Формування семантичної структури слова "корпус" у французькій лінгвістичній традиції. - C. 125-134.
  23. Телець Ю. В. Психологічно-гедоністична рефлексія сексуального фетишизму у сучасній українській літературі. - C. 135-141.
  24. Чорний І. В. Кохання і умовності як основа конфлікту в історичних детективах Іди Змєєвської. - C. 142-149.
  25. Щербак О. В. Нейролінгвістична типологія стратегій впливу в українських публіцистичних кінотекстах. - C. 150-155.
2021
№ 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського