Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101518/2018/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Ukrainian professional education
: наук. журн..- Полтава
Ukrayins'ka profesiyna osvita

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Колонка головного редактора / Column of the main editor

  4. Винничук Р., Кравченко Л. Концепція підготовки фахівців гуманітарної галузі на аксіологічних засадах. - C. 9-14.
  5. Проблеми, надбання і перспективи вітчизняної та зарубіжної професійної освіти / Problems, experience and perspectives of national and foreign professional education

  6. Троїцька Т., Куліда О. Методологічні контури аксіологізації вищої освіти: комунікативно-діалогічний вектор. - C. 15-20.
  7. Бухун А. Громадянська позиція студентської молоді у контексті євроінтеграційних освітніх змін. - C. 21-27.
  8. Бергсма Б. Концепція діалогу: соціокультурний та комунікативний виміри. - C. 28-33.
  9. Гриньова М., Ханнанова О. Профорієнтація як шлях до успішного професійного самовизначення особистості. - C. 34-43.
  10. Троїцька О., Денисенко Н. Діалогізація компетентнісного зростання майбутнього фахівця: методологічна рефлексія. - C. 44-50.
  11. Мороховець Г. Змістовий модуль "Методологія наукового пошуку" у системі підготовки докторів філософії галузі знань "Охорона здоров'я". - C. 51-56.
  12. Тараненко К. Вимоги до якості підготовки бакалаврів філології: зразки ефективного моніторингу. - C. 57-64.
  13. Зорій Я. Компетентнісний підхід до практичної підготовки громадян за програмою офіцерів запасу в закладах вищої освіти. - C. 65-70.
  14. Рябуха А. Особливості використання інформаційних технологій для розвитку креативного мислення при вивченні природничо-математичних дисциплін. - C. 71-76.
  15. Палеха О. Умови ефективної організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у закладах вищої освіти Великої БританіїЇ. - C. 77-84.
  16. Даниско О. Використання інноваційного потенціалу моделі "перевернутий клас" у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах змішаного навчання. - C. 85-94.
  17. Яремака Н. Інтерактивні технології у професійній підготовці майбутніх культурологів. - C. 95-100.
  18. Васищев В. Дослідження соціально-психологічних детермінант адиктивної поведінки військовослужбовців як засіб професійного становлення майбутніх офіцерів. - C. 101-110.
  19. Денисенко Є. Особливості адміністративно-управлінської культури майбутніх офіцерів оперативно-тактичного рівня. - C. 111-120.
  20. Наталевич Н. Всеукраїнська науково-практична конференція "Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект" (до 10-річчя кафедри культурології та методики викладання культурологічних дисципл ПНПУ імені В. Г. Короленка). - C. 121-124.
  21. Рецензії. Відгуки / Reviews. Comments

  22. Тименко М. Відгук офіційного опонента на дисертацію Крупіної Лесі Валентинівни "Допрофесійна педагогічна підготовка старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах (1978-2015 рр.)", представлену на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти. - C. 125-130.
  23. Наші автори. - C. 133-134.
  24. Вихідні дані.
2018
Вип. 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського