Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101475/2022/35<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Габітус
: наук. журн..- Одеса
Gabìtus

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Соціальні структури та соціальні відносини

  4. Шапошникова І. В., Костючков С. К. Тоталітарна людина в умовах суспільного редукціонізму: соціологічна інтерпретація. - C. 9-15.
  5. Секція 2. Спеціальні та галузеві соціології

  6. Глебова Н. І., Афанасьєва Л. В., Глинська Л. Ф. Соціально-комунікативні аспекти розвитку школярів в умовах дистанційного навчання: соціологічний аналіз. - C. 16-20.
  7. Maksymchuk O. V. Peculiarities of gender policy formation in the conditions of European integration. - C. 21-25.
  8. Щерба О. І. Сприймання українцями національної айдентики, її представлення у дизайні товарів та вплив на споживчі уподобання. - C. 26-49.
  9. Секція 3. Загальна психологія. Історія психологія

  10. Melnyk O. A. Formation of concepts of personality in psychology courses of the University of St. Volodymyr. - C. 50-55.
  11. Перевязко Л. П. Сновидіння як психологічний феномен: саноцентричний підхід. - C. 56-61.
  12. Секція 4. Вікова та педагогічна психологія

  13. Драгола Л. В., Сіденко Ю. О. Фахова підготовка практичного психолога як складова його професійного розвитку. - C. 62-66.
  14. Мельничук І. В., Асєєва Ю. О., Степанова А. С. Арт-терапія як засіб корекції негативного психоемоційного стану у дітей дошкільного віку. - C. 67-71.
  15. Партико Т. Б., Федевич А. О. Емоційно-вольові особливості учнів 8–10 класів з різним ставленням до дистанційного навчання. - C. 72-78.
  16. Савицька О. В. Ставлення студентів до дистанційного навчання як показник його психологічної комфортності. - C. 79-84.
  17. Секція 5. Психологія особистості

  18. Баришнікова В. В. Психоемоційний стан вагітних та формування материнської домінанти. - C. 85-93.
  19. Власенко О. О. Концептуальні передумови виникнення професійно-мовленнєвої компетентності. - C. 94-98.
  20. Волинець Н. В. Психологічні чинники конструювання життєвих планів особистості в юнацькому віці. - C. 99-105.
  21. Волкова О. О. Концепція емпіричного вивчення психологічних особливостей та копінг-поведінка моряків в умовах невизначеності та ризику. - C. 106-111.
  22. Данілова О. С., Лещинська Д. А. Психотерапевтичний ефект впливу сакрального мистецтва на розвиток особистості в культурно-історичному генезисі. - C. 112-116.
  23. Дем'яненко С. Д., Порядченко Л. А. Моволеннєво-особистісний розвиток дітей шостого року життя (на матеріалі засвоєння опису). - C. 117-121.
  24. Жарікова С. Б., Богдан Н. М., Краснокутська Ю. В. Специфіка самоуправління особистості у фахівців готельно-ресторанної справи на різних етапах професіогенезу. - C. 122-126.
  25. Клименко М. Р. Образ тіла у психодинаміці нарцисичної саморегуляції. - C. 127-132.
  26. Ковиліна В. Г. Супровід сім'ї, яка виховує дитину з відхиленнями у розвитку. - C. 133-137.
  27. Комар Т. В., Руденок А. І., Дідик Н. М. Дослідження мотиваційної готовості студентів до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра. - C. 138-142.
  28. Меленчук Н. І., Зозуля Л. В. Психологічне благополуччя осіб з різним рівнем самореалізації особистості. - C. 143-148.
  29. Предко В. В. Психологічні аспекти постковідної реабілітації учасників освітнього процесу: відновлення життєстійкості. - C. 149-158.
  30. Пріб Г. А., Бегеза Л. Є., Раєвська Я. М. Соціально-психологічна адаптація військовослужбовців/ветеранів: проблематика вивчення. - C. 159-163.
  31. Тихоненко Ю. О. Вплив Інтернету на формування життєвих орієнтацій підлітків. - C. 164-168.
  32. Шевченко О. М., Владимирова В. І. Емпіричне дослідження показників рефлексії студентів-медиків із різним рівнем схильності до спілкування. - C. 169-173.
  33. Секція 6. Психологія праці

  34. Куций О. А. Психологічна складова поняття "організаційна культура": критично-аналітичний погляд та пропозиції. - C. 174-179.
  35. Трофімов А. Ю., Васильчук Т. О. Соціально-психологічні чинники, які формують прихильність співробітників. - C. 180-184.
  36. Секція 7. Соціальна психологія. Юридична психологія

  37. Демчук Т. П. Модель системного опису іміджу педагога. - C. 185-190.
  38. Клочко А. О. Сутність партнерської взаємодії в управлінській діяльності менеджерів освітніх організацій. - C. 191-195.
  39. Макарова О. П., Червоний П. Д. Формування та розвиток професійної ідентичності майбутніх поліцейських. - C. 196-200.
  40. Ніколаєв Л. О., Тунтуєва С. В. Розвиток професійної компетентності фахівців, які надають соціальні послуги в територіальній громаді. - C. 201-207.
  41. Пономаренко Я. С. Брехня у структурі психозахисної поведінки поліцейських в контексті особистісної здійсненності. - C. 208-213.
  42. Ситник С. І., Карамушка Т. В., Крайлюк А. І. Психологічні особливості копінг-поведінки безробітних осіб. - C. 214-218.
  43. Новий вид наукових послуг. - C. 219.
2022
Вип. 35
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського