Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101475/2021/30<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Габітус : наук. журн..- Одеса Gabìtus- Титул.
- Зміст.
Секція 1 Методологія та методи соціологічних досліджень
- Kalashnikova L. V., Chorna V. О. Systematization of the experience of studying labor migration in public sciences: analytical review of concepts. - C. 11-20.
Секція 2 Спеціальні та галузеві соціології
- Котеленець К. М., Хобта С. В. Сімонова І. А. Економічна активність населення Луганської області: ґендерний аспект. - C. 21-26.
- Maksymchuk O. V., Shachkovska L. S. Theoretical analysis of social gender stereotypes of modern Ukrainian society. - C. 27-31.
- Марусик Ю. В. Особливості соціального включення українських мігрантів у Південно-Африканській Республіці. - C. 32-36.
Секція 3 Загальна психологія. Історія психології
- Візнюк І. М., Сварник І. О. Психологічні особливості формування професійної життєстійкості у майбутніх психологів. - C. 37-41.
- Калінєнко Н. В. Батьківські уявлення про вікові особливості дітей підліткового віку. - C. 42-47.
Секція 4 Психологія особистості
- Бедь В. В., Сивній Н. Ф., Ярема О. М. Формування мотивації особистості та психологічного стану в умовах COVID-19. - C. 48-53.
- Безверхий О. С., Краєвська Т. С. Емоційна складова моральної саморегуляції соціальних працівників. - C. 54-59.
- Бліхар В. С. Емпіричне дослідження свободи і відповідальності у курсантів системи МВС. - C. 60-64.
- Васильєва Г. В., Колєснік Н. В. Емоційні та поведінкові порушення в наслідок ПТСР. - C. 65-69.
- Васильєва Г. В., Степанова В. В. Дитячо-батьківські відносини в сім’ях з гіперактивними дітьми. - C. 70-74.
- Власенко І. А., Скорих Ю. О. Подолання кризи втрати стосунків у юнацькому віці: програма психологічної допомоги. - C. 75-79.
- Ворнікова Л. К. Концепція емпіричного вивчення індивідуально-психологічних особливостей жінок у період вікових змін. - C. 80-84.
- Галиченко О. О., Астремська І. В. Корекція депресивних розладів з психосоматичною симптоматикою методом гештальт-терапії. - C. 85-90.
- Гаража Н. Д., Таран О. П. Соціально-психологічні чинники ставлення сучасних жінок до материнства. - C. 91-96.
- Даниленко Н. В., Сулім В. О. Дослідження стресостійкості студентів-психологів першого курсу з різними рівнями тривожності та типами темпераменту. - C. 97-102.
- Дука Т. М. Мотивація та її роль у процесі особистісного розвитку. - C. 103-107.
- Жукова А. В. Корекція міжособистісних відносин у сім’ях дітей із затримкою психічного розвитку засобами арт-терапії. - C. 108-111.
- Запорожченко А. О., Гусак В. М. Психологічні особливості взаємозвʼязку прокрастинації та перфекціонізму особистості. - C. 112-116.
- Іллющенко С. Ю. Особливості впливу рефлексивної компетентності на професійний розвиток особистості офіцера. - C. 117-122.
- Ільюк О. О. Психокорекційна робота щодо зниження тривожності у студентів у контексті психотерапії методом символдрами. - C. 123-127.
- Каневський В. І., Довжук С. В. Емоційні механізми формування співзалежності. - C. 128-131.
- Кириченко Т. В. Програма психологічного тренінгу корекції механізмів саморегуляції поведінки підлітків. - C. 132-137.
- Лисенкова І. П., Шевчук Я. Ю. Особливості впливу групової психотерапії на формування зрілої особистості студентів. - C. 138-142.
- Михайлов Р. В. Емоційні складники самопідготовки спортсмена-дзюдоїста напередодні змагань. - C. 143-149.
- Михальчук Ю. О. Особливості формування професійної суб’єктності здобувачів засобами активності у волонтерській роботі. - C. 150-155.
- Раєвська Я. М., Вержиховська О. М. Вплив тривожності на вибір копінг-стратегії у стресових умовах праці. - C. 156-159.
- Розіна І. В. Психологічні чинники схильності до нудьги у людей зрілого віку. - C. 160-168.
- Сергієнко Н. П. Особливості мотивації до навчальної діяльності курсантів та студентів. - C. 169-173.
- Сінельніченко Н. С., Проскурня А. С. Копінг-стратегії в осіб із залежністю від психоактивних речовин, у осіб в реабілітації. - C. 174-179.
- Старинська Н. В. Розвиток властивостей самоактуалізованої особистості. - C. 180-184.
- Хоржевська І. М., Гречешнюк І. В. Емоційний стан дитини в ситуації розлучення батьків. - C. 185-189.
- Хоржевська І. М., Тилінська О. М. Агресивна поведінка учнів старшої школи. - C. 190-197.
- Шулюк Н. І. Психологічно-педагогічні аспекти формування організації профільної підготовки старшокласників. - C. 198-204.
- Якимчук Ю. В. Практичні рекомендації щодо розвитку емоційного інтелекту у студентів закладу вищої освіти на заняттях з англійської мови. - C. 205-209.
Секція 5 Психологія праці
- Данильченко Т. В. Особистісні детермінанти професійного здоров’я психологів установ виконання покарань та слідчих ізоляторів. - C. 210-216.
Секція 6 Соціальна психологія. Юридична психологія
- Александров Ю. В., Шиліна А. А. Психологічні чинники відчуження неповнолітніх правопорушників. - C. 217-221.
- Бєлава О. С., Миропольцева Н. І. Характеристика індивідуально-психологічних особливостей особистості із алко- і наркозалежністю. - C. 222-226.
- Волченко Л. П., Гарькавець С. О. Проблема атитюдів особистості та їх зміни внаслідок соціально-психологічних впливів. - C. 227-230.
- Гринчук О. І., Петрук Н. Ю. Імідж майбутнього психолога як чинник самоактуалізації в умовах навчальної діяльності. - C. 231-237.
- Денисенко А. О., Гутніна О. В. Дослідження рольової поведінки молодого подружжя в залежності від ґендерних особливостей. - C. 238-242.
- Синякова В. Б. Порівняльний аналіз виникнення та функціонування прийомної сім’ї та інших форм влаштування дітей, позбавлених батьківського піклування, у країнах Європейського Союзу й Україні. - C. 243-247.
- Новий вид наукових послуг. - C. 248.
| 2021 | | Вип. 30
|
|
|
|