Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101475/2020/18(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Габітус : наук. журн..- Одеса Gabìtus- Титул.
- Зміст.
- Адамова О. С. Вплив психологічних характеристик особистості на відносини в бізнесі. - C. 7-11.
- Бацилєва О. В., Пузь І. В., Єрмішев О. В. Дослідження особистісної креативності в здобувачів вищої освіти різних спеціальностей. - C. 12-17.
- Бойченко А. О., Шукалова О. С., Джаббарова Л. В. Дослідження соціоемоційної компетентності та її значення в розвитку особистості студентів. - C. 18-22.
- Василенко І. А. Індивідуально-психологічні особливості особистості різного рівня оптимістичності. - C. 23-27.
- Василенко Л. П., Василенко І. Я. Психолого-педагогічні засади особистісно-професійного розвитку майбутнього педагога в сучасному освітньому просторі. - C. 28-32.
- Галушко С. М. Вікові особливості молодшого школяра як чинник успішної адаптації до школи. - C. 33-38.
- Головська І. Г., Почепцова Д. О. Вплив емоційної сфери на самооцінку особистості. - C. 39-43.
- Гриценко О. С. Малюнковий тест Вартегга в дослідженні талановитої та обдарованої особистості. - C. 44-48.
- Денисенко А. А., Затока В. А. Особенности ролевого поведения молодых пар, состоящих в официальном и гражданском браках. - C. 49-54.
- Завязкіна Н. В., Карась С. О. Особливості сучасних соціальних стратегій у реабілітації підлітків із розладами аутистичного спектру. - C. 55-59.
- Зінченко О. В., Журавель А. В. Аналіз мотивів користування Інтернетом студентів І–ІІ курсів педагогічних ЗВО. - C. 60-65.
- Коломієць Л. І., Шульга Г. Б. Особливості стратегій емоційної саморегуляції осіб юнацького віку. - C. 66-71.
- Курдибаха О. М. Психологічна підготовка спортсменів у спортивній діяльності. - C. 72-76.
- Лашко О. В. Програма розвитку довіри до викладача у студентів технічного університету. - C. 77-82.
- Логвінова Д. В., Логвінов О. В. Гендерний підхід до проблеми морального розвитку вчителів. - C. 83-88.
- Міщенко М. С. Теоретичні засади проблеми психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання. - C. 89-93.
- Проскурня А. С., Хоменко В. І. Афірмативна психотерапія: теоретико-методологічний дискурс. - C. 94-98.
- Савельєва І. В. Проблема вивчення питання специфічності взаємозв’язку агресії та імпульсивності. - C. 99-104.
- Сидоренко Ж. В., Побережна М. В., Даценко Т. С. Психологічні особливості ставлення студентської молоді до життєвого досвіду в кризовому суспільстві. - C. 105-109.
- Хавула Р. М. Психологічний супровід становлення психологічної готовності до батьківства. - C. 110-114.
- Харченко Н. А., Нижник Н. В. Особливості відображення єдності когнітивної та ціннісної сфери особистості. - C. 115-119.
- Харченко Н. А., Петрик В. Ф. Статево-рольові особливості поведінки підлітків у конфлікті. - C. 120-124.
- Целікова Ю. О. Вплив негативного дитячого досвіду на формування комунікативної толерантності. - C. 125-129.
- Чобанян А. В., Колишкіна А. П. Теоретичне обґрунтування моделі психологічного супроводу старших дошкільників із порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 130-135.
- Чуйко О. М. Особистісні детермінанти самореалізації особистості в ситуації безробіття. - C. 136-142.
- Шевченко С. В., Фалько Н. М. Розвиток комунікативної компетентності майбутніх психологів. - C. 143-148.
- Шпортун О. М. Регуляторно-рівнева модель гумору в структурі особистісної регуляції в умовах норми та психічної патології. - C. 149-154.
| 2020 | | Вип. 18(2)
|
|
|
|