Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2022/34/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Валько К., Кузьмич В., Кузьмич Л., Савченко О. Інтерпретація взаємного розміщення точок метричного простору за допомогою графічних засобів. - C. 7-11.
- Глазунова О., Волошина Т., Корольчук В., Мокрієв М., Кузьмінська О. Модель доставки цифрового навчального контенту в умовах відкритої університетської освіти. - C. 12-17.
- Grod I., Balyk N., Vasylenko Ya., Martyniuk S., Oleksiuk V., Barna O. Web service of works planning using network graph. - C. 18-24.
- Дєордіца Т., Вороніна М., Єпіфанова О., Толмачов В. Мисленнєва тактика засвоювання термінів фахової мови. - C. 25-32.
- Dubovyk V., Rudnytskyi S. Using Geogebra environment to visualize educational material in the process of training pre-service mathematics teachers. - C. 33-37.
- Семеніхіна О., Друшляк М. Формування у майбутніх учителів математики навичок комп'ютерного моделювання у процесі розв'язування текстових задач. - C. 38-42.
- Тушев А., Чупордя В. Застосування програми Geogebra до формування дослідницьких умінь під час створення динамічних розробок з геометрії. - C. 43-49.
- Fursenko T., Druz Ju., Druz G. English language proficiency in actuarial education quality improvement: challenges and opportunities in Ukraine. - C. 50-54.
- Шишенко І., Лукашова Т. Інтеграція змісту фахових математичних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів математики. - C. 55-62.
- Юрченко А, Мулеса П., Лобода В., Острога М. Соціальні сервіси як майданчик для супроводу освітнього процесу і навчання інформатики. - C. 63-70.
| 2022 | Т. 34 | № 2
|
|
|
|