Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2021/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Chernenko V. The formation of informatics competency for future computer science teachers in the process of studying computer mathematics. - C. 6-12.
- Shkolnyi O., Tykhonenko Yu. Using of ICT during preparation for EIA: ways to search for the optimal model. - C. 13-19.
- Баришок М. В., Терменжи Д. Є. Етапи проєктування системи навчальних відеоматеріалів з математики: модель ADDIE. - C. 20-28.
- Герасимова К. В., Ткаченко Г. І. Практичні заняття з фізики із залученням демонстрацій у закладах вищої освіти. - C. 29-33.
- Грабова У. З., Товкач Р. В., Харкевич Ю. І. Впровадження проєктних технологій в процесі розв’язування екстремальних задач за допомогою елементів функціонального аналізу. - C. 34-39.
- Грицюк О. С., Черненко В. П., Максимова Л. П. Едьютейнмент на уроках інформатики: досвід впровадження у ЗЗСО Кременчука. - C. 40-45.
- Дєордіца Т. Ю., Вороніна М. В., Литвинова Н. В. Специфіка оцінювального інструмента "Концептуальна рамка викладання" Ш. Даніелсон (з досвіду США). - C. 46-53.
- Друшляк М. Г. Формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики: рефлексивно-оцінювальний критерій. - C. 54-60.
- Кудін А. П. Організація самостійної роботи студентів на базі симуляційного лабораторного практикуму з основ цифрової електроніки. - C. 61-67.
- Кузьмінська О. Г., Мазорчук М. С., Мокрієв М. В., Барна О. В. Прийняття синхронної й асинхронної освітньої комунікації до і під час пандемії COVID-19: емпіричне дослідження реалізації електронного навчання у закладах вищої освіти України. - C. 68-75.
- Лукашова Т. Д., Страх О. П. Інтегрований підхід щодо визначення похідної функцій, заданих на неперервних та дискретних множинах. - C. 76-81.
- Скоролітня А. І., Житарюк І. В. Застосування проблемного підходу при вивченні ірраціональних рівнянь у старшій школі. - C. 82-87.
| 2021 | | № 4 (30)
|
|
|
|