Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Hrebenyk A. Professional competence structure of future bachelors of railway transport in professional training. - C. 6-10.
- Shkolnyi O., Tykhonenko Yu. Advisability and possibility of using ICT during preparation for the EIA in mathematics. - C. 11-16.
- Sobchenko T. Choice of blended learning models for higher pedagogical education students. - C. 17-21.
- Аль-Амморі А. Н., Іщенко Р. М. Міжпредметні зв’язки фізики з дисциплінами циклу професійної підготовки майбутніх фахівців з інформаційної безпеки. - C. 22-28.
- Бугра А. В. Технологічні аспекти індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів у процесі вивчення вищої математики. - C. 29-33.
- Глазунова О. Г., Касаткіна О. М., Корольчук В. І., Саяпіна Т. П., Волошина Т. В. Формування навичок цифрової безпеки у студентів економічних спеціальностей: процедури, інструменти, сервіси. - C. 34-39.
- Дущенко О. С. Сучасний стан цифрової трансформації освіти. - C. 40-45.
- Івашина Ю. К., Ковальчук В. Т., Куриленко Н. В. Енергетичний підхід до описання процесів і розв’язування задач електрики. - C. 46-50.
- Легка Л. В., Шокалюк С. В., Богуненко Є. Ю. Пропедевтика вивчення квантової інформатики у профільній (старшій) школі. - C. 51-56.
- Мартиненко О. В., Чкана Я. О. Проєктні методи при навчанні математичного аналізу майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей. - C. 57-62.
- Микитенко П. В., Кучеренко І. І. Використання систем управління навчальними матеріалами в процесі інформатичної підготовки студентів медичних університетів. - C. 63-70.
- Сачанюк-Кавецька Н. В., Кавецький В. В. Застосування критерію Фішера для забезпечення достовірності результатів оцінювання залишкових знань студентів. - C. 71-76.
- Тургунбаев Р. М. Принцип преемственности в обучении математическому анализу с помощью специально подобранных задач. - C. 77-82.
- Швай О. Л. Розв’язування задач із фізичним змістом на уроках математики як складова формування універсальних навчальних дій учнів. - C. 83-88.
- Яловега І. Г., Зуб С. С. Новація, нововведення, інновація – семантика базових понять інноватики. - C. 89-98.
- Юров О. Г. Проєкт "Наш друг – ЦЕРН" – три роки пошуків та здобутків. - C. 99-103.
| 2021 | | № 2 (28)
|
|
|
|