Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2020/3(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Shkolnyi O., Zakhariichenko Yu. Methodological advices on preparation for EIA in mathematics in modern conditions. - C. 6-10.
- Voskoglou M. Modes Of Thinking In Problem Solving. - C. 11-18.
- Ананченко Ю. М., Вороніна Н. К., Скороходова Л. І. Бінарне заняття як форма реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі підготовки студентів в умовах закладу фахової передвищої освіти: з досвіду машинобудівного коледжу сумського державного університету. - C. 19-24.
- Андрієвська М. Ю., Михайленко Л. Ф. Роль математики як навчальної дисципліни у розвитку STEM-освіти. - C. 25-31.
- Антонець А. В. Структура, зміст та умови формування проєктно-конструкторської компетентності майбутніх інженерів аграрного профілю в процесі вивчення ними фізико-математичних та загальнотехнічних дисциплін. - C. 32-37.
- Гайда В. Я. Модель процесу формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на уроках фізики. - C. 38-43.
- Думанська Т. В. Онлайн-сервіси для дистанційного навчання математики студентів вишів: переваги і недоліки. - C. 44-48.
- Малова И. Е. Методическая подготовка будущего учителя: гарантии и шансы. - C. 49-54.
- Некислих К. М. Взаємозв’язок професійно-прикладної спрямованості навчання математики з компетентнісним підходом у формуванні професійної компетентності студентів аграрних університетів. - C. 55-61.
- Олефіренко Н. В., Андрієвська В. М., Носова В. В. Світовий досвід запровадження STEM-технологій в освіту. - C. 62-67.
- Польгун К. В. Організаційні засади створення електронного освітнього середовища закладу вищої освіти на базі платформи Moodle. - C. 68-73.
- Прохоров Д. И. Направления внедрения онлайн обучения. - C. 74-79.
- Ротаньова Н. Ю., Дяченко О. Ф. Організація педагогічного експерименту: етапи проведення та математичні методи аналізу результатів. - C. 80-86.
- Сачанюк-Кавецька Н. В., Прозор О. П., Клєопа І. А. Організація контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування. - C. 87-93.
- Струтинська О. В. Цифрові навички і цифрова компетентність: зарубіжний досвід країн єс і перспективи для України. - C. 94-102.
- Тітова О. В. Навчання математики учнів 5-6 класів в умовах інклюзії. - C. 103-107.
| 2020 | | № 3(1) (25)
|
|
|
|