Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2020/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Atamas A., Slipukhina I., Chernetskyi I., Shykhovtsev Yu. Supercapacitor as a didactic means of teaching students fundamentals of electronics in the NI Multisim environment. - C. 7-12.
- Bazurin V. A method of studying students work in the EDraw Max environment. - C. 13-16.
- Voskoglou M., Salem A. Machine learning techniques for teaching mathematics. - C. 17-25.
- Волощук І. А., Гебель А. В. Можливості використання хмарних сервісів на уроках математики як засіб формування в учнів ІК-компетентності. - C. 26-30.
- Головко Н. Ю., Коробова І. В. Формування природничо-наукової компетентності учнів шляхом використання ситуаційних задач з фізики. - C. 31-36.
- Гриб’юк О. О. Система динамічної математики GeoGebra як засіб підтримки загальних і спеціальних здібностей учнів в процесі дослідницького навчання предметів математичного циклу: з досвіду роботи. - C. 37-51.
- Друшляк М. Г. Методологічні підходи до формування візуально-інформаційної культури майбутніх учителів математики та інформатики у закладах вищої освіти. - C. 52-57.
- Зуб С. С., Яловега І. Г. Розвиток евристичних методів на початку третього етапу розвитку філософії та науки. - C. 58-65.
- Ковальчук М. Б. Алгоритмізація як метод формування понять вищої математики. - C. 66-73.
- Кузьмич В. І., Кузьмич Л. В. Формування понять точки, відстані та прямолінійного розміщення точок засобами метричної геометрії у 7-9 класах. - C. 74-79.
- Лазурчак Л. В., Вдовичин Т. Я., Жидик В. Б. Використання інтегрованого середовища RAD Studio у процесі підготовки майбутніх вчителів інформатики. - C. 80-86.
- Мар’єнко М. В. Моделювання хмаро орієнтованої методичної системи підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї. - C. 87-93.
- Мельник О. М. Узагальнена функціональна модель інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти. - C. 94-99.
- Мельник Ю. С. Роль і місце задач у системі компетентнісно орієнтованого навчання фізики учнів гімназії. - C. 100-106.
- Михайлова І. А. Використання задач професійного спрямування у підготовці фахівців економічного напряму в інклюзивному навчальному закладі. - C. 107-112.
- Пасічник Н. О., Ріжняк Р. Я. Розв’язування математичних задач з реалізацією поліпредметних (економіка, інформатика, математика) інтегративних компонентів. - C. 113-122.
- Пономарева Н. С. Структура та зміст інформаційно-комунікаційних компетентностей учителя математики у зарубіжних дослідженнях. - C. 123-133.
- Розуменко А. О., Розуменко А. М. Фахове спрямування математичних дисциплін при підготовці майбутніх учителів математики. - C. 134-141.
- Сороко Н. В. Педагогічні моделі STEAM-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи. - C. 142-150.
- Татауров В. П., Шишкіна М. П. Методика використання сервісів Microsoft Office 365 для підтримування спільної роботи студентів. - C. 151-158.
- Ткачук В. В., Семеріков С. О., Єчкало Ю. В., Маркова О. М., Мінтій М. М. Засоби розробки доповненої реальності для Web: порівняльний аналіз. - C. 159-167.
- Штонда О. Г. Застосування структурно-логічних схем та таблиць у процесі підготовки майбутніх учителів математики. - C. 168-175.
| 2020 | | № 2 (24)
|
|
|
|