Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Bozhkova V., Chykalova M. Professional Development Of Teaching And Research-Pedagogical Staff In Ukraine: Problems And Perspectives. - C. 7-10.
- Бєлінська І. В., Гірний О. І. Які математичні компетентності слід формувати в новій українській школі: думка вчителів. - C. 11-16.
- Вагіна Н. С., Коваленко В. М., Онуфрієнко О. Г. Декада фізико-математичних наук у педагогічному університеті як комплексна форма освітньої взаємодії та популяризації математичних знань. - C. 17-22.
- Гаріна С. М., Тверезовська Н. Т. Дослідження зв'язку показників геолокації цільової аудиторії закладів вищої освіти з результатами вступної кампанії. - C. 23-28.
- Дейнека О. М., Касперський А. В., Кучменко О. М. Методичні засади впровадження інтегрованого навчання загальнотехнічних дисциплін у професійно-технічних училищах. - C. 29-34.
- Завражна О. М. Методичні аспекти навчання теми "Узагальнені координати". - C. 35-39.
- Ковальчук М. Б. Моделювання задач математичної фізики в системі комп'ютерної математики Maple. - C. 40-47.
- Колесникова О. А., Мисліцька Н. А., Семенюк Д. С. Використання технології BYOD для формування експериментальних знань та умінь учнів з фізики. - C. 48-53.
- Котубей В. Ф. Структурно-функціональна модель формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах. - C. 54-58.
- Кравчук Г. Т., Шевчук Т. В. Симуляція як інтерактивний метод навчання майбутніх фахівців-економістів. - C. 59-65.
- Кудін А. П., Прошенко А. Ю., Міненко О. М., Коваль Р. М., Кудіна Т. М. Web-орієнтована інформаційна система для організації комунікацій під час змішаного навчання. - C. 66-71.
- Лиман Ф. М., Друшляк М. Г., Лукашова Т. Д. Формування логічної грамотності майбутніх учителів математики як важливої складової їх професійної підготовки. - C. 72-79.
- Литвинова С. Г. Моделі впровадження і оцінювання ефективності системи комп'ютерного моделювання як інноваційної освітньої ік-технології. - C. 80-88.
- Матяш О. І., Тютюнник Д. О. Проблема визначення критеріїв та показників математичних компетентностей набутих учнями у процесі навчання геометрії. - C. 89-93.
- Мельничук Ю. Є. Застосування елементів штучного інтелекту у процесі підготовки фахівців з інформаційних технологій. - C. 94-98.
- Мілюкова І. Р. Застосування математичного пакету MathCAD при розв'язанні задач з фізики. - C. 99-106.
- Мітельман І. М. Навчання розв'язування олімпіадних задач, пов'язаних із цілою частиною дійсного числа, за допомогою властивостей точок розриву кусково-сталих функцій. - C. 107-113.
- Моторіна В. Г., Яловега І. Г. Проблема гуманітаризації математичної освіти. - C. 114-118.
- Опачко М. В. Формування компетентності дидактичного проектування у магістрантів-фізиків. - C. 119-125.
- Погребний В. Д. Зіркові збіжності до збіжності з регулятором. - C. 126-129.
- Пономаренко Н. П. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх молодших спеціалістів із журналістики: аналіз опитувань та анкет. - C. 130-136.
- Проскура С. Л., Литвинова С. Г. Формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів комп'ютерних наук. - C. 137-146.
- Трифонова О. М. Методичні засади реалізації компетентнісного підходу в навчанні фізико-технічних дисциплін майбутніх фахівців комп'ютерних технологій в умовах інформаційного суспільства. - C. 147-153.
- Чкана Я. О., Шишенко І. В. Контроль навчальних досягнень учнів у класах з гуманітарним профілем навчання. - C. 154-159.
- Шамоня В. Г., Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Використання середовища Proteus для візуального моделювання роботи базових елементів інформаційної системи. - C. 160-165.
| 2019 | | № 2 (20)
|
|
|
|