Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2018/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамик М. В., Лещук С. О., Олексюк В. П. Використання хмарних технологій у процесі навчання майбутніх учителів інформатики основам програмування. - C. 7-11.
  4. Алєксєєва Г. М., Бабич П. М. Використання платформи Arduino для професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 12-16.
  5. Алєксєєва А. Н., Антоненко О. В., Жадан К. О., Лифенко М. В. Досвід використання засобів електронного навчання у інклюзивному освітньому ВНЗ. - C. 17-24.
  6. Бабкова О. О. Структурно-функціональна модель професійного розвитку викладачів предметів професійно-теоретичної підготовки у системі післядипломної освіти. - C. 25-30.
  7. Гаріна С. М., Тверезовська Н. Т. Дослідження зв’язку між частотою пошукових запитів цільової аудиторії та кількістю абітурієнтів закладів вищої освіти. - C. 31-36.
  8. Грод І. М., Кравець Н. Я., Шевчик Л. О. Прогнозування зміни чисельності комах-запилювачів в залежності від кількості груп рослин виділеної території. - C. 37-44.
  9. Добровольська А. М. Дослідження професійної мотивації майбутніх провізорів у процесі формування ІТ-компетентності. - C. 45-54.
  10. Игнатенко В. В., Леонов Е. А. Использование математических моделей при подготовке инженера. - C. 55-58.
  11. Карупу О. В., Олешко Т. А., Пахненко В. В. Про викладання лінійної алгебри та аналітичної геометрії англомовним студентам технічних інститутів НАУ. - C. 59-64.
  12. Кисельова О. Б. Активізація колективної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів засобами технології картування мислення. - C. 65-70.
  13. Кобильник Т. П. Кліткові автомати як засіб моделювання складних систем. - C. 71-75.
  14. Колгатіна Л. С. Самостійна робота студентів з курсу "Методика навчання інформатики". - C. 76-80.
  15. Корольський В. В., Шокалюк С. В., Мельниченко Ю. А. Теоретично-методичні засади геометричного моделювання числових рядів. - C. 81-89.
  16. Крамаренко Т. Г., Пилипенко О. С. Проблеми підготовки учителя до впровадження елементів STEM-навчання математики. - C. 90-95.
  17. Литвинова С. Г., Мамута М. С., Рибалко О. О. Моделювання інтерактивних електронних плакатів. - C. 96-100.
  18. Макаренко К. С., Макаренко В. І., Макаренко О. В. Система інтегрованих задач у підготовці майбутніх учителів фізики. - C. 101-105.
  19. Матяш О. І., Підліснича Н. Г. Розвиток прийомів розумової діяльності майбутніх економістів у процесі навчання математики. - C. 106-111.
  20. Минковская А. А. Дигитализация бухгалтерского учета и отчетности, и возможность ее развития в Республике Беларусь. - C. 112-114.
  21. Модло Є. О. Мобільні засоби формування ІКТ-складової компетентності бакалавра електромеханіки в моделюванні технічних об’єктів. - C. 115-120.
  22. Мурашковська В. П., Казнадій С. П. Окремі аспекти формування професійної компетентності майбутніх інженерів-механіків у процесі математичної підготовки у ВНЗ. - C. 121-125.
  23. Муха А. П., Каленик М. В. Формування підприємливості на уроках фізики. - C. 126-131.
  24. Петрук В. А., Дубова Н. Б., Клєопа І. А. Ліквідація академічної різниці з математики у слухачів - іноземців підготовчого відділення. - C. 132-135.
  25. Рашевський М. О. Про викладання комбінаторики у закладах вищої освіти. - C. 136-142.
  26. Сікора О. В., Когут У. П., Вдовичин Т. Я. Аспекти використання ІКТ для автоматизації опрацювання даних статистичного аналізу у підготовці магістрів гуманітарного профілю. - C. 143-148.
  27. Слободяник О. В. Комп’ютерні моделі у дослідницькій діяльності учнів з фізики. - C. 149-153.
  28. Ткачук Г. В., Малежик П. М. До питання визначення критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно-технічних компетентностей майбутніх учителів інформатики у процесі практично-технічної підготовки. - C. 154-160.
  29. Туранов Ю. О., Рак В. І. Використання ресурсів мережі Internet майбутніми вчителями фізичної культури та фахівцями фізичної культури і спорту. - C. 161-165.
  30. Шамоня В. Г., Семеніхіна О. В. Вивчення цифрової логіки у підготовці бакалаврів з комп’ютерних наук: праксеологічний підхід. - C. 166-170.
  31. Шамшина Н. В. Розв’язування завдань комп’ютерного моделювання у табличному процесорі Excel. - C. 171-176.
  32. Шаповалова Н. В., Кучменко С. М. Застосування засобів динамічної геометрії у навчальному процесі закладів вищої освіти. - C. 177-182.
  33. Юрченко А. О. Визначення динаміки розвитку інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх вчителів фізики за показниками технологічного критерію. - C. 183-189.
2018
№ 4 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського