Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2018/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Serdyukova N. The Relationship Between Students' Attainment In General Physics Course And Their Pre-Course Preparation. - C. 8-12.
- Voskoglou Michael Gr. Current Problems And Future Perspectives Of Mathematics Education. - C. 13-19.
- Астаф’єва М. М. Роль задач у формуванні математичної компетентності школярів. - C. 20-25.
- Балабан Я. Р., Іваній В. С., Мороз І. О. Тенденції становлення уявлень про формування фізичної картини світу в учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 26-30.
- Ботузова Ю. В. Динамічні моделі geogebra на уроках математики як основа STEM-підходу. - C. 31-35.
- Володко И. М., Черняева С. В., Эглите И. В. Студенческая международная математическая олимпиада – основанный на компетентности подход к обучению. - C. 36-39.
- Івченко В. В. Про різні типи класифікації наукових навчальних моделей у курсі фізики вищого закладу освіти. - C. 40-45.
- Іванчук М. А. Pозв'язання логічних задач як засіб формування логічної компетентності у студентів вищих медичних навчальних закладів. - C. 46-50.
- Каленик М. В. Реалізація індивідуалізації навчання при вивченні фізики в школі. - C. 51-56.
- Кобильник Т. П. Методичні аспекти навчання теми "Логічне виведення за невірогідних знань". - C. 57-60.
- Ковальчук M. Б. Змістові аспекти алгоритмічного мислення. - C. 61-66.
- Мулеса О. Ю., Гече Ф. Е., Імре Ю. Ю. Методика навчання основам теорії нормалізації реляційної моделі даних в контексті компетентнісного підходу до підготовки фахівців у системі вищої освіти. - C. 67-72.
- Носенко Ю. Г. Адаптивні системи навчання: сутність, характеристика, стан використання у вітчизняних закладах педагогічної освіти. - C. 73-78.
- Повар С. В. Алгоритми циклів створення фізичних теорій як засіб активізації науково-дослідної самостійної роботи студентів. - C. 79-82.
- Салтикова А. І., Завражна О. М., Хурсенко С. М. З досвіду проведення перших занять з фізики для іноземних громадян на підготовчому відділенні ЗВО. - C. 83-88.
- Соловйов А. В. Використання хмарних сервісів google drive та telegram при підготовці майбутніх фахівців засобами наскрізного моделювання. - C. 89-93.
- Хворостіна Ю. В., Підопригора А. В. Розвиток математичних компетентностей при розв’язуванні текстових задач. - C. 94-98.
- Чугунова О. В. Психолого-педагогічні умови розвитку математичних здібностей старшокласників. - C. 99-103.
- Шаров С. В., Філіпов І. К. Автоматизований навчальний комплекс з курсу за вибором студента "Інформаційні системи підприємств". - C. 104-108.
- Шестакова Л. Г., Сурсякова О. В. Интегрированные уроки "Математика и химия" в среднем профессиональном образовании. - C. 109-112.
- Юрченко А. О. Модель формування інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх вчителів фізики засобами електронних інтернет-технологій. - C. 113-117.
| 2018 | | № 3 (17)
|
|
|
|