Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізико-математична освіта : наук. журн..- Суми Fìziko-matematična osvìta- Титул.
- Зміст.
- Балик Н. Р., Шмигер Г. П. Методологія формування цифрових компетентностей у контексті розробки цифрового контенту. - C. 8-12.
- Безуглий Д. С. Інформаційна безпека України: огляд останніх тенденцій. - C. 13-17.
- Беседін Б. Б., Кадубовський О. А. Про алгоритмічний підхід до розв'язання рівнянь та нерівностей (з однією змінною) другого степеня з параметром. - C. 18-22.
- Бондаренко Л. І., Чорнобай К. Г. Білінгвальне навчання фізики при підготовці майбутніх фахівців у закладах вищої освіти. - C. 23-26.
- Бордюг О. В. Методологія побудови інтелектуальних систем штучного інтелекту для професійного навчання. - C. 27-29.
- Галатюк Т. Ю., Галатюк Ю. М. Емпіричні методи наукового пізнання у формуванні методологічної культури учнів при навчанні фізики. - C. 30-34.
- Гулівата І. О. Формування математичної компетентності студентів економічних спеціальностей засобами інформаційних технологій. - C. 35-39.
- Гурняк І. А. Використання Google Forms і Microsoft Forms в процесі навчання. - C. 40-45.
- Дущенко О. С. Огляд історії розвитку Web. - C. 46-50.
- Квітка Т. В. Міждисциплінарна інтеграція при вивченні диференціальних рівнянь здобувачами вищої освіти електричних напрямів підготовки. - C. 51-57.
- Кобильник Т. П., Жидик В. Б. Методичні аспекти навчання дискретних випадкових величин з використанням статистичного середовища R. - C. 58-62.
- Кривцова О. П., Дмитрієнко О. О. Можливості викладання курсу "Статистична обробка даних" з використанням засобів системи Moodle. - C. 63-66.
- Кубанов Р. А. Теоретичний аналіз змісту готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до професійної діяльності. - C. 67-71.
- Лиман Ф. М., Одінцова О. О. Структурні властивості раціональних чисел – важлива складова математичних знань вчителів математики. - C. 72-78.
- Логвіненко В. Г. Використання технології інфографіки для візуалізації навчального контенту. - C. 79-85.
- Лукашова Т. Д., Лукашова М. В., Марченко К. В. Розв'язування алгебраїчних рівнянь в модульних арифметиках. - C. 86-90.
- Миколайко В. В. Навчально-пізнавальна діяльність учнів з фізики як основний засіб реалізації методології продуктивного навчання. - C. 91-96.
- Пудова С. С. Використання мобільного телефону в навчальному процесі. - C. 97-101.
- Пухно С. В. Самостійна науково-дослідна робота студентів закладів вищої освіти як складова процесу формування психологічної культури майбутнього педагога. - C. 102-106.
- Розуменко А. О., Розуменко А. М. Прикладні задачі як засіб розвитку ймовірнісного мислення учнів. - C. 107-111.
- Сергієнко Л. Г. Аналіз та удосконалення дидактичного забезпечення фундаментальної підготовки майбутніх фахівців. - C. 112-116.
- Скороход Г. И. Общенаучные методы решения задач в обучении математике. - C. 117-120.
- Тернов С. О., Квітка Т. В., Копайгора О. К. Методичні та організаційні проблеми викладання комп'ютерних дисциплін у закладах вищої освіти економічного профілю. - C. 121-124.
- Тимейчук А. М. Визначення ефективності підготовки майбутніх магістрів з туризмознавства до проектної професійної діяльності. - C. 125-129.
- Тургунбаев Р. М., Шарипова Л. Д. Об одной занимательной задаче на расстояние между кривыми. - C. 130-135.
- Хворостіна Ю. В., Стеценко К. М. Компетентнісно орієнтовані завдання з теми "Трикутники". - C. 136-140.
- Цапенко М. В., Мороз І. О. Актуальність формування енерогозбережувальної компетентності учнів на уроках фізики. - C. 141-146.
- Чемерис О. А., Прус А. В. Методика розв'язування задач на поверхні другого порядку в курсі аналітичної геометрії. - C. 147-152.
- Швай О. Л. Використання аналогії для формування вмінь переносу знань учнів. - C. 153-156.
- Шукатка О. В. Формування індивідуальних стратегій здоров’язбереження майбутніх бакалаврів природничих спеціальностей в університетах: актуальність дослідження. - C. 157-160.
| 2018 | | № 2 (16)
|
|
|
|