Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Акімова О. В. Педагогічні задачі як засіб формування творчого мислення майбутнього вчителя. - C. 8-12.
  4. Андрієвська В. М., Білоусова Л. І. Концепція BYOD як інструмент реалізації STEAM-освіти. - C. 13-17.
  5. Ачкан В. В. Критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності. - C. 18-22.
  6. Бардус І. О. Ретроспективний аналіз апаратного забезпечення комп’ютерної техніки як засіб фундаменталізації професійної підготовки майбутніх іт-фахівців до продуктивної діяльності. - C. 23-28.
  7. Гляненко К. А. Особливості готовності педагогів до інноваційної діяльності. - C. 29-32.
  8. Карупу О. В., Олешко Т. А., Пахненко В. В. Аналіз практики викладання звичайних диференціальних рівнянь англомовним студентам технічних спеціальностей в Національному авіаційному університеті. - C. 33-36.
  9. Кізім С. С., Куцак Л. В., Люльчак С. Ю. Інформаційно-освітнє середовище як засіб модернізації професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 37-42.
  10. Крива В. І. Удосконалення професійної підготовки студентів шляхом виконання реальних дипломних проектів. - C. 43-47.
  11. Кугай Н. В., Калініченко М. М., Прокопець Т. О. Застосування комп’ютерних математичних засобів для формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики. - C. 48-52.
  12. Малярець Л. М., Лебедєва І. Л. Неперервна математична підготовка економістів: знання, навички, вміння. - C. 53-58.
  13. Мартиненко О. В., Чкана Я. О. Про різні методи знаходження скінченних сум. - C. 59-67.
  14. Наконечна С. М. Дистанційне навчання як засіб формування системи інформатичних компетентностей студентів коледжів. - C. 68-72.
  15. Пономарьова Н. О. Функції вчителя інформатики у професійній орієнтації школярів на ІТ-спеціальності. - C. 73-77.
  16. Райковська Г. О., Соловйов А. В., Мельник О. Л. Парадигма підготовки бакалаврів з механічної інженерії при наскрізному моделюванні у сучасних машинобудівних САПР. - C. 78-81.
  17. Сверчевська І. А. Історико-генетичний підхід у фаховій підготовці майбутніх учителів математики. - C. 82-86.
  18. Семеніхіна О. В., Кудріна О. Ю., Удовиченко О. М., Шамоня В. Г. Професійна готовність використовувати електронні освітні ресурси: аналітичний критерій (на прикладі програмних засобів математичного спрямування). - C. 87-91.
  19. Смолякова І. А., Кізь О. В. Вивчення мотивації успіху та боязні невдач у студентів коледжу. - C. 92-96.
  20. Спичак Т. С. Шляхи формування професійної компетентності під час вивчення вищої математики у курсантів вищих морських навчальних закладів. - C. 97-102.
  21. Титова Н. М., Чумаченко Д. В. Актуальні проблеми науково-предметної підготовки педагогів професійного навчання при вивченні дисципліни "Е-документообіг". - C. 103-107.
  22. Ткаченко Ю. А. Методичні особливості навчання учнів основ нанотехнологій на уроках фізики у 7 класі. - C. 108-112.
  23. Уйсімбаєва Н. В. Методика особистісного самовдосконалення майбутніх учителів. - C. 113-117.
  24. Хміль Н. А. Формування у майбутніх учителів навичок використання хмарного сервісу google календар у професійній діяльності. - C. 118-123.
  25. Шаран О. В., Бец Ю. С. Особливості використання міжпредметних зв’язків у навчанні молодших школярів математики та англійської мови. - C. 124-127.
  26. Швай О. Л. Особливості організації самостійної пізнавальної діяльності студентів при вивченні методології та філософії математики. - C. 128-131.
  27. Ястремська С. О. Організація та здійснення дистанційного навчання студентів магістратури навчально-наукового інституту медсестринства тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. - C. 132-137.
  28. Fatmaryanti S. D., Suparmi A., Sarwanto, Ashadi Interactive Demonstration With Multiple Representation In Learning Of Magnetic Field Concepts. - C. 138-142.
  29. Астаф’єва М. М. Задача мінімізації функціонала в теорії керування. - C. 143-148.
  30. Балабан Я. Р., Мороз І. О. Сутність мобільного навчання в освітньому процесі. - C. 149-155.
  31. Burov О. Monitoring Of Intellect Development Of Math High Schools’ Students. - C. 156-160.
  32. Васько О. О. Когнітивні методи евристичного навчання в методико-математичній підготовці майбутніх вчителів початкових класів: сутність, реалізація. - C. 161-165.
  33. Дубовик В. В. Електронні посібники як засіб навчання лінійної алгебри. - C. 166-169.
  34. Жиленко Т. І., Кудрявцев А. М., Чемич О. М. Інтегроване навчання математичної обробки даних. - C. 170-174.
  35. Іванчук М. А. Формулювання клінічних висновків при вивченні біостатистики у вищих медичних навчальних закладах. - C. 175-179.
  36. Каленик М. В. Повторення раніше вивченого, перевірка й облік знань і умінь учнів з використанням хмарних технологій. - C. 180-185.
  37. Каменева Т. Н. Интенсификация учебного процесса на базе применения электронных технологий. - C. 186-191.
  38. Книш І. В., Кочубей Н. В. Еволюція кібернетики у сучасному науковому дискурсі. - C. 192-198.
  39. Кнігніцька Т. В. "Від практики до теорії" або як зацікавити студентів математикою. - C. 199-204.
  40. Ковтонюк Г. М. Персональний сайт викладача як ефективний засіб організації самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін. - C. 205-208.
  41. Коростиянец Т. П. Формирование приёмов учебно-методической деятельности у будущих учителей математики. - C. 209-214.
  42. Левченко C. В. Використання опорно-логічних схем та конспектів на заняттях. - C. 215-220.
  43. Манейло О. Ю. Особливості укладання сучасних методичних посібників в системі роботи зі студентами. - C. 221-224.
  44. Мєльнікова О. Г. Підсумовуюча формула Ейлера та її застосування. - C. 225-228.
  45. Мисліцька Н. А., Заболотний В. Ф. Використання сервісів інфографіки в процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики. - C. 229-233.
  46. Мулеса О. Ю., Гече Ф. Е., Розлуцька Г. М. Особливості використання додатку PHPMYADMIN в ході вивчення мови запитів SQL. - C. 234-238.
  47. Ненастіна Т. О., Школьнікова Т. В. Моніторинг залишкових шкільних знань студентів. - C. 239-243.
  48. Олексюк В. П. Формування у майбутніх учителів інформатики компетентностей безпечної діяльності у комп’ютерних мережах. - C. 244-249.
  49. Омельяненко В. А., Жолудь А. В. Аналіз особливостей проектного управління інноваційним розвитком освіти в контексті сучасних безпекових викликів. - C. 250-255.
  50. Подліняєва О. О. Медійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді (Digital Storytelling). - C. 256-260.
  51. Постіл С. Д. Проектна педагогічна технологія на основі міждисциплінарного інформаційного моделювання. - C. 261-266.
  52. Постіл С. Д., Шостак Ю. В., Марченко А. О. Технології інтеграції інформаційних ресурсів кафедри. - C. 267-270.
  53. Пушкарьова Т. О., Рибалко О. О. Засоби створення електронних освітніх ресурсів для початкової школи. - C. 271-275.
  54. Салтикова А. І., Хурсенко С. М. Лабораторний практикум як складова методичної системи підготовки з фізики студентів аграрного профілю. - C. 276-280.
  55. Семеног О. М., Семеніхіна О. В. Методичне забезпечення формування мовної культури майбутніх докторів філософії, документознавців, в умовах цифрового суспільства. - C. 281-288.
  56. Скороход Г. I. Пошук методу розв’язання навчальної задачі на базі її типу. - C. 289-292.
  57. Слободяник О. В. Мобільні додатки на уроках фізики. - C. 293-298.
  58. Стома В. М. Комп'ютерна підтримка навчання фізики: ретроспективний аналіз. - C. 299-303.
  59. Тимейчук А. М. Ключові професійні компетентності магістрів з туризмознавства. - C. 304-308.
  60. Харченко В. М. До питання впливу системи задач на процес створення просторового образу в учнів 7-9 класів при вивченні планіметрії. - C. 309-312.
  61. Харченко Ю. В. Особливості викладання курсу біохімії студентам-біологам СумДПУ імені А.С.Макаренка. - C. 313-317.
  62. Шахіна І. Ю., Лазнюк Д. С. Інтенсифікація освітнього процесу з використанням on-line засобів. - C. 318-323.
  63. Жук І. В., Шепенюк І. М., Юзькова В. Д. Готовність педагогів Чернівецької області до PISA-2018 в контексті освітніх реформ. - C. 324-329.
  64. Кравченко Н. В., Алєксєєва А. М., Горбатюк Л. В., Антоненко О. В. Підвищення академічної відкритості закладів вищої освіти засобами Web-технологій. - C. 330-335.
2017
№ 4 (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського