Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2017/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Артемчук О. Р., Мороз М. П. Можливості використання мобільних додатків під час вивчення планіметрії в середній школі. - C. 9-15.
  4. Бабченко Н. В. Аналіз історичного становлення фізики як науки в Польщі. - C. 16-19.
  5. Bazurin V. M. Practical-Oriented Approach In Field Of Physics Of Future Teachers Of Professional Education And Teachers Of Technologies. - C. 20-25.
  6. Бобрицька Г. С. Прикладне застосування теорії графів у різних сферах життя суспільства та окремої особистості. - C. 26-30.
  7. Васильєва Л. В. Методика розв’язання задачі групування багатомірних об’єктів за допомогою кластерного аналізу. - C. 31-34.
  8. Величко В. Є., Федоренко О. Г. Застосування ІКТ у неформальному навчанні майбутніх учителів математики. - C. 35-38.
  9. Заторський Р. А., Дудка О. М., Власій О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у візуалізації вивчення математики. - C. 39-44.
  10. Добровольська А. М. Формування ІТ-компетентності майбутніх фахівців як педагогічна проблема. - C. 45-56.
  11. Задорожня Т. М, Красюк Ю. М. Реалізація міжпредметних зв’язків через систему прикладних задач. - C. 57-61.
  12. Заїка О. В. Різні види геометрії та особливості їх навчання. - C. 62-66.
  13. Ковальчук М. Б. Змістові аспекти курсу вищої математики у вищих технічних навчальних закладах. - C. 67-71.
  14. Корнійчук О. Е. Візуалізація екстремальних значень лінійної форми. - C. 72-77.
  15. Кошук О. Б. Проектування процесу формування професійної компетентності майбутніх інженерів з механізації сільського господарства. - C. 78-82.
  16. Кубанов Р. А. Акмеологічна основа підготовки конкурентоспроможних фахівців економічних спеціальностей. - C. 83-87.
  17. Кубанова Т. В. Профессионально-личностный портрет педагога высшей школы XXI века. - C. 88-92.
  18. Кузьменко А. В. Огляд навчальних програм з інформатики для учнів старших класів загальноосвітнього навчального закладу. - C. 93-99.
  19. Ленчук І. Г., Мосіюк О. О. Особливості створення комп’ютерних 3D моделей для навчального контенту хмарних LMS із стереометрії. - C. 100-104.
  20. Мартинова А. В. Експертна оцінка доцільності використання методики вивчення логарифмічної функції. - C. 105-110.
  21. Москалюк Н. В. Педагогічні умови формування дослідницьких умінь студентів майбутніх учителів у процесі вивчення біологічних дисциплін. - C. 111-115.
  22. Нещерет О. С. Організація індивідуальних освітніх траєкторії навчання в університеті. - C. 116-119.
  23. Повар С. В. Варіантність викладу теми курсу загальної фізики "Постійний струм. Закон Ома". - C. 120-124.
  24. Рашевський М. О. Графові моделі в задачах теорії ймовірностей. - C. 125-129.
  25. Русіна Н. Г. Аналіз навчальних планів підготовки землевпорядників Польщі: порівняльні аспекти. - C. 130-135.
  26. Семеніхіна О. В., Друшляк М. Г. Принцип когнітивної візуалізації і його використання у навчанні математики. - C. 136-140.
  27. Скалозуб В. В., Турінов А. М. Методологічні аспекти опису стану квантових систем. - C. 141-146.
  28. Скуратовський Р. В. Ізопериметрична задача і критерії вписаності і описаності довільного опуклого многокутника в коло. - C. 147-154.
  29. Ткаченко І. А., Краснобокий Ю. М. Інтеграція знань з циклу природничо-наукових дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів фізики (теоретичний аспект). - C. 155-159.
  30. Ткаченко В. М., Черевань Є. О. Професійна компетентність вчителя фізики як особистісний ступінь сформованості його компетенцій. - C. 160-165.
  31. Ткачук Г. В. Формування технічних компетентностей майбутнього учителя інформатики в умовах реалізації міжпредметного підходу. - C. 166-169.
  32. Турінов А. М., Галдіна О. М. Використання комп’ютерного моделювання при розв’язанні квантовомеханічних задач. - C. 170-177.
  33. Черкашин С. В. Формирование ключевых компетенций как одна из основных задач высшего образования Германии на этапе его коренного реформирования. - C. 178-182.
  34. Черняева С. В., Володко И. М. Платформа "MOOC" для активного обучения студентов элементарной математике. - C. 183-187.
  35. Чичкарев Е. А., Сергиенко А. В., Назаренко Н. В. Автоматизация учета результатов научной работы сотрудников ВУЗа на базе системы управления контентом. - C. 188-193.
  36. Шаров С. В., Філіпов І. К. Розробка інформаційної системи з навчально-виробничих практик. - C. 194-198.
  37. Шестакова Л. Г., Горевских А. А. Использование компетентностно-ориентированных заданий в обучении математике. - C. 199-202.
2017
№ 3 (13)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського