Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101404/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми інноваційної економіки та права
: наук. журн..- Харків
Aktual'ni problemy innovatsiynoyi ekonomiky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інноваційні технології інтеграційної та комерційної взаємодії суб'єктів аграрного ринку

  4. Ларіна Т. Ф., Моісєєва Н. І., Азізов О. Регіональні аспекти розвитку агробізнесу в Україні: кластерний аналіз. - C. 5-12.
  5. Danylenko V., Zavgorodnii A. V., Shapovalova I. Strategic landmarks in agribusiness entities’ management. Cross-functional marketing logistics perspective. - C. 12-19.
  6. Тєшева Л. В. Оцінювання ризиків при формуванні портфелю проектів інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств. - C. 19-23.
  7. Кулаковська Т. А. Обґрунтування селективних важелів антициклічного регулювання галузей агропромислового комплексу. - C. 24-30.
  8. Миколенко І. Г. Особливості систематизації умов забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств. - C. 30-35.
  9. Гречанюк Л. М. Обґрунтування сутності, функцій та призначення зернового ф’ючерсу на біржовому ринку сільськогосподарської продукції. - C. 35-39.
  10. Інноваційні напрями менеджменту підприємств

  11. Ткачук Г. О., Іванченкова Л. В., Скляр Л. Б., Лагодієнко Н. В. Проблемні аспекти консолідації обліку та фінансової звітності в управлінні підприємством. - C. 40-49.
  12. Гарафонова О. Особливості здійснення маркетингової діяльності на промислових підприємствах. - C. 50-55.
  13. Турчин Л. Я. Методичний підхід до оцінювання рівня ефективності маркетингової діяльності підприємств. - C. 55-61.
  14. Просяник О. П., Яресько К. В. Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів диджиталізації. - C. 61-67.
  15. Унинець-Ходаківська В. П. Особливості управління інвестиційно-інноваційними проектами. - C. 67-72.
  16. Лепейко Т. І. Значення інтелектуального капіталу у процесі розвитку сучасних підприємств. - C. 73-77.
  17. Данько Ю. В., Ослопова М. В. Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний. - C. 78-82.
  18. Інноваційно-інвестиційні чинники економічного зростання

  19. Благун І. І., Ус М. І. Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти. - C. 83-89.
  20. Ткач В. О., Харенко Д. О., Камушков О. С. Просування гастрономічних дестинацій на прикладі Одеської області. - C. 89-94.
  21. Філіпова Н. В. Джерела фінансового забезпечення сфери охорони здоров’я в Україні. - C. 95-100.
  22. Писаренко В. В. Вектори конкурентного розвитку соціально-економічних систем . - C. 101.
2021
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського