Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101404/2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні проблеми інноваційної економіки та права : наук. журн..- Харків Aktual'ni problemy innovatsiynoyi ekonomiky- Титул.
- Зміст.
Інноваційні технології інтеграційної та комерційної взаємодії суб'єктів аграрного ринку
- Ларіна Т. Ф., Моісєєва Н. І., Азізов О. Регіональні аспекти розвитку агробізнесу в Україні: кластерний аналіз. - C. 5-12.
- Danylenko V., Zavgorodnii A. V., Shapovalova I. Strategic landmarks in agribusiness entities’ management. Cross-functional marketing logistics perspective. - C. 12-19.
- Тєшева Л. В. Оцінювання ризиків при формуванні портфелю проектів інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств. - C. 19-23.
- Кулаковська Т. А. Обґрунтування селективних важелів антициклічного регулювання галузей агропромислового комплексу. - C. 24-30.
- Миколенко І. Г. Особливості систематизації умов забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств. - C. 30-35.
- Гречанюк Л. М. Обґрунтування сутності, функцій та призначення зернового ф’ючерсу на біржовому ринку сільськогосподарської продукції. - C. 35-39.
Інноваційні напрями менеджменту підприємств
- Ткачук Г. О., Іванченкова Л. В., Скляр Л. Б., Лагодієнко Н. В. Проблемні аспекти консолідації обліку та фінансової звітності в управлінні підприємством. - C. 40-49.
- Гарафонова О. Особливості здійснення маркетингової діяльності на промислових підприємствах. - C. 50-55.
- Турчин Л. Я. Методичний підхід до оцінювання рівня ефективності маркетингової діяльності підприємств. - C. 55-61.
- Просяник О. П., Яресько К. В. Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів диджиталізації. - C. 61-67.
- Унинець-Ходаківська В. П. Особливості управління інвестиційно-інноваційними проектами. - C. 67-72.
- Лепейко Т. І. Значення інтелектуального капіталу у процесі розвитку сучасних підприємств. - C. 73-77.
- Данько Ю. В., Ослопова М. В. Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний. - C. 78-82.
Інноваційно-інвестиційні чинники економічного зростання
- Благун І. І., Ус М. І. Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти. - C. 83-89.
- Ткач В. О., Харенко Д. О., Камушков О. С. Просування гастрономічних дестинацій на прикладі Одеської області. - C. 89-94.
- Філіпова Н. В. Джерела фінансового забезпечення сфери охорони здоров’я в Україні. - C. 95-100.
- Писаренко В. В. Вектори конкурентного розвитку соціально-економічних систем . - C. 101.
| 2021 | | № 1
|
|
|
|