Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101404/2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми інноваційної економіки та права
: наук. журн..- Харків
Aktual'ni problemy innovatsiynoyi ekonomiky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Степаненко С. В. Державний борг України та його вплив на основні соціально-економічні показники. - C. 5-10.
  4. Подсоха А. С. Методичні підходи до оцінки використання торгових стратегій на товарному біржовому ринку. - C. 11-16.
  5. Гаврилко І. М. Організаційні засади формування підсистем моніторингу та контролю в системі менеджменту аграрних підприємств. - C. 17-22.
  6. Нагаєва Г. О. Шляхи підвищення ефективності використання оборотних активів у сільському господарстві. - C. 22-27.
  7. Резнік Н. П., Сиза Н. Теоретичні основи формування інтегрованої системи менеджменту на агропромислових підприємствах. - C. 27-33.
  8. Матвєєв П. М. Інвестиційні механізми й інституційні умови розвитку техніко-технологічної складової ресурсного потенціалу аграрних підприємств. - C. 34-39.
  9. Хвостіков А. І. Методичний підхід щодо визначення рівня розвитку міжнародних торговельно-економічних відносин в аграрному секторі. - C. 40-45.
  10. Вітковський Ю. П. Напрями інноваційної та інвестиційної діяльності суб’єктів аграрного бізнесу як основної сфери мобілізації їх економічного потенціалу. - C. 45-51.
  11. Данько Ю. І., Лагодієнко Н. В., Турленко Н. В. Інвестиційниі механізм забезпечення сталого розвитку агарного виробництва. - C. 52-59.
  12. Сеник Ю. І. Методи матеріальної мотивації працівників молокопереробних підприємств. - C. 59-64.
  13. Устік Т. В., Гіржева О. М. Архітектоніка механізму інформаційної підтримки стратегічного управління маркетингом і збутом в аграрному підприємстві. - C. 64-70.
  14. Лепейко Т. І. Використання маркетингових стратегій щодо залучення інвестицій диверсифікаованими підприємствами України. - C. 71-76.
  15. Лагодієнко В. В., Машканцева С. О., Долинстка О. О., Богданов О. О. Розвиток регіональної системи маркетингу у сфері транспортних послуг. - C. 76-80.
  16. Скупський Р. М., Вахович І. В., Молодід О. О., Антропов Ю. В. Теоретичні підходи до вибору індикаторів антикризового потенціалу будівельного підприємства. - C. 81-86.
  17. Лебідь О. В. Роль організаційної культури в реалізації механізму управління стратегічними змінами на підприємстві. - C. 87-91.
  18. Байрачна О. К. Інструментарій функціональної підготовки управлінського персоналу в менеджменті організації. - C. 92-97.
2020
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського