Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101267/2020/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Організаційна психологія. Економічна психологія
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондарчук О., Пустовалов І. Психологічні особливості орієнтації учнів підліткового віку на лідерство залежно від типу закладу загальної середньої освіти. - C. 7-17.
  4. Брюховецька О. Комунікативна толерантність як складова лідерських якостей керівників освітніх організацій. - C. 18-27.
  5. Горишня К. Дослідження досвіду соціально-психологічної реадаптації українських ветеранів: повернення до мирної професії. - C. 28-38.
  6. Довгань Н. Методи і організація емпіричного дослідження соціокультурної взаємодії поколінь. - C. 39-49.
  7. Карамушка Л., Креденцер О., Паршак О. Основні тенденції розвитку психології грошей у зарубіжній та вітчизняній психології. - C. 49-59.
  8. Клименко Н. Комплекс методик для дослідження особистісно-професійних стилів поведінки як чинника ставлення жінок до грошей. - C. 60-73.
  9. Клочко А. Типи менеджерів освітніх організацій за їхнім ставленням до змін: зв'язок із характеристиками організації. - C. 73-81.
  10. Паршак О. Тренінгова програма "Психологія ставлення до грошей персоналу комерційних організацій". - C. 82-96.
  11. Савченко О., Хтей С. Методика діагностики аспектів споживацької поведінки студентів. - C. 96-109.
  12. Снігур Ю. Зв'язок активності та оптимізму керівників закладів середньої освіти з копінг-стратегіями. - C. 110-117.
  13. Чаусова Т. Внутрішня свобода як ціннісна основа розвитку здатності до лідерства майбутніх психологів. - C. 118-127.
2020
№ 4 (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського