Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262:Екон.н./2021/7(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки Internauka. Èkonomičeskie nauki- Титул.
- Зміст.
Економіка
- Винник Р. Ю. Державне регулювання інклюзивної економіки в Україні. - C. 9-15.
- Гарькава В. Ф., Кліщевська А. Ю. Концептуальні підходи до управління економічною безпекою на регіональному рівні. - C. 16-23.
- Гоблик В. В., Реслер М. В., Дем’ян Я. Ю. Інвестиційна привабливість особистих селянських господарств у прикордонному регіоні. - C. 24-30.
- Єфімцева Л. О. Машино-технологічні станції із врахуванням історичного досвіду як один із напрямів розвитку ринку агротехнологічних робіт та послуг. - C. 31-39.
- Никоненко А. В., Капінус Л. В. Світова практика використання електронних систем для організації тендерів. - C. 40-45.
- Скриньковський Р. М., Хмиз М. В., Тиркало Ю. Є., Кайдрович Х. І., Гарасим Л. С. Інноваційні технології в управлінні бізнес-процесами підприємств сфери готельно-ресторанних та туристичних послуг. - C. 46-55.
- Смаглюк А. А., Покотило Т. В. Демократія, економічна складність і соціально-економічний розвиток: проблеми взаємозв’язку та шляхи їх підвищення в Україні. - C. 56-62.
Маркетинг
- Fayvishenko D., Melnichenko O. Corporate style with media design tools. - C. 63-67.
- Значек Р. Р., Мунтян І. В., Князєва О. В. Удосконалення комунікаційної політики ФОП Кульчицький К.В. (Кав’ярня № 1). - C. 68-74.
- Лозовська Г. М., Значек Р. Р. Digital-маркетинг: сучасні тенденції розвитку і особливості застосування його інструментів. - C. 75-81.
- Страшинська Л. В., Никоненко А. В. Маркетингова діяльність державного замовника при організації тендеру. - C. 82-86.
| 2021 | | № 7(1) (51)
|
|
|
|