Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262:Екон.н./2019/10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Міжнародний науковий журнал "Інтернаука"
: наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки
Internauka. Èkonomičeskie nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Економіка та управління підприємствами

  4. Zerkal A. Customer service culture formation as the basis of commercial awareness of enterprise's employee. - C. 9-12.
  5. Власенко Т. А. Методичне забезпечення вибору інструментів подолання опору персоналу змінам на підприємстві. - C. 13-19.
  6. Григоревська О. О. Кореляційний аналіз виробничих витрат промислових підприємств. - C. 20-25.
  7. Комчатних О. В. Компонентне оцінювання інноваційного потенціалу транспортно-логістичного підприємства. - C. 26-30.
  8. Корінько М. Д. Контрольно-аналітична система в управлінні діяльністю суб’єкта господарювання. - C. 31-40.
  9. Пилипенко Н. М., Прядка С. І. Конкурентоспроможність як чинник економічно-безпечного розвитку сільськогосподарського підприємства. - C. 41-46.
  10. Пріб К. А. Подолання наслідків впливу криз у діяльності сільськогосподарських підприємств. - C. 47-52.
  11. Економіка сталого розвитку та природокористування

  12. Данькевич С. М. Інвентаризація лісових земель як інструмент фінансово-економічного механізму збалансованого землекористування. - C. 53-59.
  13. Маркетинг

  14. Дергоусова А. О., Романович Є. В. Формування стратегії комунікації для закладу вищої освіти. - C. 60-66.
  15. Зоріна О. І., Попов В. В., Морозов О. М. Маркетингові дослідження ринку снекової продукції. - C. 67-72.
  16. Облік і оподаткування

  17. Краєвський В. М., Костенко О. М., Головій І. С., Стригуненко Г. І. Концепції аналізу і синтезу: сучасні суспільні запити й наукові та прикладні спроможності. - C. 73-79.
  18. Краєвський В. М., Костенко О. М., Пужайло О. І., Вислоух К. Д. Аналіз і синтез як види діяльності: методологія конструкції та праксеологія призначення. - C. 80-86.
  19. Світова економіка та міжнародні відносини

  20. Копич Р. І. Вплив фіскальної політики Німеччини на економічне зростання країн Центральної та Східної Європи. - C. 87-94.
  21. Литвинов А. І., Потишняк О. М. Агрологістика як фактор конкурентоспроможності в системі міжнародних економічних відносин. - C. 95-99.
  22. Савчук Н. В., Чівіленко Л. А. Цифрова трансформація фінансового бізнесу. - C. 100-106.
  23. Фінанси, банківська справа та страхування

  24. Чмерук Г. Г. Світовий досвід трансформації фінансових відносин суб'єктів господарювання в умовах цифрової економіки. - C. 107-115.
  25. Інше

  26. Павліш Л. О., Павлюк М. В. Теруарні вина в Україні. - C. 116-122.
2019
№ 10 (30)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського