Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2021/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Український педагогічний журнал
: наук. журн..- Київ
Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal

  1. Титул, зміст.
  2. Кремень В., Гриневич Л., Луговий В., Таланова Ж. Формування цифрової компетентності у школі: кадрові виклики і відповіді для України. - C. 6-28.
  3. Світові тенденції та вітчизняні перспективи в освіті

  4. Ляшенко О., Топузов О. Науковий супровід модернізації змісту базової середньої освіти: проблеми і виклики. - C. 29-36.
  5. Захарчук Н. Інституційні ініціативи та практики підвищення успішності студентів: із досвіду західних університетів. - C. 37-47.
  6. Perevozniuk V. Methods of formation of English teachers’ self-educational competence in great britain. - C. 48-53.
  7. Сейко Н., Єршов М.-О. Зарубіжний досвід розвитку ІТ-освіти. - C. 54-64.
  8. Шпарик О. Концептуальні засади цифрової трансформації освіти: європейський та американський дискурс. - C. 65-76.
  9. Максименко О. Децентралізація в освіті європейських країн: досвід Норвегії. - C. 77-87.
  10. Могильна Ю. Європейський досвід професійної орієнтації учнівської молоді. - C. 88-95.
  11. Актуальні теорії - ефективна практика

  12. Жук Ю., Гривко А., Ващенко Л. Дослідження особистісного ставлення вчителів до поточного та підсумкового оцінювання як умови вибору стратегій контрольно-оцінювальної діяльності. - C. 96-105.
  13. Пометун О. Активне навчання учнів історії та громадянської освіти у контексті запровадження державного стандарту базової середньої освіти. - C. 106-115.
  14. Редько В. Концептуальні засади визначення цілей, змісту і структури модельних навчальних програм з іноземних мов для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти. - C. 116-125.
  15. Мозговий В. Теорія надлишкових знань: факти "за" і "проти". - C. 126-133.
  16. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи

  17. Засєкіна Т., Тишковець М. Від "стандарту змісту" до "стандарту результатів" – концептуальні засади реформування загальної середньої освіти. - C. 134-141.
  18. Трубачева С., Мушка О. Традиції та інновації у проєктуванні освітнього середовища сучасної гімназії. - C. 142-148.
  19. Історико-педагогічні рефлексії

  20. Дічек Н. Політика Міністерства освіти і науки України у шкільній галузі (2007-2010 рр.): здобутки і проблеми. - C. 149-164.
  21. Методика, досвід, результати

  22. Васюк О., Голєва М. Формування проєктної компетентності майбутніх менеджерів за допомогою інтерактивних форм та методів навчання. - C. 165-170.
  23. Корицька Г., Богдзієвич С. Можливості інтеграції елементів медіадидактики у шкільну мовно-літературну освіту. - C. 171-179.
  24. Альбоща А., Наливайко О. Підвищення ефективності процесу виховання дітей молодшого шкільного віку засобами казок на основі реальних життєвих ситуацій. - C. 180-188.
  25. Ліпчевська І. Упровадження компетентнісного підходу до вивчення української мови у 1–4 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин. - C. 189-197.
  26. Купрієвич В., Паздрій В., Антонюк Л. Особливості організації та форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 198-205.
  27. Нестеренко Л. Активне слухання як спосіб підвищення ефективності комунікації у процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням у ЗВО. - C. 206-213.
  28. Сізова К., Сошенко С. Інтегровані уроки української мови та літератури на матеріалі твору Марії Матіос "Солодка Даруся". - C. 214-221.
  29. Гавриш Н. Особливості організації освітньо-виховного процессу в групах раннього віку закладів дошкільної освіти різних типів. - C. 222-231.
  30. Юношева Т. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі формування медіаграмотності. - C. 232-239.
2021
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського