Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2021/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Український педагогічний журнал : наук. журн..- Київ Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal- Титул, зміст.
- Кремень В., Гриневич Л., Луговий В., Таланова Ж. Формування цифрової компетентності у школі: кадрові виклики і відповіді для України. - C. 6-28.
Світові тенденції та вітчизняні перспективи в освіті
- Ляшенко О., Топузов О. Науковий супровід модернізації змісту базової середньої освіти: проблеми і виклики. - C. 29-36.
- Захарчук Н. Інституційні ініціативи та практики підвищення успішності студентів: із досвіду західних університетів. - C. 37-47.
- Perevozniuk V. Methods of formation of English teachers’ self-educational competence in great britain. - C. 48-53.
- Сейко Н., Єршов М.-О. Зарубіжний досвід розвитку ІТ-освіти. - C. 54-64.
- Шпарик О. Концептуальні засади цифрової трансформації освіти: європейський та американський дискурс. - C. 65-76.
- Максименко О. Децентралізація в освіті європейських країн: досвід Норвегії. - C. 77-87.
- Могильна Ю. Європейський досвід професійної орієнтації учнівської молоді. - C. 88-95.
Актуальні теорії - ефективна практика
- Жук Ю., Гривко А., Ващенко Л. Дослідження особистісного ставлення вчителів до поточного та підсумкового оцінювання як умови вибору стратегій контрольно-оцінювальної діяльності. - C. 96-105.
- Пометун О. Активне навчання учнів історії та громадянської освіти у контексті запровадження державного стандарту базової середньої освіти. - C. 106-115.
- Редько В. Концептуальні засади визначення цілей, змісту і структури модельних навчальних програм з іноземних мов для 5–9 класів закладів загальної середньої освіти. - C. 116-125.
- Мозговий В. Теорія надлишкових знань: факти "за" і "проти". - C. 126-133.
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
- Засєкіна Т., Тишковець М. Від "стандарту змісту" до "стандарту результатів" – концептуальні засади реформування загальної середньої освіти. - C. 134-141.
- Трубачева С., Мушка О. Традиції та інновації у проєктуванні освітнього середовища сучасної гімназії. - C. 142-148.
Історико-педагогічні рефлексії
- Дічек Н. Політика Міністерства освіти і науки України у шкільній галузі (2007-2010 рр.): здобутки і проблеми. - C. 149-164.
Методика, досвід, результати
- Васюк О., Голєва М. Формування проєктної компетентності майбутніх менеджерів за допомогою інтерактивних форм та методів навчання. - C. 165-170.
- Корицька Г., Богдзієвич С. Можливості інтеграції елементів медіадидактики у шкільну мовно-літературну освіту. - C. 171-179.
- Альбоща А., Наливайко О. Підвищення ефективності процесу виховання дітей молодшого шкільного віку засобами казок на основі реальних життєвих ситуацій. - C. 180-188.
- Ліпчевська І. Упровадження компетентнісного підходу до вивчення української мови у 1–4 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин. - C. 189-197.
- Купрієвич В., Паздрій В., Антонюк Л. Особливості організації та форми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 198-205.
- Нестеренко Л. Активне слухання як спосіб підвищення ефективності комунікації у процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням у ЗВО. - C. 206-213.
- Сізова К., Сошенко С. Інтегровані уроки української мови та літератури на матеріалі твору Марії Матіос "Солодка Даруся". - C. 214-221.
- Гавриш Н. Особливості організації освітньо-виховного процессу в групах раннього віку закладів дошкільної освіти різних типів. - C. 222-231.
- Юношева Т. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі формування медіаграмотності. - C. 232-239.
| 2021 | | № 4
|
|
|
|