Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2020/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Український педагогічний журнал : наук. журн..- Київ Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal- Титул, зміст.
- Dichek N. Nation-building public policy and general secondary education: ukrainian experience. - C. 5-16.
- Кравченко С. Забезпечення якості освіти в сша та в україні: тенденції розвитку. - C. 17-24.
- Шпарик О. Covid-19 і шкільна освіта: досвід учителів Китаю. - C. 25-33.
- Заячук Ю. Інтернаціоналізація як складова діяльності університету та її роль у сучасній динаміці вищої освіти. - C. 34-44.
- Калініна Г., Малюга М. Сінглтони як новий тренд ХХІ століття. - C. 45-60.
- Засєкіна Т. Інтегративний підхід у шкільній природничій освіті. - C. 61-68.
- Гавриш Н., Васильєва С., Рагозіна В. Стан розвитку дітей у групах раннього віку в закладах дошкільної освіти: результати констатувального експерименту. - C. 69-82.
- Павлик О., Білоконна Н., Лисевич О. Професійна підготовка фахівця початкової освіти у нових реаліях. - C. 83-91.
- Чорноус В. Теоретичні засади розвитку професійно-творчої активності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 92-99.
- Nazarenko Т. Forming geographical competence of students in conditions of distance teaching. - C. 100-108.
- Редько В. Дидактична сутність освітнього іншомовного комунікативного середовища як засобу компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти. - C. 109-117.
- Онопрієнко О. Технологія вхідного діагностування навчення учнів початкової школи. - C. 118-128.
- Пасічник О., Пасічник О. Чинники визначення змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти України. - C. 129-140.
- Nadtoka V., Chasnikova О. Formation of economic competence among lyceum students : manual on economics, financial literacy and fundamentals of entrepreneurship under the programme "lyceum student in the world of economics, finance and entrepreneurship". - C. 141-149.
- Лисенко Г. Педагогіка вищої школи в системі професійної підготовки магістрів технічного профілю. - C. 150-160.
- Halaievska L. Increasing the effectiveness of lyceum students’ spoken communication. - C. 161-168.
- Головченко Н. Зміст, проблеми та перспективи вивчення теорії літератури в системі міжпредметних зв’язків в 11-му класі ліцею. - C. 169-179.
- Жидкова Н. Критичне мислення у розвитку творчості учнів на уроках суспільствознавчих предметів. - C. 180-191.
- Покрова С. Підготовка вчителів у системі післядипломної освіти до формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. - C. 192-198.
- Самойленко О. Технологія впровадження конструктивної моделі підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. - C. 199-206.
- Bohdanets-Biloskalenko N., Havrylenko Т. The relevance of y.f. chepiha’s ideas within the context of the new ukrainian primary school (to the 145th anniversary of the pedagogue). - C. 207-214.
- Лісковець С., Гуда О., Тимощук В. Історія математики в контексті вивчення математичних дисциплін у закладах вищої освіти. - C. 215-223.
| 2020 | | № 4
|
|
|
|