Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2020/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Український педагогічний журнал
: наук. журн..- Київ
Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal

  1. Титул, зміст.
  2. Dichek N. Nation-building public policy and general secondary education: ukrainian experience. - C. 5-16.
  3. Кравченко С. Забезпечення якості освіти в сша та в україні: тенденції розвитку. - C. 17-24.
  4. Шпарик О. Covid-19 і шкільна освіта: досвід учителів Китаю. - C. 25-33.
  5. Заячук Ю. Інтернаціоналізація як складова діяльності університету та її роль у сучасній динаміці вищої освіти. - C. 34-44.
  6. Калініна Г., Малюга М. Сінглтони як новий тренд ХХІ століття. - C. 45-60.
  7. Засєкіна Т. Інтегративний підхід у шкільній природничій освіті. - C. 61-68.
  8. Гавриш Н., Васильєва С., Рагозіна В. Стан розвитку дітей у групах раннього віку в закладах дошкільної освіти: результати констатувального експерименту. - C. 69-82.
  9. Павлик О., Білоконна Н., Лисевич О. Професійна підготовка фахівця початкової освіти у нових реаліях. - C. 83-91.
  10. Чорноус В. Теоретичні засади розвитку професійно-творчої активності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 92-99.
  11. Nazarenko Т. Forming geographical competence of students in conditions of distance teaching. - C. 100-108.
  12. Редько В. Дидактична сутність освітнього іншомовного комунікативного середовища як засобу компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти. - C. 109-117.
  13. Онопрієнко О. Технологія вхідного діагностування навчення учнів початкової школи. - C. 118-128.
  14. Пасічник О., Пасічник О. Чинники визначення змісту навчання іноземних мов у закладах загальної середньої освіти України. - C. 129-140.
  15. Nadtoka V., Chasnikova О. Formation of economic competence among lyceum students : manual on economics, financial literacy and fundamentals of entrepreneurship under the programme "lyceum student in the world of economics, finance and entrepreneurship". - C. 141-149.
  16. Лисенко Г. Педагогіка вищої школи в системі професійної підготовки магістрів технічного профілю. - C. 150-160.
  17. Halaievska L. Increasing the effectiveness of lyceum students’ spoken communication. - C. 161-168.
  18. Головченко Н. Зміст, проблеми та перспективи вивчення теорії літератури в системі міжпредметних зв’язків в 11-му класі ліцею. - C. 169-179.
  19. Жидкова Н. Критичне мислення у розвитку творчості учнів на уроках суспільствознавчих предметів. - C. 180-191.
  20. Покрова С. Підготовка вчителів у системі післядипломної освіти до формувального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. - C. 192-198.
  21. Самойленко О. Технологія впровадження конструктивної моделі підготовки бакалаврів з кібербезпеки в умовах освітньо-цифрового середовища. - C. 199-206.
  22. Bohdanets-Biloskalenko N., Havrylenko Т. The relevance of y.f. chepiha’s ideas within the context of the new ukrainian primary school (to the 145th anniversary of the pedagogue). - C. 207-214.
  23. Лісковець С., Гуда О., Тимощук В. Історія математики в контексті вивчення математичних дисциплін у закладах вищої освіти. - C. 215-223.
2020
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського