Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2017/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Український педагогічний журнал
: наук. журн..- Київ
Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Глушко О. З. Європейський вектор освітніх реформ в Україні. - C. 5-11.
  4. Клонцак О. І. Організація академічно-громадського навчання у сучасній системі університетської освіти США. - C. 12-17.
  5. Мезенцева О. І. Міжнародні чинники розвитку загальної середньої освіти в Україні. - C. 18-26.
  6. Оніщук І. І. Формування навичок іншомовного спілкування на основі сучасних підходів до іншомовної освіти у вищих навчальних закладах України. - C. 27-33.
  7. Топузов О. М., Калініна Л. М. Організаційні механізми управління закладами освіти: методології та теоретичні засади. - C. 34-44.
  8. Смагін І. І. Еволюція методичних підходів до роботи з хронологією в процесі навчання історії. - C. 45-51.
  9. Гораш К. В. Комплексний підхід до прогнозування розвитку повної загальної середньої освіти. - C. 52-59.
  10. Малієнко Ю. Б. Теорія і практика компетентнісного навчання всесвітної історії у 7 класі. - C. 60-66.
  11. Кришмарел В. Ю. Релігійна культура як складник історії України: основні поняття. - C. 67-75.
  12. Кушнір Ю. В., Більо Т. О. Теоретичні основи психоаналітичної педагогіки в умовах сучасного виховання. - C. 76-80.
  13. Ситар І. В. Розвиток наукового управління ЗНЗ та його структурні методологічні складники. - C. 81-87.
  14. Удовиченко І. В. Особливості формування базових і предметних компетентностей учнів старших класів загальноосвітньої школи у процесі навчання географії. - C. 88-96.
  15. Надтока О. Ф. Методичне значення географічної карти. - C. 97-102.
  16. Шуневич О. М. Шляхи формування медіаграмотності в процесі навчання учнів української мови. - C. 103-110.
  17. Сіліванова І. М. Законодавча підтримка академічної мобільності студентів в Україні. - C. 111-118.
  18. Ільчук І. Ю. Розвиток умінь критичного мислення учнів 7–9-х класів на уроках англійської мови. - C. 119-127.
  19. Пузіков Д. О. Теоретична модель прогнозування розвитку загальної середньої освіти. - C. 128-137.
  20. Смагіна Т. М. Діалогова платформа як засіб реалізації компетентнісного уроку. - C. 138-144.
  21. Завидівська Н. Н., Завидівська О. І. Сучасні тенденції у теорії та методиці формування культури здоров’я майбутніх менеджерів з управління персоналом. - C. 145-151.
  22. Шевчук Л. М. Специфіка роботи з текстовою інформацією у контексті розвитку управлінсько-лідерських здібностей молодших школярів. - C. 152-158.
  23. Ковальчук Т. І. Квест-екскурсія як форма активного пізнання світу учнями і студентами. - C. 159-161.
2017
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського