Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2017/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Український педагогічний журнал
: наук. журн..- Київ
Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Стрече Д. І. Interactive teaching and learning methods in English language. - C. 5-7.
  4. Janitska-Panek T. Selected international definitions about young students’ leisure time – a theoretical background and practical in Poland. - C. 8-15.
  5. Шпарик О. М. Концептуальні підходи американських вчених до проблеми диференціації навчання та її забезпечення. - C. 16-25.
  6. Топузов М. О. Проектування інформаційно-освітнього середовища навчальних закладів у сучасному суспільстві. - C. 26-36.
  7. Дубровіна І. В. Самообразовательная деятельность учителей музыки как условие реализации творчества. - C. 37-41.
  8. Арест М. Я., Кіщук Н. В. Математична основа технологічної реалізації концепції Л. Виготського. - C. 42-50.
  9. Петрова С. М. Осмислення феномену особистості у філософсько-педагогічному дискурсі: огляд основних підходів. - C. 51-58.
  10. Назаренко Т. Г. Формування в учнів екологічної компетентності на уроках географії. - C. 59-65.
  11. Гривко А. В. Визначення мотиваційно-цільових установок учнів у процесі формування в них комунікативної компетентності під час навчання української мови. - C. 66-76.
  12. Грудинін Б. О. Мотиваційна спрямованість учнів на навчально-дослідницьку діяльність (статистичні дані). - C. 77-89.
  13. Пушкарьова Т. О. Передумови організації педагогічного проектування інноваційного розвитку шкільної освіти. - C. 90-97.
  14. Бондаренко Н. В., Косянчук С. В. Удосконалення експертизи шкільних підручників. - C. 98-103.
  15. Шкатула О. П. Проблеми використання навчальних ресурсів курсантами Внз при вивченні суспільствознавчих дисциплін. - C. 104-109.
  16. Гупан Н. М. Історія педагогіки: питання кризи і розвитку. - C. 110-115.
  17. Стучинська Н. В., Колпакова С. В. Становлення та розвиток курсу фізики у медичних університетах Ураїни. - C. 116-122.
  18. Буцька Л. М. Новій українській школі – новітній підручник із правознавства (рецензія на рукопис підручникаТ. О. Ремех, О. І. Пометун "Основи правознавства", 9 класдля загальноосвітніх навчальних закладів,поданого на конкурс підручників для 9 класу). - C. 123-125.
  19. Грона Н. В. Підручник, що відповідає на виклики часу (рецензія на підручник авторів В. І. Новосьолової та Н. В. Бондаренко"Українська мова", 8 клас для загальноосвітніх навчальних закладів). - C. 126-131.
2017
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського