Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2016/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Український педагогічний журнал : наук. журн..- Київ Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal- Титул, зміст.
- Вітальне слово В. Г. Кременя. - C. 5.
- Вступне слово головного редактора. - C. 6.
- Дічек Н. П. Джерело освітньої думки: до 90-річчя Інституту педагогіки НАПН України (ретроспективний нарис). - C. 7-30.
- Ільченко В. Р., Гуз К. Ж. Тільки освічені вільні. - C. 31-38.
- Жабєєв Г. В., Жабєєв П. В. Цілеспрямоване формування особистісного інтелекту учня в середовищі класно-урочної системи: українська версія. - C. 39-52.
- Талалай Ю. О. System of pedagogical education in EU members countries: common and different features. - C. 53-58.
- Куліненко Л. Б. Компетентнісний підхід до планування результатів навчання і синергізм навчальних впливів. - C. 59-65.
- Кришмарел В. Ю. Релігієзнавча компетентність у загальноосвітніх навчальних закладах: актуальність, генетика, складники. - C. 66-73.
- Рудишин С. Д., Коренева І. М., Самілик В. І. Екологічна компетентність як загальна компетентність вчителів природничих дисциплін. - C. 74-83.
- Надтока В. О. Деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання географії України в основній школі. - C. 84-92.
- Козленко А. Г. Результати вимірювання базового вміння учнів працювати з моделями різних типів у процесі навчання біології. - C. 93-104.
- Мачача Т. С. Теоретико-методолочні засади проектування змісту технологічної освіти учнів середньої загальноосвітньої школи. - C. 105-114.
- Василюк О. С. Методичні аспекти проведення бінарних уроків із Української літератури та історії України (на прикладі вивчення учнями 9 класів творчості Т. Г. Шевченка). - C. 115-120.
- Гупан Н. М., Пометун О. І. Проблеми конструювання змісту шкільної навчальної програми з історії України для 8-го класу. - C. 121-131.
- Величко Л. П., Демиденко Н. В., Козленко О. Г., Малієнко Ю. Б., Мельник Ю. С., Надтока О. Ф. Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів. - C. 132-134.
- Плав’юк T. B. Підручник "Фізика-7" як засіб формування предметної компетентності учнів. - C. 135-138.
- Колесник В. О. Рецензія на підручник "Географія. Україна у світі: природа, населення": підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (Автори: О. М. Топузов, О. Ф. Надтока, Л. А. Покась). - C. 139-140.
- Синхроністична таблиця (початок). - C. 141-147.
| 2016 | | № 3
|
|
|
|