Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101259/2016/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Український педагогічний журнал
: наук. журн..- Київ
Ukraïnsʹkij pedagogìčnij žurnal

  1. Титул, зміст.
  2. Вітальне слово В. Г. Кременя. - C. 5.
  3. Вступне слово головного редактора. - C. 6.
  4. Дічек Н. П. Джерело освітньої думки: до 90-річчя Інституту педагогіки НАПН України (ретроспективний нарис). - C. 7-30.
  5. Ільченко В. Р., Гуз К. Ж. Тільки освічені вільні. - C. 31-38.
  6. Жабєєв Г. В., Жабєєв П. В. Цілеспрямоване формування особистісного інтелекту учня в середовищі класно-урочної системи: українська версія. - C. 39-52.
  7. Талалай Ю. О. System of pedagogical education in EU members countries: common and different features. - C. 53-58.
  8. Куліненко Л. Б. Компетентнісний підхід до планування результатів навчання і синергізм навчальних впливів. - C. 59-65.
  9. Кришмарел В. Ю. Релігієзнавча компетентність у загальноосвітніх навчальних закладах: актуальність, генетика, складники. - C. 66-73.
  10. Рудишин С. Д., Коренева І. М., Самілик В. І. Екологічна компетентність як загальна компетентність вчителів природничих дисциплін. - C. 74-83.
  11. Надтока В. О. Деякі аспекти реалізації компетентнісного підходу в процесі навчання географії України в основній школі. - C. 84-92.
  12. Козленко А. Г. Результати вимірювання базового вміння учнів працювати з моделями різних типів у процесі навчання біології. - C. 93-104.
  13. Мачача Т. С. Теоретико-методолочні засади проектування змісту технологічної освіти учнів середньої загальноосвітньої школи. - C. 105-114.
  14. Василюк О. С. Методичні аспекти проведення бінарних уроків із Української літератури та історії України (на прикладі вивчення учнями 9 класів творчості Т. Г. Шевченка). - C. 115-120.
  15. Гупан Н. М., Пометун О. І. Проблеми конструювання змісту шкільної навчальної програми з історії України для 8-го класу. - C. 121-131.
  16. Величко Л. П., Демиденко Н. В., Козленко О. Г., Малієнко Ю. Б., Мельник Ю. С., Надтока О. Ф. Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів. - C. 132-134.
  17. Плав’юк T. B. Підручник "Фізика-7" як засіб формування предметної компетентності учнів. - C. 135-138.
  18. Колесник В. О. Рецензія на підручник "Географія. Україна у світі: природа, населення": підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів (Автори: О. М. Топузов, О. Ф. Надтока, Л. А. Покась). - C. 139-140.
  19. Синхроністична таблиця (початок). - C. 141-147.
2016
№ 3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського