Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101189/2018/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітній простір України
: наук. журн..- Івано-Франківськ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горохівська Т. Розвиток професійно-педагогічної компетентності викладачів вищої школи у контексті досвіду США. - C. 7-12.
  4. Комінарець Т. Актуальність компетентнісного підходу в сучасному освітньому процесі у руслі педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 13-21.
  5. Мартиненко С. Педагогічне моделювання освітнього середовища університету в умовах євроінтеграції. - C. 22-30.
  6. Марусинець М. Освіта Австрії: історичні акценти розвитку. - C. 30-38.
  7. Мельниченко Л. Процес формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи у педагогічній теорії та практиці. - C. 38-44.
  8. Mova L. The dev elopment of musical forms in choreographic art in the second half of the XXth century. - C. 45-51.
  9. Ткаченко Л. Українська академічна риторична школа. - C. 51-57.
  10. Варава І. Педагогічне моделювання готовності майбутніх техніків-програмістів до фахового самоудосконалення. - C. 58-64.
  11. Варениченко А. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до впровадження тренінгових технологій в Новій українській школі. - C. 64-69.
  12. Волинець К. Підготовка магістрів до управління інноваційною діяльністю закладу дошкільної освіти. - C. 69-76.
  13. Лазарович Н. Підготовка майбутніх педагогів до формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 76-81.
  14. Марусинець М. Формування інтегральної психолого-педагогічної компетентності викладача закладу вищої освіти. - C. 81-88.
  15. Кузенко О. Формування фахової компетентності майбутніх учителів-логопедів в процесі професійної підготовки. - C. 88-96.
  16. Ненько Ю. Професійний саморозвиток педагога: світові тенденції. - C. 96-101.
  17. Плахотнік О., Плахотнік О. Професійно-особистісний імідж сучасного викладача вищої школи. - C. 102-108.
  18. Потапкіна Л. Готовність фахівців готельно-ресторанної справи до інноваційної професійної діяльності : рівнева характеристика. - C. 108-114.
  19. Себало Л. Використання STEM-технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи. - C. 114-120.
  20. Синишина В. Місце інноваційних освітніх технологій на практичних заняттях студентів психологів. - C. 121-126.
  21. Танько Т. Теоретичні аспекти формування професійно-значущих якостей особистості вчителя, вихователя закладу дошкільної освіти. - C. 126-134.
  22. Бей І. Паритетний діалог як чинник суб'єкт-суб'єктної взаємодії в процесі спілкування викладача і студента факультету іноземних мов. - C. 135-141.
  23. Гаращенко Л. Удосконалення фахової підготовки майбутніх вихователів до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності в закладах дошкільної освіти. - C. 141-146.
  24. Гомонюк О. Формування ключових компетентностей майбутніх фахівців соціономічних професій у закладах вищої освіти. - C. 146-154.
  25. Звєрєва Н. Сучасні підходи до формування комунікативної культури викладача. - C. 155-159.
  26. Матішак М. Культура демократії у змісті професійної педагогічної підготовки майбутніх магістрів. - C. 160-166.
  27. Тарарак Н. Формування у дітей старшого дошкільного віку художньо-естетичних смаків засобами музичного мистецтва. - C. 166-172.
  28. Шуп'яна М. Конституційно-правовий захист дітей із внутрішньо переміщених сімей у руслі сучасного законодавства. - C. 172-177.
  29. Кіщенко Н., Цимбал Ю. Англійський педагогічний дискурс : класифікація методичних термінів. - C. 178-183.
  30. Лисенко Н. Напрями проекції принципу наступності в контексті модернізації української школи : вектор дошкільної освіти. - C. 184-190.
  31. Лук'янченко О. Формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів початкової школи засобами мистецтва. - C. 190-196.
  32. Мацук Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх учителів-логопедів. - C. 197-203.
  33. Мацьонг Й. Wyzwania i obszary edukacji wczesnoszkolnej we współczesnychdyskursach pedagogicznych. - C. 203-216.
  34. Михайлишин Г., Червінська І., Кондур О. Teoretyczne oraz metodyczne zasady monitorowania jakości edukacji uniwersyteckiej. - C. 217-223.
  35. Рогульська О. Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти. - C. 24-231.
  36. Томашевська М., Кобаль В. Підготовка майбутніх викладачів педагогічних дисциплін до професійної взаємодії засобами інтерактивних технологій навчання : моделювання педагогічного процесу. - C. 231-238.
  37. Топчу І. Формирование коммуникативных компетенций учеников средствами игровых ситуаций. - C. 238-244.
2018
Вип. 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського