Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2018/9.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодий вчений
: наук. журн..- Херсон

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Janiszewski A. Bibliografia Ukrainy i Polski: o co chodzi?. - C. 1-3.
  4. Баландіна Н. Ф. Масифікація польсько-української пісні "Hej, sokoły!" ("Гей, соколи!"). - C. 4-8.
  5. Барчан О. В. Світоглядні засади Василя Ґренджі- Донського-публіциста. - C. 9-13.
  6. Боєва Е. В. Специфіка функційної парадигми англіцизмів у сучасному медійному дискурсі. - C. 13-17.
  7. Болотнікова А. П. Роль категорії ввічливості в текстах засобів масової інформації. - C. 17-20.
  8. Бондаренко Ю. С. Альтернативна преса Німеччини в контексті соціально-політичних зрушень. - C. 20-23.
  9. Васильєва Л. П. Мова реклами в контексті глобалізації та регіоналізації (на матеріалі хорватських рекламних повідомлень). - C. 24-27.
  10. Георгієвська В. В. Газета "під вибори": історія і реальність. - C. 28-31.
  11. Горіна Ж. Д., Іскова М. А., Одинець М. П. Про віртуальну комунікацію в мережі Instagram. - C. 32-35.
  12. Гук О. В. Становлення ідентичності жанру есе: методологічний аспект. - C. 35-39.
  13. Домброван Т. І. Евристичний потенціал лінгвосинергетики у дослідженні соціальних комунікацій. - C. 39-43.
  14. Зелік О. А. Літературно-критичні виступи Михайла Могилянського на сторінках часопису "Книгар". - C. 43-46.
  15. Ільченко А. М. Особливості формування медіакомпетентності майбутніх політологів в умовах вищої школи. - C. 47-50.
  16. Ковальчик Р. В. Наполеон і його бачення влади. Наполеонівська пропаганда у державі – сателіти на сході Європи, у польській державі – Варшавському Королівстві. - C. 51-54.
  17. Кравченко С. І. Роль преси в інформаційній діяльності польського прометейського руху. - C. 55-58.
  18. Кузьма О. Ю. Закарпатські сторінки творчої та громадської діяльності С. Черкасенка. - C. 59-62.
  19. Кучерява О. А. Концептуальний аналіз тексту на заняттях зі студентами філологічних факультетів. - C. 62-65.
  20. Лешко У. О. Вінницькі новинні портали як форма регіональної інформаційної діяльності. - C. 66-69.
  21. Лещенко Т. О., Жовнір М. М. Стоматологічний науковий дискурс: питоме українське vs. іншомовне в термінології. - C. 69-74.
  22. Лисенко Л. І. Книга в епоху візуальної культури. - C. 74-78.
  23. Лужецька Н. Я. Концепт поступ у політичному дискурсі Івана Франка. - C. 79-82.
  24. Мелешко В. А. "Мистецьке гроно" – альманах творчої спільноти Гадяцького краю. - C. 83-87.
  25. Мелещенко О. К. Проблеми психологічних впливів у рекламі. - C. 87-90.
  26. Момот Н. М. Еміграційна публіцистика Є. Маланюка: суспільна рефлексія та літературно-критичні коментарі на сторінках "Нотатника". - C. 90-93.
  27. Ніколашина Т. І. Щотижневик "Хуторянин" як зразок спеціалізованого видання Полтавщини. - C. 94-98.
  28. Партико З. В. Використання модальних логік у роботі журналіста. - C. 99-103.
  29. Свалова М. І. Особливості хронотопу в короткій прозі Сергія Осоки (за матеріалами збірки "Нічні купання в серпні"). - C. 103-107.
  30. Семенко С. В. Викриття лицемірної політики російської інтелігенції щодо українського питання у публіцистиці Олени Пчілки. - C. 108-112.
  31. Сидоренко Н. М. Періодичні видання Харківської губернії (1889–1917). - C. 112-115.
  32. Староста О. І. Сатиричні твори В. Самійленка в контексті розвитку української публіцистики кінця ХІХ ст.. - C. 116-120.
  33. Форманова С. В. Інвектива в сучасних інтернет-виданнях. - C. 121-124.
  34. Форманова С. В., Ленець Є. І. Невербальні засоби вираження комунікації (на матеріалі інтерв’ю з журналістом Майклом Щурем). - C. 125-128.
  35. Харитоненко О. І. Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності. - C. 128-133.
  36. Чередник Л. А. Використання прийомів маніпуляції у рекламі. - C. 133-136.
  37. Шарова Т. М., Шаров С. В. Масові відкриті онлайн курси як можливість підвищення конкурентоспроможності фахівця. - C. 137-140.
  38. Шебеліст С .В. Методика роботи з темою журналістського твору. - C. 140-144.
  39. Шевченко О. В., Боднарюк М. В. Порівняльна характеристика стратегій розвитку діяльності зарубіжних університетських бібліотек як центрів комунікації. - C. 144-149.
  40. Шрамко Р. Г. Функційні особливості предикатів з інваріантною семантикою "суб’єкт – його внутрішній стан" в українському масмедійному дискурсі (на матеріалі інтернет-видання "Полтавщина"). - C. 149-152.
  41. Яблонський М. Р. Ілюстрований місячник для дітей "Соняшник": організаційний аспект. - C. 153-157.
  42. Яковлєва О. В. Символьна мова газети (на матеріалі українського суспільно-політичного тижневика "Дзеркало тижня"). - C. 157-160.
2018
№ 9.1 (61.1)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського