Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101120/2016/1(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодий вчений : наук. журн..- Херсон- Титул.
- Зміст.
Історичні науки
- Гузенков С. Г., Сирцова О. М. Особливості кадрового складу та умов життя вчителів Запорізької області в повоєнний період. - C. 8-12.
- Товкун Л. П. Внесок учених-гігієністів у розвиток дієтичного харчування в Україні (20-30-ті роки ХХ століття). - C. 12-15.
- Хрящевська Л. М. Національно–культурні об'єднання як прояв національного відродження та розвитку етнічних меншин в 90-х роках ХХ століття. - C. 16-20.
Філологічні науки
- Бучко А. В. Орієнт та ідентичність у романі Якоба Вассермана "Александр у Вавилоні". - C. 22-25.
- Гришкова Н. В. Специфіка вербального вираження компонентів англійського весільного oбряду. - C. 26-30.
- Куриленко Д. В. Козак Мамай: тезаурус минулого через рефлексію майбутнього (візуально-історична перцепція). - C. 31-35.
- Хмілярчук Н. С. Теоретичні засади аналізу стилістичного аспекту німецькомовної ділової кореспонденції. - C. 36-38.
Юридичні науки
- Дикий О. В. Недосконалість законодавчого регулювання відносин у сфері обороту житлової нерухомості в Україні як фактор породження і самовідтворення злочинності у вказаній сфері. - C. 40-43.
- Пащук Т. В. Аналіз державного архіву Волинської області з кримінально-виконавчої політики польської держави (1918–1939 роки). - C. 43-46.
- Петришина М. О., Колодяжний О. О. Зарубіжний досвід реформування місцевого самоврядування: на прикладі Франції та Польщі. - C. 47-51.
- Романенко Т. В. Особливості слідової картини шахрайств, що вчиняються в мережі Інтернет. - C. 51-54.
- Романько Г. А. Страхування кредитних ризиків в Україні. - C. 55-58.
Педагогічні науки
- Алєксєєва С. В. Емоційна регуляція навчально-пізнавальної діяльності майбутніх дизайнерів з розвитку професійної кар'єри. - C. 60-63.
- Vasylyshyna N. M. Shaping foreign language competence of tourism faculty undergraduates in Turkish universities. - C. 64-67.
- Глазунова А. В. Особливості формування образно-просторового мислення у студентів спеціальності "Графічний дизайн" на прикладі викладання дисципліни "Макетування та робота в матеріалі". - C. 67-69.
- Campbell M., Sovhar O. M. System of education in Galiciaat the end of the XIX-th – beginning of the XX-th centuries. - C. 70-74.
- Левицька Н. В. Удосконалення системи професійної підготовки майбутніх перекладачів в університетах України на основі позитивного досвіду Німеччини. - C. 74-77 .
- Мараховська Н. В. Проведення арт-терапевтичного тренінгу як способу розвитку професійного самопізнання майбутніх психологів. - C. 78-81.
- Отрошко Т. Ф., Ільїна О. О. Теоретичні аспекти проблеми ґендерного виховання в загальноосвітніх установах. - C. 81-85.
- Поліщук К. М. Діагностика сформованості світоглядних уявлень у дітей старшого дошкільного віку. - C. 85-88 .
- Русіна Н. Г. Професійна підготовка фахівців просторової організації економіки в університетах Польщі. - C. 89-92 .
- Самосудова-Грозовая О. Б. Сочетание традиционных форм и методов обучения c интерактивными технологиями в профессиональной подготовке будущих экономистов. - C. 93-98.
- Слободяник О. В. Педагогічні умови організації виробничого навчання у вищих професійних училищах будівельного профілю. - C. 99-103.
- Чеботарьова Г. В., Шкарупа Г. М. Роль і місце інтернет-технологій дистанційного навчання для студентів вищих учбових закладів І-ІІ рівня акредитації, які навчаються творчих професій. - C. 104-108.
Соціальні комунікації
- Григора Д. С., Синєокий О. В. Телевізійні жанри музичного контенту. - C. 110-113.
- Коробко В. І. Тематичні різновиди розважального жанру реаліті-шоу в Україні. - C. 113-117.
- Нартов Є. Д., Манакін В. М. Критерії визначення якості телевізійних програм. - C. 118-121.
- Самусь А. Ю. Специфіка висвітлення революції гідності у блогах американських та українських журналістів. - C. 122-126 .
- Ткач Л. М., Клименкова В. О. Семіотичний аспект маніпуляції свідомістю через рекламу та засоби масової комунікації. - C. 126-130.
Психологічні науки
- Бантишева О. О. Гендерно-вікові особливості схильності осіб юнацького віку до віктимної поведінки. - C. 132-136.
- Гейко Є. В. Психологічні особливості самоорганізації полісистемної цілісності особистості. - C. 137-140.
- Лимар Л. В. Впровадження елементів елективного курсу "міжособистісна взаємодія лікаря з пацієнтом" на заняттях з іноземної мови у медичному ВНЗ. - C. 141-144.
- Пляка Л. В. Модель психологічного супроводу професійного становлення майбутніх фахівців фармацевтичного профілю. - C. 144-149.
- Старовойт Т. П., Григоренко Т. О. Особливості мотивації до вивчення іноземної мови у студентів "немовних" спеціальностей. - C. 150-153.
| 2016 | | № 1(2) (28)
|
|
|
|